7 علامت کمک از رواندرمانگر

چه زمانی نیاز است به رواندرمانگر مراجعه کنیم؟

گاهی اوقات برای رفع چالش ها و مشکلاتی که در زندگی شخصی و کاری ما اتفاق میوفتد نیاز است که به یک رواندرمانگر مراجعه کنیم ما در این جا به شما 7 علامتی که نیاز است به رواندرمانگر مراجعه کنید را به اختصار توضیح داده ایم.

  • 7 علامت کمک از رواندرمانگر 

    زندگی همیشه چالش هایی را به همراه خواهد داشت. اگرچه بازیابی بسیاری از آنها آسان به نظر می رسد ، اما ممکن است در مواردی کمی سخت تر باشد. در آن لحظات که احساس خستگی ، عدم اطمینان و یا به طور کلی بیش از حد پریشان شدن دارید ، باید با یک رواندرمانگر و روانشناس تماس بگیرید.

    یک تصور غلط در مورد درمان وجود دارد. اکثر افراد بلافاصله فکر می کنند مراجعه به یک رواندرمانگر به این معنی است که حتما یک مشکل روانی دارند. گرچه روان درمانی ابزاری مفید برای کنار آمدن با مشکلات بهداشت روان است ، اما همچنین ابزاری فوق العاده است که می تواند به شما کمک کند تا با استرس و سایر احساسات ناراحت کننده کنار بیایید.

    روش درمانی فضای امنی را برای شما فراهم می کند که می توانید به کمک رواندرمانگر بارهای عاطفی خود را تخلیه کنید ، تجربیات خود را بازگو کرده و مهارت هایی را برای کمک به شما در کنترل چالش هایی که ممکن است در زندگی با آنها روبرو شوید ، ایجاد کند. در واقع رواندرمانگر راهکار های حل چالش هایی که برایتان پیش امده یا با چالش هایی که در پیش رو دارید را می دهد.

    برای تعیین وقت با رواندرمانگر با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ۰۲۱۲۲۶۳۶۸۵۸ –  ۰۲۱۲۲۶۲۲۰۰۶

    78ca8dd2abb7ef7c739406f769f25ab5 - 7 علامت کمک از رواندرمانگر
    رواندرمانگر

    1. کمک از رواندرمانگر هنگامی که شما در تنظیم احساسات خود مشکل دارید. 

    تنظیم عاطفی توانایی کنترل وضعیت عاطفی خود است. این روندی است که اکثریت ما به انجام آن عادت کرده ایم. این تقریباً طبیعت دوم ماست. به عنوان مثال ، اگر به طور اتفاقی یک فنجان قهوه را روی یادداشت های خود بریزید، در یک روز خوب ، پاسخ شما ممکن است تحریک موقتی، دلخوری و حالت غم و اندوه باشد. اگر قهوه بر روی شما ریخته شود ممکن است فریاد بزنید. اما واکنش فوری شما ممکن است این نباشد که در اطراف کتابخانه به هر دانه قهوه ای فحش دهید. اگرچه، این به زمینه بستگی دارد.

    فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند حال ما را تحت تأثیر قرار دهد و باعث اختلال در تنظیم احساسات شود. مسائل ناامیدکننده و شرایط طاقت فرسا می تواند باعث تنظیم بی نظمی عاطفی موقتی شود. با این حال، اگر متوجه شدید که در کنترل احساسات خود مشکلی دارید ، ممکن است بخواهید که با یک رواندرمانگر تماس بگیرید.

    اغلب اوقات ، بی نظمی عاطفی مداوم، پیش درآمد افسردگی یا سایر مسائل بهداشت روان است. با این حال، بی نظمی هیجانی همیشه به عنوان یک طغیان بیش از حد احساسی ظاهر نمی شود. همچنین می تواند مانند لبخندهای تنگ و سرکوب شده به نظر برسد و اشک در برابر تسلیم چشمک میزند. سرکوب همچنین بی نظمی عاطفی است. بسیار مهم است که با یک رواندرمانگر تماس بگیرید زیرا آنها می توانند ابزارهایی را در مورد نحوه برخورد با احساسات شما فراهم کنند.

    بیشتر بخوانید: مشاوره خیانت 

    2. کمک از رواندرمانگر هنگامی که شما عملکرد موثری ندارید.

    سطح عملکرد شما ممکن است همیشه در 100٪ نباشد. عوامل خارجی مانند شرایط کار همیشه می توانند بر نحوه تصمیم گیری شما تأثیر بگذارند. با این حال ، کاهش عملکرد می تواند نشانه مبارزه با یک مسئله ذهنی یا عاطفی باشد.

    دکتر Ramani Durvasula در مصاحبه ای با  مجله Forbes خاطر نشان کرد که مشکلات روانی می تواند باعث از بین رفتن حافظه شود، می تواند توجه شما را مختل کرده تا جایی که احساس بی علاقگی کنید و این امر باعث می شود فرمان شما برای انجام هر کاری از بین برود. علاوه بر این ، کاهش عملکرد نیز می تواند ناشی از استرس باشد. صرف نظر از دلیل ، در صورت مشاهده کاهش عملکرد بهتر است از یک رواندرمانگر کمک بگیرید.

    poslovni ljudi u srbiji sve vise posecuju psihologa - 7 علامت کمک از رواندرمانگر
    رواندرمانگر

    3. تغییر درخواب و تغذیه

    نوسانات در الگوی خوردن و خواب معمول است. اما ، اگر تغییر قابل توجهی در الگوی غذا خوردن و خواب مشاهده کردید ، ممکن است نشانه این باشد که باید لحظه ای وقت بگذارید تا بفهمید چه عواملی باعث ایجاد این تغییرات شده است.

    به طور معمول ، استرس نقش دارد. حتی نشان داده شده است که استرس مزمن قطعاً می تواند  باعث  تغییر در خواب و اشتها شود. با این حال ، کسانی که مشکل بهداشت روانی دارند، تغییرات مشابهی را نشان می دهد. صرف نظر از علت ، همیشه بهتر است از یک رواندرمانگر کمک بخواهید.

    4. مشکل در روابط 

    سلامت روان ما بر تمام جنبه های زندگی ما ، به ویژه روابط ما تأثیر می گذارد. اگر متوجه شدید که از روابط خود دور شده اید یا از فرصت های ایجاد روابط جدید دور شده اید ، شاید بخواهید دلیل آن را بفهمید.

    یک علت مشترک، مبارزه عاطفی یا ذهنی درونی است. خوشبختانه ، یک رواندرمانگر می تواند به شما کمک کند تا دلایل اصلی روابط متقابل خود را دریابید و به شما مهارت هایی برای بهبود روابط خود دهد.

    بیشتر بخوابید:13 راه پیدا کردن روانشناس خوب در تهران

    5. آسیب های روانی

    درمان برای کسانی که ضربه روحی را تجربه کرده اند منبع بسیار خوبی است. حتی سالها پس از ضربه ،  جای آن زخمها میتواند آینده شما را با مشکل روبرو کند یا بر روی آن تأثیر بگذارد. از این رو ، جدا کردن و کنار آمدن با آن احساسات حل نشده در یک مکان امن و بدون قضاوت ایده خوبی است. علاوه بر این ، یک رواندرمانگر می تواند ابزاری را در اختیار شما قرار دهد که به شما کمک می کند ضربه را از نو تنظیم کرده و بر آن غلبه کنید.

    6. بی علاقگی و بی لذتی 

    پشت سر گذاشتن برخی سرگرمی ها و علاقه ها طبیعی است. با افزایش سن ، علایق ما تغییر می کنند. اما ، بی علاقگی ناگهانی به سرگرمی ها و فعالیت های فعلی می تواند بیانگر مواردی بیش از بلوغ باشد.

    کمبود شادی در چیزهایی که قبلاً از آنها لذت می بردید ، گاهی اوقات بیانگر احساس پوچی یا بی علاقگی است. این نشان می دهد که کمی احساس خالی بودن و جدا شدن از زندگی دارید. این احساس برای کسانی که افسردگی ، غفلت ، غم و اندوه و سواستفاده را تجربه می کنند معمول است.

    اگرچه ممکن است فردی را که از یک مشکل بهداشت روان رنج می برد معرفی نکنید ، اما بازهم ایده خوبی است که برای کمک به یک رواندرمانگر مراجعه کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند بفهمید چه چیزی باعث دلسردی می شود ، چگونه می توانید از گفتگوی منفی با خود خلاص شوید و شادی را دوباره یاد بگیرید.

     

    6 - 7 علامت کمک از رواندرمانگر
    رواندرمانگر

    زوج درمانی چیست 

    7. غم و غصه می خورید 

    غم و اندوه یک احساس فوق العاده پیچیده است. گرچه بسیاری از مردم استدلال می کنند که مراحلی برای آن وجود دارد ، اما من معتقدم که غم و اندوهی که فرو می ریزد، مثل ایستگاه قطار است. قطار داخل می شود و شما گاهی در ایستگاه پیاده می شوید و بار دیگر هنگام عبور از آن نگاه اجمالی می کنید.

    غم و اندوه ناشی از از دست دادن است: از دست دادن یک عزیز ، از دست دادن شغل ، یا از دست دادن یک فرصت. این دوره از عزاداری می تواند روندی طولانی و دردناک باشد ، اما لازم نیست آن را به تنهایی طی کنید. درمان یا مشاوره می تواند فضای ایمنی مملو از دلسوزی برای شما در پردازش غم و اندوه فراهم کند.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز با شماره های زیر تماس بگیرید

    ۰۲۱۲۲۶۳۶۸۵۸ –  ۰۲۱۲۲۶۲۲۰۰۶

    بیشتر بخوانید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.