مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟

ما در دنیایی زندگی می کنیم که با اینکه ممکنه افراد زیادی دور و اطرافمون باشه، اما همچنان احساس تنهایی میکنیم.  بدون اینکه کسی رو داشته باشیم که در وقت های سختی بتونیم باهاش درد دل کنیم.

  •  

    مشاوره آنلاین روانشناسی

    ما در دنیایی زندگی می کنیم که با اینکه ممکنه افراد زیادی دور و اطرافمون باشه، اما همچنان احساس تنهایی میکنیم.  بدون اینکه کسی رو داشته باشیم که در وقت های سختی بتونیم باهاش درد دل کنیم. اما شنیده شدن بخش مهمی از انسان بودن هست. در شنیدن قدرت خیلی زیادی نهفته ست. اما همه ی آدم ها کسی رو ندارند که بتونند باهاش حرف بزنند.

    یک روانشناس در وهله ی اول ممکنه مثل یک دوست صمیمی به نظر برسه. البته این نکته درست هست. یک مشاور روانشناس کارش اینه که مثل یک دوست به حرف ها و درد دل های شما گوش بده. به شما اجازه بده خودتون رو خالی کنید. اما فرق اون با یک دوست اینه که او یک فرد متخصص هست و در این زمینه آموزش دیده که حرف شما رو بشنوه، و به جای دلداری صرف، شما رو به بهترین شیوه راهنمایی کنه.

    در دنیای امروز که دوست های صمیمی کم پیدا میشن و از اون طرف مشکلات فردی روز به روز بیشتر میشن،  گاهی از اوقات ضرورت حضور یک مشاور در زندگی کاملا احساس میشه. اما این مشکلات الزاما می تونند فردی نباشند.

    یک مشاور روانشناس می تونه در رفع مشکلات زناشویی، مشاوره خانواده ، تربیت کودک، ازدواج و طلاق و غیره به شما کمک کنه. زمانی که آدم احساس میکنه کسی نیست که واقعا و از صمیمی قلب به حرف هاش گوش بده، یا درکش کنه، در چنین شرایطی مشاوره گزینه ی خوبی هست.

    download - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    مشاوره روانشناسی آنلاین

    اگه میخواین برای مشاوره آنلاین تجربه درمانی متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    همه چیز درباره مشاوره آنلاین

     

    در دهه‌ی گذشته خدمات مشاوره آنلاین با استقبال مردمی در کشورهای توسعه یافته روبرو شده. خدماتی که به تناسب سبک و شیوه زندگی امروز بشر ایجاد شده و روزانه نفوذ بیشتری در بین متخصصان حرفه‌ی روان شناسی پیدا میکنه. در مشاوره روانشناسی آنلاین این امکان مهیا شده تا تکنولوژی رو بمنظور بوجود آوردن تغییرات سازنده در زندگی افراد بکار بگیریم.

    معایب مشاوره آنلاین

     

    آیا امکان داره که در فضای آنلاین، به صورت نوشتار (چت) همزمان یا مشاوره آفلاین بتونیم درمان رو شروع کنیم؟ هدف از درمان این هست که زمانی شما با یک مشاور صحبت میکنید احساس کنید که شما رو می‌فهمه، حرف تون رو شنیده و با شما همدله.

    از سمت دیگه کار در فضای آنلاین که از مشاوره با ایمیل شروع شد و حالا تقریباً در همه‌ی شبکه های اجتماعی مثل تلفن، واتس اپ، تلگرام، فیسبوک و اسکایپ ادامه داره، برای مشاور هم چالش هایی رو داره. به همین خاطر خدمات مشاوره آنلاین گرچه ایده‌ی خوبی به نظر میاد ولی با اهمیت ترین امر در حوزه روان‌درمانی و مشاوره، اثربخشی اون هست.

    معایب مشاوره آنلاین و مکاتبه ای

    1- کمبود ارتباط غیر کلامی

    2-نگرانی در زمینه حفظ اطلاعات مراجع، حریم خصوصی و کاستی در تکنولوژی

    3-درمان آنلاین نمیتونه برای شرایط بحران بکار گرفته شه

    4-مشاوره آنلاین برای افرادیکه بیماری‌های شدید روان پزشکی دارند مناسب نیست

    در خیلی موارد متخصصان آنلاین قادر نیستند حالت های چهره‌، سیگنالهای صوتی یا زبان بدن رو ببینند. این سیگنال‌ها در بعضی موارد توانایی بیان عواطف مراجع رو دارند و برای درمانگر تصویر دقیق‌تری از عواطف، افکار، خلق و رفتار مراجع ترسیم میکنن. ولی بررسی اینکه صمیمت در این سبک چطور اتفاق میفته مورد توافق همگان نیست. 

    2958991e6007a44aca1543d85c12e108 - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    مشاوره آنلاین

    میزان اثر بخشی مشاوره آنلاین

     

    متخصصان روانشناسی در یک دهه‌ی گذشته تحقیق‌های زیادی رو در زمینه‌ی بررسی میزان اثربخشی مشاوره آنلاین انجام دادند. آیا مشاوره روانشناسی آنلاین به همون میزان مشاوره حضوری اثربخشه ؟ آیا از مشاوره آنلاین برای درمان مشکلات خانوادگی که احتیاج به حضور بیشتر از یک عضو خانواده دارند هم میشه استفاده کرد؟

    اشخاص زیادی هستند که با دشواری هایی از قبیل حمله‌ی وحشت زدگی (پنیک)، بازار هراسی (آگورافوبیا) و حتی افسردگی دست به گریبان هستند و یکی از عارضه‌های و نشانه‌های اختلال شون این هست که خارج شدن از خونه و مراجعه کردن به روانشناس براشون خیلی سخته.

     مشاوره روانشناسی آنلاین با استفاده از تکنولوژی می‌تونه مدت زمان مبتلا شدن به اختلال رو به نحو قابل توجهی کاهش بده و در صورت ترکیب شدن با مشاوره‌ی حضوری (خصوصاً برای افرادیکه به واسطه‌ی مشکل شون قادر نیستند از خونه خارج شن) بهترین نوع درمان ممکن رو فراهم میکنه.

    اگه میخواین برای مشاوره آنلاین تجربه درمانی متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    psychologist online treatment article - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    مشاوره آنلاین روانشناسی

    پیشینه مشاوره آنلاین

     

    بسیاری از کارشناسان از قدیم نسبت به انجام درمان از راه دور مخالفت می‌کردند. شاید گروهی که بصورت تخصصی اقدام به انجام خدمات مشاوره از راه دور کردند، روان‌کاوها بودند. روان‌کاو‌ها بیشتر از نیم قرن هست که از تلفن به منظور انجام روان‌کاوی استفاده میکنند. 

    در همه این سال‌ها افراد زیادی مخالف این چنین ارائه‌ی خدماتی بودند ولی جالبه که در گذر زمان از تعدادشون کاسته شد و به تدریج متوجه شدند که اون چیزی که درمان رو ممکن میکنه ذات ارتباط انسانیه و این ارتباط میتونه حتی به صورت نامه نگاری هم انجام بشه.

    در روزگار فعلی امکانات بیشتری در اختیار متخصصان قرار داره، اون‌ها توانایی دارند با استفاده از تماس صوتی، تصویری، متن و حتی ارسال عکس و تصویر و ویدئو با مراجعان خودشون در ارتباط باشند.

    در مشاوره‌ی اینترنتی ناهمزمان (آفلاین)، مراجع این امکان رو داره که در لحظه‌ای که بخواد مشاورش رو از تجربیات و حس های درونیش مطلع کنه. به عنوان نمونه خیلی زیاد اتفاق میفته که درمانگران از مراجعین خودشون میخوان که رویاهاشون رو یادداشت کنن و در جلسه‌ی بعدی درمان اون رو با خودشون بیارن. 

    در مشاوره‌ی اینترنتی، این احتمال وجود داره که مراجع حتی با ظبط کردن ویدئویی از خودش، درست بعد از بیدار شدن، رویاش رو با درمانگر به اشتراک بذاره.تعداد زیادی از محققان بیان میکنن که مشاوره روانشناسی آنلاین سبک جدیدی از درمانگری و مشاوره نیست بلکه صرفاً شیوه‌ی جدیدی از ارائه‌ی خدمات هست.

    یعنی؛ چه شما به یک روانکاو مراجعه کنید و چه از طریق اینترنت با اون در ارتباط باشید، تکنیک‌ها و روش درمان یکسان هست و صرفاً شیوه‌ای که شما این خدمات ِدرمانی رو دریافت میکنید متفاوته.

    اساسا توانایی همدل بودن درمانگر یکی از فاکتور‌هاییه که میتونه بر نتیجه‌ی درمان اثر بذاره. پرسش مهم این هست که آیا همدلی آنلاین ممکنه؟ در سالهای اخیر، مکتب اگزیستانسیال و خصوصاً اروین یالوم، نفوذ رو به افزایشی بر جامعه‌ی رواندرمانی ایران داشته. یالوم و نظریه‌ی وجودگرایی اون، برای سالها یکی از مخالفان مشاوره روانشناسی آنلاین بودند.

    مشاوره روانشناسی آنلاین برای چه مشکلاتی استفاده میشود ؟

    درمان آنلاین در واقع کمک هایی هست که به صورت آنلاین و از طریق موبایل یا لپتاپ ارائه میشه. درمان آنلاین می تونه یک روش بسیار موثر برای کمک به بیشتر مردم باشه. با کامپیوتر ، تبلت یا تلفن هوشمند میشه به راحتی بهش دسترسی داشت. درمان آنلاین میتونه به شرایط مختلف سلامت روان کمک کنه از جمله:

    برنامه های درمانی فردی و مبتنی بر شواهد
    مداخلات خانوادگی و شخصی
    مربیگری و رشد مهارت
    توسعه مهارت های ایمنی و مقابله
    آموزش روانی
    مدیریت استرس
    مسائل مربوط به تنظیم
    مشاوره شخصی
    مشاوره زناشویی
    مشاوره خانواده
    مشاوره کودک و نوجوان
    مشاوره والدین

    سایر خدمات شامل:

    مشاوره در منزل
    EAP (برنامه کارمندی)
    برنامه های بهداشت روان مدرسه
    خط تلفن اضطراری روانپزشکی 24 ساعته
    مراکز توان بخشی

    یا حتی در زمان هایی که در زمینه ی مسائل و مشکلات خانوادگی یا زناشویی احساس می کنید با پارتنرتون به بن بست خوردید و خودتون نمیتونید مشکلتون رو حل کنید، می تونید روی کمک تاثیر گذار یک مشاور حساب کنید. اما با همه ی این احوال، شما هم ممکنه مثل خیلی افراد دیگه، به هر دلیلی از رفتن پیش یک مشاوره حس بدی داشته باشید .

    online learning - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    مشاوره آنلاین روانشناسی

    مشاوره آنلاین برای چه افرادی مناسب هست؟

    خیلی ها دوست ندارند به راحتی در صندوقچه ی اسرار زندگیشون رو به روی یک غریبه باز کنند. خیلی ها نمی تونند به سادگی به یک مشاور اعتماد کنند و همه ی مسائل مرتبط با مشکلشون رو با اون در میان بذارند.

    خیلی ها هم هستند که چون نمی تونند به کیفیت کار یک مشاور اعتماد کنند، دوست ندارند هزینه ای پرداخت کنند، پیش یک مشاور برند و دست آخر ناراضی از وقت و پولی که دادند، از دفتر مشاوره بیرون بیان. کاملا طبیعی و قابل درکه. اما هیچ کدوم از این دلایل، نیاز شما به یک مشاوره رو نفی نمی کنه.

    در چنینی شرایطی، بهترین گزینه پیش روی شما، قطعا مشاوره از راه دور هست. امروزه با در دسترس بودن امکانات مختلف تکنولوژی، شما به راحتی می تونید با دسترسی به اینترنت، به سادگی به هر کسی که می خواید وصل شید. اینجاست که مشاوره ی آنلاین به گزینه ی اصلی تبدیل میشه.

    اگه به هر دلیلی دوست ندارید هویتتون در جلسه مشاوره مشخص شه، یا از بودن در حضور یک مشاور به هر دلیلی خجالت می کشید، بهترین کار برای شما، مشاوره آنلاینه. همچنین اگه حوصله یا زمان ندارید تا وقت زیادی از روزتون رو صرف رفتن به یک مرکز مشاوره کنید و دردسر رفت و آمد در ترافیک رو به خودتون بدید، یا مثلا زوجی هستید که زیاد سفر می کنید اما همچنان ترجیح می دید در سفر هم از خدمات مشاوره استفاده کنید، باز هم می تونید از مزایای مشاوره آنلاین، به سادگی بهره مند شید.

    در مشاوره  آنلاین شما می تونید  حتی به صورت ناشناس با یک روانشناس صحبت کنید و مشکلاتتون رو باهاش در میان بذارید و ازش بخواید شما رو راهنمایی کنه.

    در ادامه بخوانید: چه زمانی به مشاور کودک مراجعه کنیم؟!

     

    اگه میخواین برای مشاوره آنلاین تجربه درمانی متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    مزایای مشاوره آنلاین و مکاتبه ای

    • ناشناس بودن

    این مورد یکی از قوی ترین و تاثیر گذار ترین عوامل محبوبیت خدمات مشاوره آنلاین هست. نکته مهم این هست که مردم اعتقاد دارند که ناشناس هستند و بنابراین به طور آنلاین پاسخ میدن و رفتار متفاوتی دارند. یکی از تفاوتها این هست که اونها میتونند در مورد مسائل خیلی مهم و موضوعات شخصی در مشاوره آنلاین خیلی صریح تر و راحت تر از مشاوره حضوری بحث و گفتگو کنند.

    • بهره مندی از نظرات متخصصان دیگه
    • گزینه‌ی مناسب برای افراد ساکن مناطق دور افتاده
    • مهیا کردن دسترسی برای افرادیکه محدودیت‌های جسمانی دارند
    • دسترسی آسان برای همه و صرفه‌ی اقتصادی
    • درمان آنلاین اطلاعات بیشتری رو در دسترس مراجعان قرار میده
    • میتونه بعنوان یک ابزار آموزشی عمل کنه

    مشاوره آنلاین میتونه ابزار کمکی با اهمیتی برای مردم جهت رفع نیازهای روانشناسی خودشون باشه. حتی اگه حس میکنید از دید سلامت روان‌شناختی قوی هستید، درمان آنلاین میتونه به شما کمک کنه تا از قدرت روان شناختی بیشتری برخوردار شید. شما میتونید در مورد رفتارهای سالم و مکانیزم‌های سازگاری که باعث سلامت مناسب‌تر روان شناختی میشن مطالب بیشتری یاد بگیرید. 

    مشاوره آنلاین به سادگی در دسترس و قطعا تاثیر گذار هست. از طریق مشاوره آنلاین برنامه زمانی مشاوره و صحبت با روانشناس می تونه خیلی  منعطف باشه. این مورد زمانی مهم میشه که شما یا همسرتون در سفر هستید ولی همچنان مایللید از خدمات مشاوره بهره مند شید. از طریق مشاوره آنلاین می تونید از هر جای دنیا با مشاورتون ارتباط برقرار کنید.

    در ادامه بخوانید: چگونه اضطراب را درمان کنیم؟

    مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

    • یکی از مزایای بسیار مهم مشاوره آنلاین میزان تاثیر گذاری و منعطف بودن اون هست. تا وقتی یک دستگاه متصل به اینترنت دارید، شما میتونید جلسه ی مشاوره تون رو در هر جایی که هستید، در هر زمانی شروع کنید.
    • برای بسیاری از افراد که وقت کافی ندارند یا مدام در سفر هستند و نمی تونند مدت زیادی رو در صف های انتظار کلینیک روانشناس منتظر بشینند، مشاوره ی آنلاین یک موهبته .
    • چناچه نگران سوء مصرفتون از هر ماده ای هستید، یا می خواید مشکلات خانوادگی یا با دوستانتان رو حل کنید، می تونید از مشاوره ی آنلاین استفاده کنید.
    • در ادامه بخوانید:  کلینیک روانشناسی خوب کجاست 

    معایب مشاوره روانشناسی آنلاین

    • بسیاری از مشاوره ها از طریق ایمیل یا چت انجام میشه و ارتباط مکتوب بین دو نفر معمولا می تونه سوء تفاهم ایجاد کنه. چرا که نحوه ی ادای کلمات در بیان منظور خیلی مهمه. از طرف دیگه احساسات فرد هم ممکنه از طریق نوشتن کلمات به درستی منتقل نشه. اگه فکر می کنید نمی تونید به راحتی از طریق کلمات مکتوب با مشاور ارتباط بگیرید، این مسئله رو بهش بگید که بتونید درک متقابلی از نوشته های هم داشته باشید و دچار سوء تفاهم نشید.
    • سرعت نوشتن، یا سرعت پاسخ دادن از مشکلات دیگه ی مشاوره از طریق نوشتن هست که برای افرادی که در تایپ کند هستند ممکنه اذیت کننده باشه .
    online arts degree student - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    مشاوره آنلاین روانشناسی

    انواع مشاوره های روانشناسی آنلاین

    مشاوره آنلاین یکی از مناسب ترین راه ها برای کمک گرفتن هست ، به خصوص اگه در مورد صحبت حضوری با درمانگر خودتون نگرانی دارید.

    مشاوره آنلاین روشی شگفت انگیز هست که در اون افرادی که نیاز به مشاوره دارند می تونند به راحتی تماس بگیرند. افراد می توانند در مواردی مانند غم ، نگرانی ، استرس ، افسردگی ، هراس ، مشکلات زناشویی ، مشکلات عزت نفس و بسیاری از مسائل دیگه تا حد زیادی کمک بگیرند و مشکلشون رو رفع کنند. همچنین ، این روش درمانی می تونه برای افراد و خانواده ها خیلی مفید باشه.

    درمان فردی:

    این یک جلسه گفتگوی یک به یک با یک درمانگر آنلاین هست.

    زوج درمانی:

    در این نوع مشاوره آنلاین ، یک درمانگر مجاز ازدواج و خانواده به دو فرد درگیر در یک رابطه عاشقانه کمک می کنه تا از روابط خودشون بینش پیدا کنند و تعارضاتشون رو حل کنند.

    بازی درمانی:

    این روش در درجه اول برای کودکان استفاده میشه.

    خانواده درمانی:

    این نوع مشاوره آنلاین به اعضای خانواده در بهبود ارتباطات و حل تعارضات کمک می کنه .

    مشاوره روانشناسی آنلاین ازدواج

    همونطور که قبلا هم اشاره شد، مشاوره آنلاین تنها محدود به روانشناسی فردی نمیشه . بلکه شما می تونید برای رفع موانع و مشکلات ازدواجتون هم، از مزایای مشاوره آنلاین استفاده کنید. مشاوره آنلاین ازدواج مثل جلسات حضوری، ترجیحا به حضور هر دو طرف در جلسه ی آنلاین نیاز داره. مگه اینکه مشاور بنا به صلاحدید، گاهی اوقات ترجیح بده با یکی از شما صحبت کنه.

    در ادامه بخوانید: مشاوره تلفنی کودک چه خدماتی به ما ارائه می دهند؟

    مرکز مشاوره بوجیکا، با کادری مجرب از روانشناسان و روانپزشکان متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره آنلاین، در کنار مشاوره ی حضوری به شماست . شما همین حالا می تونید از طریق راه های ارتباطی ، برای دریافت خدمات مشاوره، با ما ارتباط برقرار کنید.

     

    مزایای درمان به شیوه گفتگوی نوشتاری و مکاتبه ای

    نگارش نامه به قصد مشاوره اقدام جدیدی نیست؛ فروید روانکاو اتریشی برای ارتباط داشتن با مراجعین خودش در نزدیک به یک قرن پیش، نامه رد و بدل می‌کرد. در روزگار فعلی نامه‌ها میتونن با سرعت از طریق اینترنت ارسال شن. نامه نگاری اینترنتی، بهمراه بکارگیری ابزار‌های دیگه ای که تکنولوژی مدرن ارائه میکنند جمع شدند و «مشاوره آنلاین» یا «درمان آنلاین» رو ایجاد کردند.

    یکی از برتری‌ های ارائه‌ی مشاوره‌ی آنلاین این هست که به مراجع امکان انتخاب بین ایمیل، چت کردن، ارسال صدا، یا تصویر که قابل ذخیره شدن هستند، رو میده. مراجع از این امکان‌ها جهت مرور کردن موارد مطرح شده، تمرین کردن رفتارهای جدید استفاده میکنه که باعث پایداری و تقویت درمان میشه. 

    خیلی شگفت انگیزه که متخصصان چنین ابزارهای متنوعی رو برای کمک رسانی به مراجع در راه کشف خودش، کمک کردن به خودش و دست یافتن به اهدافش، در اختیار داشته باشه و به روشنی می‌شه دید که این ابزارها پتانسیل متحول کردن نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره آنلاین رو که حالا هم در حال اتفاق افتادن هست رو داره.

    در ادامه بخوانید: مشاور خوب در تهران

    اگه میخواین برای مشاوره آنلاین تجربه درمانی متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱


     چه زمانی مشاوره آنلاین مناسب هست

    مشاوره آنلاین برای بسیاری از مسائل مثل اضطراب، افسردگی، مشکلات فردی، مشکلات خانوادگی، مشکلات زوجین، مشکلات ارتباطی، مسائل جنسی،  سازگاری با ناتوانی جسمی، اختلالات اضطرابی، وابستگی به مواد، تعارض بین والد و فرزند، طلاق، انواع اختلالات، مشاوره شغلی و تحصیلی و برنامه ریزی مناسب هست. 

    در طول چند سال گذشته تعداد بیشتری از افراد به دنبال درمان آنلاین بودند. با درمان آنلاین، مراجع و درمانگر برای صحبت و درمان زمان مشخصی رو تعیین میکنند و باهم ملاقات دارند این شبیه به درمان سنتی چهره به چهره هست، اما انعطاف پذیری بیشتری رو ارائه میده.

    بسیاری از سایت های آنلاین درمانی برنامه های جامعی شامل جلسات نامحدود و ایمیل ها رو ارائه میدن. این برنامه ها مخصوصا برای افرادی که در معرض بحران عاطفی، استرس یا اضطراب هستند، مفید هستند.

    گاهی اوقات وقتی افراد با یک تغییر قابل توجه در زندگی مثل شغل جدید، از دست دادن شغل، طلاق، یا مرگ یک دوست عزیز مواجه میشن، نوشتن یک ایمیل به یک درمانگر می تونه تاثیر مثبتی بر حالشون داشته باشه. این ایمیل مثل یک نماد عمل میکنه، و در کاهش احساسات بی نظم کمک می کنه.

    زمانی که درمانگر جواب میده، زمان کافی برای بررسی ایمیل، ارزیابی محتویات، مقایسه با ایمیل های قبلی، و انجام تحقیقات لازم برای یک موضوع رو داره. یک مزیت دیگه ی درمان آنلاین، راحتی اون هست. عدم نیاز به زمان در طول روز برای رفتن به دفتر، به معنای زمان و انرژی بیشتر برای فرد جهت تمرکز بر روی خودش و موضوع هست.

    در ادامه بخوانید: روانشناس بالینی چه ویژگی هایی دارد؟

    unnamed - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    مشاوره آنلاین

    نتیجه گیری

    مشاوره آنلاین (شامل انواع امکانات اینترنتی یا تلفنی) یکی از شیوه‌های مشاوره ای جدید هست که به سرعت در سرتاسر جهان گسترش زیادی داشته و به دلیل ناشناس بودن، کاهش هزینه ها، صرفه‌جویی زمانی، سهولت دسترسی بیشتر و راحت تر مردم به ویژه جوانان به خدمات مشاوره‌ای آنلاین از استقبال قابل توجهی در جهان برخوردار شده. مشاوره آنلاین روش ساده ای هست برای ارتباط با روانشناس برای افراد پرمشغله ای که براشون حضور در جلسات مشاوره به دلیل ساعات کاری میسر نیست.

    خالی از لطف نیست که بدونید که جلسات مشاوره اینترنتی می‌تونه یک یا چندین جلسه باشه و اکثر افرادی که مشاوره اینترنتی رو انتخاب می‌کنند تمایل به ارائه مسائلی دارند که راه‌ حل‌های کوتاه ‌مدت داره.

    5 - مشاوره آنلاین روانشناسی کجا برم؟ مزایای آنلاین بیشتره یا حضوری؟
    نوبت روانشناس

    مطالب پیشنهادی: 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.