قانون جذب | آموزش قانون جذب | قانون جذب کائنات | قانون جذب چیست

اگر آماده استفاده از قانون جذب هستید تا به جهان بگویید که چه می خواهید ، با ایجاد یک ذهنیت مثبت شروع کنید. سپس نسبت به اهداف خود اقدام کرده و با نگرش خوب با مشکلات خود کنار بیایید.

  • قانون جذب

    قانون جذب

    قانون جذب به این معنی است که شما می توانید از طریق افکار و اعمال خود چیزهای مثبت یا منفی را به زندگی خود جذب کنید. این تئوری تکیه می کند که همه چیز از انرژی ساخته شده است ، بنابراین نوع انرژی شما به شما باز می گردد. اگر آماده استفاده از قانون جذب هستید تا به جهان بگویید که چه می خواهید ، با ایجاد یک ذهنیت مثبت شروع کنید. سپس نسبت به اهداف خود اقدام کرده و با نگرش خوب با مشکلات خود کنار بیایید.

    law attraction manifest dreams 5 steps main 300x195 - قانون جذب | آموزش قانون جذب | قانون جذب کائنات | قانون جذب چیست
    قانون جذب

    ایجاد یک ذهنیت مثبت

    روی آنچه می خواهید در زندگی تان متمرکز شوید ، نه بر آنچه کمبود دارید.

    به اتومبیل قدیمی و خراب فکر نکنید. درعوض ، خود را در حال رانندگی یک ماشین جدید تصور کنید. این امر بیشتر از تمرکز بر آنچه که می خواهید از بین ببرید ، تمرکز خود را بر آنچه می خواهید وارد زندگی کنید ، قرار می دهد. این پیام را به جهان می فرستد که انتظار دارید اتفاقات خوبی رخ دهد! ایده اصلی این است که آنچه شما در مورد آن فکر می کنید همان چیزی است که می خواهید در زندگی خود داشته باشید. بنابراین اگر فکر می کنید ، “ای کاش یک اتومبیل داشتم که تمام وقت خراب نشود” ، شما هنوز روی اتومبیل قدیمی خود تمرکز می کنید ، نه یک خودروی جدید.

    مطالب پیشنهادی:خودشناسی چیست؟ 

    خواسته های خود را با استفاده از اصطلاحات مثبت علامت بزنید.

    مهم است که از عباراتی که به کلمات منفی مانند “نه” تکیه می کنند ، برای بیان آنچه که می خواهید خودداری کنید. مانند “من نمی خواهم شغل خود را از دست بدهم”. به همین ترتیب ، کلماتی را که می خواهید برای جلوگیری از جلب مشکلی ایجاد کنید ، درج کنید. به عنوان مثال ، “من نمی خواهم از دست بدهم” از دست دادن را می رساند ، در حالی که “من می خواهم برنده شوم” کلمه “برد” را می رساند.  نکته: قانون جذب نشان می دهد که جهان بر کلماتی که شما استفاده می کنید بست می شود ، نه قصد پشت آنها.

    رویاهای خود را به حقیقت نزدیک کنید.

    چشمان خود را ببندید و رویای خود را به عنوان تصویر زندگی کنید. تصور کنید که کارهای رؤیایی خود را انجام داده ، استعدادهای خود را نشان داده و یا به ماشین جدید خود سوار شوید. این کار را هر روز انجام دهید تا اهداف خود را محکم کنید و آنها را یک قدم به واقعیت نزدیک کنید. همیشه تصور کنید که موفق هستید. به عنوان مثال ، خود را تصور کنید که در محل کار پیشرفت می کنید و فقط به فعالیت های روزانه خود نمی پردازید. شما نمی خواهید فقط شغل را بدست آورید. شما می خواهید در آن سرآمد باشید.

    برای آنچه در حال حاضر دارید تشکر کنید.

    قدردانی از چیزهای خوب در زندگی شما به شما کمک می کند احساس بهتری نسبت به زندگی خود داشته باشید ، که از طرز فکر مثبت شما پشتیبانی می کند. مواردی را که با قدردانی از آنها سپاسگزار هستید ، لیست کنید یا آنها را در یک ژورنال سپاسگزاری بنویسید. علاوه بر این ، از مردم بخاطر چیزهای خوبی که به زندگی شما اضافه می کنند تشکر کنید.  به عنوان مثال ، قبل از بیرون آمدن از رختخواب ، هر روز برای 3 چیز مثبت زندگی خود سپاسگزار باشید. این به شما کمک می کند تا روز خود را با روحیه خوبی شروع کنید

    law of attraction 300x146 - قانون جذب | آموزش قانون جذب | قانون جذب کائنات | قانون جذب چیست
    قانون جذب

    حداقل 5 دقیقه در روز مراقبه کنید تا سطح استرس خود را کاهش دهید.

    استرس یک قسمت عادی از زندگی است ، اما بیش از حد می تواند آن می تواند آسیب زا باشد. استرس های روزانه خود را با یک مدیتیشن کوتاه تسکین دهید که هم ذهن و هم بدن شما را آرام کند. برای یک مراقبه ساده ، در یک موقعیت راحت بنشینید ، سپس چشمان خود را ببندید. روی نفس خود تمرکز کنید ، بگذارید افکار شما بیایند و بروند.

    نگرانی های خود را با افکار مربوط به نحوه درست کار کردن جایگزین کنید.

    نگرانی می تواند باعث شود تا آنچه را که می خواهید از آن اجتناب کنید ، آشکار سازد. هنگامی که نگرانی ها اتفاق می افتند ، آنها را با طرح این سوال که احتمال وقوع آنها چگونه است ، را به چالش بکشید. سپس در مورد آنچه در گذشته اتفاق افتاده است فکر کنید وقتی نگران هستید. در مرحله بعد ، فکر کنید که اگر واقعاً افکار نگران کننده شما اتفاق افتاده باشد ، بدترین سناریو چه بد خواهد بود. شما به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که در دراز مدت موضوع اینقدر مهم نیست.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در همه زمینه ها و تعیین نوبت ویزیت در کلینیک بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

      02126767945-02122636858- 09212773724

    برای مثال ، بیایید بگوییم نگران هستید که در حین ارائه خجالت بکشید. چقدر احتمال دارد این اتفاق بیفتد؟ قبلاً اتفاق افتاده است؟ اگر اشتباه کردید ، آیا واقعاً مهم است؟ آیا یک سال بعد به آن فکر می کنید؟ شما احتمالاً متوجه خواهید شد که نگرانی شما واقعاً مسئله بزرگی نیست. همچنین به فکر کردن درباره زندگی شما در 5 یا 10 سال کمک می کند. آیا چیزی که نگران آن هستید حتی در آن زمان وجود دارد؟ احتمالا نه. به عنوان مثال ، شما ممکن است از عدم موفقیت در یک تست نگران باشید ، اما احتمالاً شما حتی 5 سال هم این آزمون را به خاطر نخواهید آورد.

    بهه خودتان فرصت دهید تا یاد بگیرید که چگونه مثبت بمانید زیرا این کار سخت است.

    در ابتدا ، مثبت نگه داشتن افکارتان برای شما دشوار خواهد بود. طبیعی است که افکار منفی به شما بازگردند. با این حال ، می توانید با رویارویی عمدی با افکار منفی ، به خودتان تمرکز کنید. آنها را تصدیق کنید ، آنها را کنار بگذارید ، و سپس آنها را با چیز مثبت جایگزین کنید. با تمرین ، می توانید با گذشت زمان مثبت تر شوید.

    به عنوان مثال ، ممکن است فکر کنید ، “من خیلی سخت کار می کنم ، اما به نظر نمی رسد به جایی برسم.” یک لحظه خود را متوقف کنید و به این فکر کنید که چرا این فکر را دارید. سپس موارد مثبت را که هنگام کار نصیب شما می شود در نظر بگیرید ، مانند یادگیری چیزهای جدید یا داشتن تجربیات جدید. سرانجام ، انتخاب کنید که چیزی مثبت در اوضاع ببینید. ممکن است به خودتان بگویید ، “من به مرور زمان بهتر می شوم و به پیشرفتم افتخار می کنم.”

    لطفا بخوانید: ضمیر ناخودآگاه 

    اقدام

    تابلویی را از زندگی ایده آل خود ایجاد کنید.

    کلمات و تصاویر را از یک مجله بردارید ، تصاویر را چاپ کنید یا از عکس ها استفاده کنید تا یک کولاژ از آنچه می خواهید ایجاد کنید. کولاژ خود را در فضای زندگی خود آویزان کنید که هر روز می توانید آن را ببینید. سپس ، برای الهام بخشیدن به هدف خود به تابلوی خود نگاه کنید.  به عنوان مثال ، ممکن است عکس هایی از خانه ای را که دوست دارید ، ماشین مورد نظر ، عنوان شغلی که می خواهید ، و یک زن و شوهر عاشق درج کنید.

    1 s9l kbG0gVkpAxVx93I1rA 300x169 - قانون جذب | آموزش قانون جذب | قانون جذب کائنات | قانون جذب چیست
    قانون جذب

    هر روز یک کار کوچک برای رسیدن به هدف خود انجام دهید.

    با تعیین هدف شروع کنید تا 15 دقیقه در روز را در پیگیری هدف خود بگذرانید. برای پیگیری پیشرفت خود ، لیستی از گامهای کوچکی را که باید در جهت رسیدن به هدف خود بردارید ، تهیه کنید ، سپس هنگام انجام آنها ، آنها را بررسی کنید. این اقدامات کوچک به شما در تولید نتایج بزرگ کمک خواهد کرد!

    انتظارات خود از افراد را به آنها بگویید

    این تنها راهی است که میتوانند بفهمند که از آنها چه می خواهید. هیچ کس نمی تواند ذهن شما را بخواند ، بنابراین شما باید به مردم بگویید که چه فکر می کنید. مستقیم و صادق باشید در مورد آنچه شما می خواهید، و ممکن است به راحتی آن را دریافت کنید.  بیایید بگوییم که شما می خواهید با دوست خود معاشرت کنید. به جای گفتن ، “ای کاش این آخر هفته برنامه داشتم” ، بگو ، “سلام ، آیا می خواهی جمعه شب فیلمی ببینی؟”

    برای ایجاد انگیزه در خود ، از گفتگوی مثبت استفاده کنید.

    طبیعی است که درباره خودتان افکار منفی داشته باشید ، اما این می تواند شما را عقب نگه دارد. وقتی خود را به فکر منفی می اندازید ، آن فکر را زیر سوال ببرید و آن را با یک فکر مثبت جایگزین کنید. علاوه بر این ، فکر مثبت مورد علاقه خود را در طول روز با خودتان تکرار کنید تا آن را حفظ کنید.

    meditation 1384758 1920 1500x1034 300x207 - قانون جذب | آموزش قانون جذب | قانون جذب کائنات | قانون جذب چیست
    قانون جذب

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در همه زمینه ها و تعیین نوبت ویزیت در کلینیک بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

      02126767945-02122636858- 09212773724

    مطالب پیشنهادی:

    https://www.wikihow.com/Use-the-Law-of-Attraction

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.