چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟ 12 مزیت رابطه جنسی موفق

  •  

     

    12 مزایای رابطه جنسی موفق

    رابطه جنسی چیزی نیست که صرفاً برای تولید مثل و بقا انجام بگیرد؛ بلکه یکی از مهمترین مسائلی است که در افزایش کیفیت زندگی زن و شوهر تاثیر دارد. برخی از افراد، رابطه جنسی را بسیار ساده می‌پندارند؛ اما این موضوع پیچیده‌تر از آن است که برخی افراد گمان می‌کنند. بالا و پایین‌ و نکات زیادی دارد که در صورت عدم رعایت آنها، زندگی افراد دستخوش تغییرات منفی قرار می‌گیرد؛ تا جایی که درصد زیادی از طلاق‌ها، بر اثر رابطه جنسی نامناسب انجام می‌شوند.

    افرادی که یک رابطه جنسی موفق را با شریک جنسی خود برقرار می‌کنند، در بسیاری از ابعاد زندگی مشترک و زندگی شخصی از جمله افزایش اعتماد به نفس، افزایش خودشناسی، کاهش استرس و … نیز موفق‌تر خواهند بود. یک رابطه جنسی موثر، فواید بسیار زیادی دارد؛ فوایدی که هم جسم افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم روح و روان آنها را. رابطه جنسی به سوزاندن کالری، سلامت قلب و کاهش درد و استرس در بدن منجر می‌شود.

    هنگام رابطه جنسی، هورمون‌های مختلف در بدن آزاد شده که به کاهش استرس و افزایش کیفیت خواب منجر خواهد شد. البته برعکس این قضیه نیز وجود دارد که هر چقدر رابطه جنسی ناموفق، خشونت‌آمیز و غیراصولی باشد، تاثیراتی منفی در جسم، روح و در نهایت زندگی مشترک افراد خواهد داشت. در ادامه می‌خواهیم مزایای رابطه جنسی موفق را برای شما بازگو کنیم.

     

    کاهش استرس و افزایش آرامش

    وقتی که در یک شرایط استرس‌زا قرار می‌گیریم، بدن ما هورمونی به نام کورتیزول ترشح می‌کند. اما یک رابطه جنسی موفق و موثر، به کاهش کورتیزول در بدن منجر خواهد شد. این کار با تولید هورمون‌هایی مانند اکسی توسین و اندورفین انجام می‌گیرد. در طول رابطه جنسی این دو هورمون ترشح شده و کورتیزول را کاهش می‌دهند. همین موضوع سبب می‌شود که افراد در حین رابطه جنسی، احساس آرامش کنند.

     

    افزایش اعتماد به نفس

    یکی دیگر از فواید رابطه جنسی موفق، افزایش اعتماد به نفس در زوجین است. در حین رابطه جنسی، بدن با ترشح هورمون اندورفین، با افزایش لذت، انگیزه، اعتماد به نفس و انرژی مواجه خواهد شد. به طور کلی همین موضوع که دو نفر با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده و از بدن یکدیگر و معاشقه با هم لذت می‌برند، احساس دوست‌داشتنی بودن در آنها افزایش می‌یابد.

    همین موضوع به افزایش اعتماد به نفس در افراد منجر خواهد شد. دانشمندان طی تحقیقاتی متوجه شده‌اند سالمندانی که همچنان از نظر جنسی فعال بوده و رابطه جنسی موفقی دارند، روحیه و اعتماد به نفس آنها بیشتر است؛ در نتیجه به زندگی نیز بیشتر امیدوار بوده و لذت بیشتری می‌برند.

    couple praying hands 1280x854 1 scaled - چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟ 12 مزیت رابطه جنسی موفق
    رابطه جنسی موفق

     

    صمیمی‌ تر شدن زن و شوهر با یکدیگر

    همانطور که گفتیم یکی از هورمون‌هایی که در حین رابطه جنسی در بدن آزاد می‌شود، هورمون اکسی توسین است. هورمون اکسی توسین که از آن به عنوان هورمون عشق نیز یاد می‌شود، رضایت جنسی و صمیمانه‌تر شدن رابطه را بین زوجین افزایش می‌دهد. همچنین فایده دیگری که این هورمون دارد این است که موجب می‌شود همدلی، کشش و گرایش بین زن و شوهر بیشتر شود؛ بنابراین وقتی که زوجین به طور مداوم رابطه جنسی موفق داشته باشند، ترشح هورمون اکسی توسین در بدن آنها افزایش یافته و از این طریق، میزان عشق، علاقه و عاطفه نیز در میان آنها افزایش خواهد یافت.

    تقویت مغز

    یکی دیگر از فواید جالب رابطه جنسی موفق این است که منجر به تقویت مغز خواهد شد. رابطه جنسی موجب می‌شود که نورون‌ها در داخل هیپوکامپوس مغز افزایش یابند‌‌. هیپوکامپوس، محل یادگیری و ذخیره خاطرات ما است. وقتی که نورون‌های این قسمت زیاد شوند، حافظه ما نیز تقویت خواهد شد. مطالعات نشان داده‌اند، افراد مسنی که رابطه جنسی موفق و فعالی دارند نسبت به سایرین، حافظه و قدرت یادگیری آنها نیز بهتر خواهد بود.

    همچنین یکی از هورمون‌هایی که حین رابطه جنسی ترشح می‌شود، هورمون دوپامین است. این هورمون با فعال کردن مرکز لذت در مغز، به انسان حس لذت خواهد داد. دوپامین همان هورمونی است که پس از مصرف مواد مخدر ترشح شده و موجب ایجاد حس خوب در فرد می‌شود. در واقع اینکه اغلب افراد پس از رابطه جنسی دچار سرگیجه می‌شوند، دلیل آن ترشح همین هورمون است.

     

    جلوگیری از افسردگی

    یک رابطه جنسی موفق، از بروز افسردگی جلوگیری می‌کند؛ مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از کاندوم در حین رابطه جنسی، به افزایش احتمال افسردگی کمک می‌کند. این موضوع به این دلیل است که مایع منی، دارای استروژن و پروستاگلاندین است که همین دو ماده دارای خاصیت ضد افسردگی هستند. البته این موضوع تاییدی بر روابط جنسی پرخطر نیست و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی بهتر است روابط جنسی، کنترل شده و محافظت شده باشند.

     

    کاهش درد

    گفتیم یکی از هورمون‌هایی که حین رابطه جنسی ترشح می‌شود، هورمون اکسی توسین است. این هورمون فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که به چند مورد از آنها اشاره کردیم. اما فایده دیگری که هورمون اکسی توسین دارد این است که می‌تواند درد را کاهش دهد. به‌خصوص دردهای میگرنی به کمک یک رابطه جنسی موفق و ترشح هورمون اکسی توسین، کاهش خواهند یافت.

     

    خواب آرام و راحت

    یک رابطه جنسی موفق، به ایجاد خوابی آرام و راحت نیز کمک خواهد کرد. معمولاً تمایل زوجین به خواب پس از انجام رابطه جنسی، بیشتر خواهد شد. این موضوع به دلیل ترشح هورمون پرولاکتین است؛ قشر پیش پیشانی مغز، اعمال مربوط به برنامه‌ریزی امور را انجام می‌دهد. حال مسئولیت پرولاکتین این است که فعالیت این قشر را کاهش داده و سرعت آن کندتر کند‌؛ بنابراین با این کار، منجر به افزایش خواب‌آلودگی در افراد و ایجاد خوابی آرام، عمیق و راحت می‌شود.

    افزایش میل جنسی زنان چگونه امکان پذیر است؟

     

    حفظ سلامت قلب

    شاید برایتان جالب باشد بدانید که یک رابطه جنسی موفق، می‌تواند به حفظ سلامت قلب و عروق نیز کمک کند؛ به‌خصوص این موضوع در زنان بیشتر است. مطالعات دانشمندان نشان داده‌اند، زنانی که به طور مداوم در معرض رابطه جنسی موثر بوده و از نظر جنسی فعال هستند، احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی در آنها کمتر است.

     

    تنظیم فشار خون

    رابطه جنسی مداوم و موثر، می‌تواند به پمپاژ صحیح خون در بدن کمک کند؛ از این طریق موجب کاهش فشار خون خواهد شد. نکته دیگر در این خصوص این است که همانطور که قبلاً اشاره کردیم، رابطه جنسی به کاهش سطح کورتیزول در بدن کمک کرده و از این طریق منجر به کاهش استرس می‌شود‌. همین کاهش استرس باعث می‌شود فشار خون در بدن کاهش یابد. بر اساس تحقیقاتی که در این خصوص انجام گرفته‌اند، زنان مسنی که از نظر جنسی فعال بوده و رابطه جنسی رضایت‌بخشی دارند، در مقایسه با سایر زنان فشار خون پایین‌تری نیز داشته‌اند.

    helse samliv 1 scaled - چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟ 12 مزیت رابطه جنسی موفق
    رابطه زناشویی موفق

     

    افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن

    یکی از فوایدی که رابطه جنسی موفق دارد، افزایش سطح مقاومت سیستم ایمنی بدن است. این موضوع از طریق آنتی بادی ایمونوگلوبین A انجام می‌گیرد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته، بزاق زنانی که دارای رابطه جنسی مستمر و موثر هستند، بیشتر از سایر زنان دارای آنتی بادی ایمونوگلوبین A است. این آنتی بادی به افزایش ایمنی بدن کمک کرده و در صورت کمبود آن، بدن بیشتر در معرض بیماری‌های تنفسی مانند برونشیت و پنومونی قرار می‌گیرد.

     

    جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ های پروستات

    یکی از فواید رابطه جنسی منظم، جلوگیری از ابتلای مردان به بیماری‌های پروستات است. تحقیقات نشان داده‌اند که هر چقدر تعداد دفعات انزال بیشتر باشد، ریسک ابتلا به بیماری‌های پروستات کمتر خواهد شد؛ مخصوصاً اگر انزال از طریق نزدیکی واژینال انجام گرفته باشد.

    کنترل بهتر ادرار

    از دیگر فواید رابطه جنسی منظم و موثر، بهبود کنترل ادرار برای خانم‌ها است. یک رابطه جنسی خوب می‌تواند بر تقویت عضلات کف لگن تاثیر بگذارد. عضلات کف لگن زنان هنگام ارگاسم، منقبض و در نتیجه تقویت می‌شود. تقویت عضلات کف لگن نیز از مشکلاتی مانند بی‌اختیاری ادرار، افتادگی رحم، افتادگی تخمدان و افتادگی مثانه جلوگیری خواهد کرد.

     

    بعد از رابطه جنسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

    یک رابطه جنسی موفق رابطه‌ای است که هم اصول صحیح هنگام نزدیکی و هم اصول صحیح بعد از آن را رعایت کنید. شاید برخی از افراد به این موضوع واقف نباشند که اصول بعد از رابطه نیز به همان اندازه اصول حین رابطه اهمیت دارند. به طور مثال خانم‌ها پس از رسیدن به ارگاسم، بی‌حال شده و ترجیح می‌دهند در رختخواب بمانند.

    همچنین نیاز به توجه عاطفی پس از نزدیکی، در زنان بیشتر خواهد شد. آنها دوست دارند بعد از نزدیکی در آغوش گرفته شده و صحبت‌های عاشقانه بشنوند. اما این موضوع در آقایان قدری متفاوت است؛ آقایان پس از رسیدن به ارگاسم به شدت بی‌حال می‌شوند. به طوری که احساس خواب‌آلودگی و کوفتگی شدیدی در خود دارند. همچنین آقایان برعکس خانم‌ها تمایل کمتری به حرف زدن داشته و در صورت زدن حرف‌های عاشقانه با آنها، ممکن است فقط تایید آنها را بگیرید.

    آقایان پس از رابطه معمولاً تا مدتی از نظر احساسی کمی سرد خواهند شد که کاملاً موقتی و طبیعی است. یکی از ویژگی‌های مردان این است که پس از رابطه جنسی، تمایل بیشتری به فکر کردن و تمرکز دارند؛ به طوری که می‌توان گفت مقاربت و انزال، به افزایش تمرکز فکری در آقایان کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که آقایان باید پس از پایان رابطه جنسی انجام دهند، استفاده از کلمات محبت‌آمیز است. آقایان باید پس از انجام رابطه تا مدتی در تخت مانده و به معاشقه کلامی با همسر خود بپردازند.

    یکی از بدترین کارهایی که هر طرف می‌توانند پس از پایان رابطه جنسی انجام دهند، پشت کردن به یکدیگر است. سعی کنید به هیچ وجه به یکدیگر پشت نکرده و در حین نگاه کردن به چشم‌های یکدیگر، از کلمات و جملات عاشقانه و محبت‌آمیز استفاده کنید. همچنین انتظار تحریک جنسی مجدد را تا مدتی پس از مقاربت و تا زمانی که خانم احساس نیاز کند، نداشته باشید. نکته دیگر این است که اگر مکانی که در آن مقاربت خود را انجام داده‌اید نور کمی دارد، بلافاصله پس از انجام نزدیکی نور را زیاد نکنید؛ بلکه این کار باید به آرامی انجام گیرد.

    چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟

     

    نزدیکترین چیز برای ارگاسم‌های چندگانه این است که یاد بگیرید چطور بدون انزال چند ارگاسم پشت سر هم را تجربه کنید. حدود ۸۰ درصد از مردان می‌توانند با سه ماه تمرین این کار را انجام دهند. اما نباید خیلی نگران نتیجه نهایی باشید. رابطه جنسی و ارگاسم نباید با این دید که چقدر انزال داشته‌اید یا چند مرتبه در یک جلسه می‌توانید انزال داشته باشید، ارزیابی شود. قرار نیست در رابطه‌جنسی چیزی را به کسی ثابت کنید. همان چیزی مهم است که بهترین احساس را به شما بدهد.

    به خودتان استرس وارد نکنید

    یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.

    پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

    بیش فعالی جنسی | ازدواج با مرد بیش فعال

    به تاخیر انداختن انزال

    همچنین می‌توانید با به تاخیر انداختن انزالتان، بر ارگاسم‌های خود چیره شوید. برای تقویت کنترل انزالی خود، تمرین کرانچ لگن را تمرین کنید که توسط دکتر آرنولد کگل (Arnold Kegel) طراحی شده است.

    این تمرین بر روی عضله انزال همان عضله‌ای که برای نگه داشتن جریان ادرار از آن استفاده می‌کنید تمرکز دارد. دکتر کگل این تمرین را اینطور تعریف می‌کند، “فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید، بعد آن عضلات را ریلکس کنید. این تمرین را در سه ست ۲۰ تکراری انجام دهید. خیلی زود متوجه توانایی خود در کنترل آن عضلات و به تاخیر انداختن ارگاسمتان تا زمانیکه خودتان بخواهید می‌شوید.

    RS4040 1742013 scaled - چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟ 12 مزیت رابطه جنسی موفق
    ازدواج موفق

    وقتی در انتظار هستید، چیز جدیدی را امتحان کنید

    دوره پس از ارگاسم در یک فرد متوسط ۳۰ ساله حدود نیم ساعت است. وقتی در حال انتظار هستید، چند حقه جدید امتحان کنید. همه چیز به تنوعی که به کار می‌گیرید بستگی دارد. هر چیزی اگر زیاد استفاده شود خسته‌کننده خواهد شد، حتی اگر خیلی خوب باشد.

    زنان به طور متوسط می‌توانند بدون داشتن دوره استراحت یا بی‌پاسخی به چندین ارگاسم دست پیدا کنند. اما بدون تحریک آنها به سطح پایه انگیختگی می‌رسند. انقباضات متوقف می‌شود، رحم پایین می‌آید و کلیتوریس به زیر صدف خود برمی‌گردد. ضربان‌قلب و تنفس کند شده و گردش خون به حالت طبیعی برمی‌گردد. کلیتوریس هم نسبت به تحریک بسیار حساس می‌شود اما سایر قسمت‌های بدن توجه می‌طلبند.

    عوامل موثر در طلاق

    چطور ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانیم

    رابطه‌ جنسی فقط برای تولید مثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ها را تقویت کند. رابطه‌ جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید.

    با این وجود، واقعیت این است که اکثر افراد واقعاً از آن لذت نمی‌برند. تحقیقات و مطالعات  نشان می‌دهد که اکثر زنان در روابط‌ جنسی ندرتاً به ارگاسم می‌رسند.
    و این امکان وجود دارد که وقتی ندرتاً به اوج لذت جنسی برسید، احتمالاً نمی‌دانید که چطور باید ارگاسم‌هایتان را به حداکثر برسانید.
    در زیر به چند نکته ساده برای کمک به تقویت ارگاسم‌های زنانه و لذت بردن از سکس تا حد امکان اشاره می‌کنیم.

    تنوع، مزه ی زندگی است

    احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

    * مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید.

    * لباس زیر های مناسب و جدید بخرید.

    * عطر خوشبو استفاده کنید.

    * حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد.

    * معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود. بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود.

    *رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود.

    * با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید. سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید. بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید.

    * بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

    * گفت و گوهای عاشقانه عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است.

    * لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

    * همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید. سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید. در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ). در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان.

    * فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.

    * مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد.

    * مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است.

    *زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود.

    *به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود.

    *بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

    سلامت خوب، لذت بیشتر

    سرحال بودن و داشتن انرژی جنسی مثبت می‌تواند به ایجاد یک رابطه‌جنسی ارضاکننده و عالی بین شما و همسرتان کمک کند. ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت داشته باشید، خیلی مهم است که بدنتان را همیشه قوی و متناسب نگه دارید. برای داشتن فیزیکی سالم، می‌توانید از مکمل‌های غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده کنید.
    به‌طورکلی، رسیدن به ارگاسم ماکسیمم آنقدرها که همه فکر می‌کنند سخت نیست. آنچه مهم‌تر است این است که از طبیعی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های برای کشف جنسیت خودتان استفاده کنید زیرا در به دست آوردن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز و ارضاکننده به شما کمک می‌کند.

    فقط لذت ببرید، تفریح کنید، و هیچوقت از درمیان گذاشتن آنچه به شما لذت می‌دهد با همسرتان خجالت نکشید. به خاطر داشته باشید که سکس باید مفرح باشد. نگرانی‌هایتان را دور بریزید و برای ایجاد پیوندی عمیق بین خودتان و همسرتان زمان بگذارید.

    پایین بودن میل جنسی در زنان

    پایین بودن میل جنسی یکی از موانع بر سر راه زنان برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل  جنسی خانم‌ها وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند زیرا تعداد زیادی از زنان آنها را خریداری می‌کنند.

    این تقویت‌کننده‌های طبیعی ترکیبی از مواد گیاهی و ارگانیک هستند که به بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند.

     

    سخن پایانی

    در این مطلب سعی کردیم در مورد رابطه جنسی موفق، اصول و همچنین فواید آن، نکاتی را متذکر شویم. اهمیت رابطه جنسی در زندگی مشترک بسیار بیشتر از آن است که برخی از مردم فکر می‌کنند. برخی از افراد به رابطه جنسی فقط به عنوان ابزاری برای کسب یک لذت سطحی و یا تولید مثل نگاه می‌کنند. اما این موضوع فراتر از این مسائل است و یک رابطه جنسی موثر، می‌تواند بر سلامت جسم، روح و روان زوجین تاثیر بگذارد.

    وقتی که دو طرف از نظر جسمی و روحی در سلامت به سر برده و رابطه صمیمی بین آنها شکل بگیرد، بنیان خانواده نیز محکم‌تر خواهد شد. متاسفانه در جامعه ما به دلیل تابوهایی که وجود دارد، کمتر از روابط جنسی موثر و موفق و اصول آن صحبت می‌شود. اما بهتر است زوجین مطالعه خود را در این زمینه بیشتر کرده و یا از مشاور و روانشناس، برای بهبود روابط جنسی خود کمک بگیرند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.