بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا

کلینیک روانشناسی تهران : مرکز روانشناسی بوجیکا، یکی از بهترین مراکز روانشناسی در سطح شهر تهران می باشد، که با قرار گرفتن در منطقه قلهک و دسترسی آسان برای مراجعین عزیز، اماده ی ارائه ی درمان های تخصصی روانشناسی به بیماران می باشد. شما می توانید هم اکنون برای تعیین نوبت از اینجا با ما تماس بگیرید.

  •  

    کلینیک روانشناسی تهران کجا برم؟

     

    برای شناخت بهترین کلینیک روانشناسی تهران، و داشتن انتخابی مناسب، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا اولا بیشتر با روانشناسی آشنا شوید و ثانیا معیارهایی برای پیدا کردن کلینیک روانشناسی تهران داشته باشید.

    گاهی اوقات در زندگی، هرکدام از ما ممکن است احساس درهم شکستگی داشته باشیم و ممکن است برای حل مسائلمان نیاز به کمک داشته باشیم. بسیاری از مردم برای اینکه بتوانند با احساسات و مشکلاتی که به نظرشان فراتر از کنترل آنها است کنار بیایند، به کمک نیاز دارند. مشکلاتی از قبیل مشکلات مربوط به ازدواج یا رابطه، وضعیت خانوادگی یا مواجهه با از دست دادن شغل، مرگ عزیزان ، افسردگی، استرس، فرسودگی یا سوء مصرف مواد مخدر.

    این تلفات و تنش های زندگی روزمره می تواند به طور قابل توجهی برای فرد ناتوان کننده باشد. گاهی اوقات ما نیاز به کمک خارجی از طرف یک فرد حرفه ای و آموزش دیده داریم تا از طریق راهنمایی او روی حل مشکلات خود کار کنیم. از طریق درمان، روانشناسان به میلیون ها انسان در تمام سنین کمک می کنند تا زندگی سالم تر و سازنده تری داشته باشند.

    اگه میخواین تجربه درمانی متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید ، هنر ما حال خوب شماست 

    6858 2263 021  –  2006 2262 021

    Fotolia 55588469 Subscription Monthly M min e1568282205505 300x200 - بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا
    کلینیک روانشناسی تهران

    اگه دچار مشکلات زیر هستید، بهتر است به روانشناس مراجعه کنید:

    • غم و اندوه زیادی را برای طولانی مدت احساس می کنید، و به نظر نمی رسد که مشکلات شما با وجود تلاش های خود و خانواده و دوستانتان بهبود یابند.
    • انجام فعالیت های روزمره برای شما دشوار است: به عنوان مثال، شما قادر به تمرکز بر تکالیف در محل کار نیستید، و در نتیجه عملکرد شغلی مناسب نیست.
    • بیش از حد نگران هستید، همیشه انتظار بدترین وقایع را دارید یا به طور مداوم در لبه شکست احساسی هستید.
    • کارهایتان به خودتان و دیگران آسیب می رساند: برای مثال، به مصرف الاک اعتیاد دارید، سوء مصرف دارو یا مواد دارید، یا بیش از حد پرخاشگرو عصبی هستید.

    روانشناسی چیست و روانشناس کیست؟

    روانشناسانی که در زمینه روان درمانی و سایر انواع درمان روانشناختی تخصص دارند، پزشکان آموزش دیده ی حرفه ای با تخصص در زمینه رفتار انسان، ارزیابی سلامت روان، تشخیص و درمان و تغییر رفتار هستند. روانشناسان با بیماران کار می کنند تا احساسات و نگرش های خود را تغییر دهند و به آنها در ایجاد الگوهای سالم تر و موثرتر رفتاری کمک کنند.

    روانشناسان از روش های معتبر و علمی برای کمک به افراد جهت تغییر افکار، احساسات و رفتارهایشان استفاده می کنند. روان درمانی یک تلاش مشترک بین بیمار و روانشناس است. رواندرمانگر یک محیط حمایتگر و آرام فراهم می آورد تا فرد بتواند به طور آشکار و محرمانه درباره نگرانی ها و احساسات شخصی اش با او صحبت کند.

    روانشناسان حفظ محرمانه بودن اسرار شما را بسیار مهم می دانند و به سوالات شما در مورد آن شرایط نادری که اطلاعات محرمانه باید به اشتراک گذاشته شود، پاسخ می دهند.

    در ادامه بخوانید: دکتر روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب

    Clinic 1.jpg2  300x200 - بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا
    کلینیک روانشناسی تهران

    چگونه یک روانشناس پیدا کنم؟

    برای پیدا کردن یک روانشناس خوب، از پزشک خانوادگی خود یا یکی دیگر از متخصصین بهداشتی آشنا کمک بخواهید. از خانواده و دوستان بخواهید که اگر تجربه ی مراجعه به یک روانشناس را دارند و از کار او راضی هستند، او را به شما معرفی کنند. جستجو در اینترنت نیز می تواند کمک شایانی به شما بکند. اما به وعده های زرد هیچ تبلیغی توجه نکنید. پیش از انتخاب نهایی یک روانشناس، بهتر است حتما قبلا با دفتر او تماس بگیرید و در صورت اماکن مکالمه ای کوتاه با او داشته باشید.

    در ادامه بخوانید: خیانت زنان متاهل چه نشانه هایی دارد ؟

    وقتی تصمیمتان را گرفتید باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

    روانشناسان و بیماران با هم همکار می کنند. هماهنگی و راحتی بین آنها عنصر بسیار مهمی است. اکثر روانشناسان بر این باورند که یک عامل مهم در تعیین اینکه آیا با یک روانشناس خاص کار کنید یا نه،( البته وقتی که مدارک و اعتبارنامه ی روانشناسی او تایید شده باشد،) میزان راحتی است که شما با آن روانشناس دارید. ارتباط خوب بیمار با روانشناس بسیار مهم است. روانشناسی را انتخاب کنید که با او راحت هستید و در حضور او احساس امنیت می کنید.

    در ادامه بخوانید: تخفیف روانشناسی ؛ جشنواره شگفت انگیز بوجیکا

    9921d61932baa248c888667308e190b6 300x212 - بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا
    کلینیک روانشناسی تهران

    سوالاتی که بهتر است از روانشناس بپرسید چیستند؟

    • آیا مدرک مجاز روانشناسی دارید؟ چند سال است که تجربه ی روانشناسی دارید؟
    • من احساساتی مانند (اضطراب، تنش، افسردگی، و غیره) دارم (و با شغلم، ازدواج، خوردن، خوابیدن و غیره) مشکل دارم. چه تجربه ای در کمک به افرادی که این نوع مشکلات را دارند، دارید؟
    • زمینه ی تخصصی شما- به عنوان مثال، کار با کودکان و خانواده ها و غیره – چیست؟
    • شما از چه نوع درمانی استفاده می کنید؟ و آیا این نوع درمان برای مقابله با نوع مشکل یا مسئله من موثر بوده است؟
    • هزینه های جلسات درمانی شما چه قدر است؟ (هزینه ها معمولا بر اساس یک جلسه 45 دقیقه ای تا 50 دقیقه ای است.)
    • چه نوع بیمه ای را قبول
      می کنید؟ آیا طرف قرار داد با سازمان خاصی هستید؟

    در ادامه بخوانید: درمان اضطراب شدید 

    آیا مراجعه به روانشناس کمکی به من خواهد کرد؟

    بر اساس تحقیقات انجام شده، برخی از اشکال روان درمانی می تواند به طور موثر افسردگی، اضطراب و علائم مرتبط با آن، مانند درد، خستگی و حالت تهوع را کاهش دهد. تحقیقات به طور فزاینده ای این ایده را مطرح می کنند که سلامت جسمی و روانی با هم ارتباط دارند و دیدن یک روانشناس می تواند سلامت کلی فرد را ، حتی در زمینه فیزیکی، بهبود بخشد.

    شواهد قانع کننده ای وجود دارد که شرایط و حال و روز اکثر افرادی که تجربه ی حداقل چندین جلسه با روانشناس را داشته اند بسیار بهتر از افراد دارای مشکلات عاطفی است که درمان نشده اند. بر اساس مطالعات انجام شده  50 درصد از بیماران پس از هشت جلسه درمان،  به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته اند، در حالی که 75 درصد از افراد در پایان ماه ششم بهبود یافتند.هرچند شریط هر فرد با دیگری تفاوت می کند، اما معمولا جلسات روانشناسی هر دوهفته یکبار برگزار می شوند.

    در ادامه بخوانید: نوروفیدبک و بیش فعالی (ADHD) 

    اگه میخواین تجربه درمانی متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید ، هنر ما حال خوب شماست 

    6858 2263 021  –  2006 2262 021

    چگونه بفهمم که در حال بهبودی هستم؟

    با شروع درمان، باید اهداف مشخصی را با روانشناس خود تعیین کنید. ممکن است سعی داشته باشید تا بر احساس ناامیدی در ارتباط با افسردگی یا کنترل ترس هایی که زندگی روزمره شما را مختل می کند، غلبه کنید. به یاد داشته باشید، رسیدن به برخی اهداف خاص نیاز به زمان بیشتری نسبت به سایر اهدف درمانی دارند. شما و روانشناستان باید تصمیم بگیرید در چه نقطه ای انتظار خواهید داشت که علائم پیشرفت و بهبودی را مشاهده کنید.

    woman and man on couch near therapist 300x220 - بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا
    کلینیک روانشناسی تهران

    بهترین مرکز روانشناسی تهران

    برای پیدا کردن بهترین کلینیک روانشناسی تهران بهتر است معیار ها و نکات مذکور را رعایت کنید. ابتدا سعی کنید ترجیحا مرکزی را انتخاب کنید که دسترسی به آن آسان باشد. چرا که قرار است چندین جلسه به انجا مراجعه کنید، پس بهتر است برای رسیدن به آن مرکز دچار دردسر نشوید. ترجیح بر آن است که یک جلسه را به شکل امتحانی به هر مرکزی که انتخاب کرده اید بروید، تا ببینید آیا واقعا بر اسا آنچه که شنیده اید با روانشناس راحت هستید یانه؟ ببینید حس خوبی از او می گیرید؟ آیا می توانید به او اعتماد کنید تا همه اسرار زندگیتان را با او در میان بگذارید؟

    مراکز مشاوره روانشناسی بسیاری در تهران وجود دارند. بهتر است با تحقیق و بررسی کامل، مرکز مشاوره ای را که برای شخص شما مناسب است پیدا کنید.

    کلینیک روانشناسی بوجیکا متشکل از اساتید دانشگاه و درمانگران با تجربه می باشد که در این مجموعه با تخصص در زمینه های مختلف روانکاوی، مشاوره بزرگسال، خانواده درمانی ، زوج درمانی، مشاوره کودک و نوروفیدبک مشغول به ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند که در حوزه کاری خود بسیار بار تجربه می باشند.

    5 357x210 - بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا
    نوبت روانشناس

    مطالب پیشنهادی:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    Source
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.