مشاور و روانشناس ایرانی در لندن

  • روزای اولی که به انگلیس مهاجرت کرده بودم خیلی عالی سپری میشد چون بعد از کلی تلاش و زحمت تونسته بودم به اون جایی که میخوام برسم و بعد از کلی دنگ و فنگ نهایتا از یکی از دانشگاه‌های لندن اپلای گرفته بودم. ولی چند ماهی نگذشته بود که حالات عجیبی بهم دست میداد و مدام دوست داشتم برگردم ایران پیش خانواده‌م. نمیدونم به خاطر تنهایی و شرایط سختی بود که داشتم و یا نه به خاطر آب و هوای همیشه ابریه لندن بود که اینطوری شده بودم.

    بعد از گذشت مدتی مدام حس خفگی و افسردگی بهم دست میداد و حالم طوری بود که دیگه هیچ چیزی منو خوشحال نمیکرد، منی که با هر مسئله کوچکی کلی ذوق زده و هیجان زده میشدم.  یکی از دوستام که توی لندن با هم آشنا شده بودیم از تجربیات خودش بهم گفت که حس و حالش چقدر شبیه من بوده  و گفت که با یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن از طریق کلینیک بوجیکا آشنا شده و همچنان بعد از سه سال اقامت توی انگلیس با روانشناسش در ارتباطه و خیلی تونسته با شرایط جدید کنار بیاد.

    من هم تصمیم گرفتم با مراجعه به سایت‌ کلینیک روانشناسی بوجیکا با یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن قرار ملاقات رزرو کنم و ….

    از جمله دلایلی که افراد تصمیم به مهاجرت به کشورهای توسعه یافته‌ای چون انگلستان می‌کنن میشه به کسب زندگی بهتر و راحتتر، ادامه تحصیل، پیشرفت در حوزه شغلی، فرار جنگ و قحطی در کشور مادر و … اشاره کرد. لندن پایتخت کشور انگلیس است که حدودا 50 هزار ایرانی در آن ساکن هستند و جزء پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهرهای این کشور است چرا که از نظر تجاری، اداری، مالی، فرهنگی و سیاسی جزء شهرهای مهم این کشور محسوب میشه.

    در کنار تمام چالش‌های که مهاجرت به یه کشور دیگه داره از جمله دوری از خانوده و تنهایی، موانع زبانی، فرهنگی، مسکن، شغل، تربیت فرزندان، پیدا کردن فرد صحیح برای ازدواج و … ،کشور انگلستان و شهر لندن از طرفی بدلیل کم نور بودن و نبود آفتاب کافی در این شهر مردمانش بیشتر مستعد بروز مشکلات روان و افسردگی هستن چون همونطور که میدونین وجود نور آفتاب علاوه بر اینکه تاثیر زیادی بر خلقیات و سلامت روان افراد داره میتونه با تامین ویتامین D بدن تاثیر مستقیمی هم بر سلامت و سیستم ایمنی بدن فرد داشته باشه.

    بنا به دلایلی که ذکر شد افرادی که به لندن مهاجرت میکنن نیاز بیشتری به یافتن مشاور و روانشناس ایرانی در لندن پیدا میکنن که هم زبان و هم فرهنگ خودشون باشه و بتونن به راحتی از مشکلات و احساساتشون حرف بزنن و مطمئن باشن که فرد مقابلشون کاملا اونها رو میفهمه.

    البته مراجعه به مشاور و روانشناس ایرانی در لندن فقط به خاطر بهبود شرایط روحی و افسردگی نیست. خیلی از افراد با ورود به کشور دیگه به دلیل ترس از  قرارگیری فرزندشون توی یه محیط جدید که کاملا متفاوت از قوانین و فرهنگ کشور خودشون هست میترسن توی تربیت بچه‌هاشون دچار مشکل بشن، یا هستن کسایی که قصد ازدواج دارن و با یه فرد جدید آشنا شدن و دوست دارن از کمک‌های یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن بهره ببرن، بنابراین آشنا شدن با مراکز روانشناسی برای این افراد خیلی مهمه تا بتونن از خدمات این مراکز به راحتی استفاده کرده و به حل مشکلشون بپردازن.

    شاید پیدا کردن یک کلینیک معتبر روانشناسی توی لندن که بتونه توی حل مسائل مهاجراین ایرانی مثمرثمر واقع بشه سخت باشه ولی با اینحال میتونین از افرادی که قبل از شما به این شهر مهاجرت کردن پرس‌وجو کنین و یا اگه امکان مراجعه حضوری رو ندارین خوشبختانه تکنولوژی در حدی پیشرفت کرده که به راحتی با در دست داشتن یه گوشی همراه و یه داده اینترنتی میتونین به صورت آنلاین یعنی چتی، ایمیلی و تماس تصویری با یکی از روانشناسان معتبر و متخصص در حوزه مشکل خودتون ارتباط برقرار کنین.

    کلینیک بوجیکا یکی از مراکز روانشناسیه که امکاناتی رو فراهم کرده تا افراد بتونن در هر کجای دنیا که باشن به راحتی بتونن از خدمات مشاوره‌ایی متنوع این کلینیک از جمله مشاوره ازدواج، درمان بیماری‌های روحی چون افسردگی و اضطراب، مشاوره خانواده و … استفاده کنن. این مرکز با بهترین و کارآزموده‌ترین روانشناسان، روازشکان، مشاوران و درمانگران سعی در حل مشکلات ایرانیان مقیم خارج از کشور از جمله انگلستان داره.

     

    اگه میخواین از یک رواندرمانگر متخصص در داخل ایران کمک بگیرید و درمان متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    best therapist websites scaled - مشاور و روانشناس ایرانی در لندن
    مشاور و روانشناس ایرانی در لندن

    چرا به مشاور و روانشناس ایرانی در لندن نیاز داریم؟

    مسلما خیلی از افراد زمانی که به کشورهای خارجی مهاجرت میکنن حتی اگه به زبان آنها نیز کاملا مسلط باشن باز هم ترجیح میدن از کسی که هم‌زبان، هم‌فکر و هم فرهنگ خودشون هست مشاوره بگیرن، چون خیلی از مشکلات روانی ریشه در گذشته فرد داره که طبیعتا این گذشته افراد در ایران سپری شده و در صورتی که شما از مشاور و روانشناس ایرانی در لندن کمک بگیرین بهتر فهمیده میشین و طبیعتا مشاوره‌های ایشون بیشتر به کمک شما میاد.

    یکی دیگه از دلایلی که شاید بهتر باشه از خدماتی که توی کشور خودمون برای درمان و راهنمایی شما استفاده میشه بهره ببرین اینه که لندن یکی از شهرهای گرانقیمت انگلستانه و شاید پرداخت هزینه‌های درمان به ویژه زمانی که از خدمات بیمه‌ای هم برخوردار نیستین برای شما کمی سخت و دشوار باشه به همین دلیل برقراری ارتباط آنلاین با مشاور و روانشناس ایرانی در لندن شاید بهترین گزینه چه از نظر هزینه و چه برای شما برای حل مشکلاتتون باشه.

    چالش‌های پیش رو برای مهاجران ایرانی ساکن در انگلستان، لندن

    دلایل متعددی وجود دارن که باعث میشن افراد کشور خودشون رو به مقصد یه کشور دیگه ترک کنن. خیلیا به دلیل آزار و اذیت، قحطی، گرسنگی، جنگ و غیره این کار را انجام میدن، خیلیا هم برای کسب پیشرفت اقدام به مهاجرت میکنن. این افراد هر چقدر هم که از قبل برنامه‌ریزی کرده باشن باز هم پس از رسیدن به کشور مقصد با مشکلات زیادی روبرو میشن و برای حل اونها به ویژه ایرانیان مهاجر نیاز به مشاور و روانشناس ایرانی در لندن یا هر کشوری که به اون مهاجرت کردن پیدا میکنن. برخی از چالش‌های عمده‌ای که مهاجران با آن مواجه هستن در اینجا ذکر شده است.

    تبعیض

    در اکثر کشورها مشاهده شده که مهاجران با تبعیض روبرو هستن. اکثر ساکنان کشورها دوست ندارن مهاجران وارد کشورشان بشن و از منابع و به ویژه فرصت‌های شغلیشون استفاده کنن. به همین دلیل خیلی از کسانی که به لندن مهاجرت کردن بنا به همین مشکل ممکنه نتونن شغل و یا محل زندگی مناسبی برای خودشون پیدا کنن و این باعث بروز برخی مشکلات روحی و روانی در افراد میشه که نیاز به مشاور و روانشناس ایرانی در لندن پیدا میکنن.

    تربیت فرزندان

    فرزندان مهاجران هم با مشکلات زیادی مواجه میشن و چالش‌هایی که چنین دانش آموزانی با آن روبرو هستند میتونه افسرده‌کننده باشه و منجر به اختلالات هراس و اضطراب بشه. تحقیقات نشون میده که این دانش‌آموزان برای اینکه به نتایج دلخواه خوشون برسن باید در مدارس و کالج‌ها بیشتراز سایر دانش‌آموزهای لندن تلاش کنن. یا گاها به دلیل تفاوت فرهنگ بین ایران و لندن خانواده‌ها در تربیت بچه‌هاشون توی محیط و شرایط جدید دچار مشکل میشن و به همین دلیل کمک گرفتن از یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن میتونه خیلی توی این مسیر برای خانواده‌ها کمک‌کننده باشه.

     تفاوت در فرهنگ

    آداب و رسوم اجتماعی شما با مردم بومی کشور انگلستان مطابقت نداره. تشریفات فرهنگی مهم برای شما میتونه برای مردمان لندن و یا آداب و رسون اونها برای شما  واقعا آزاردهنده باشه.

     مسائل مربوط به حمل و نقل

    گرفتن گواهینامه رانندگی برای یک مهاجر سخته. همچنین، مهاجران برای استفاده از سایر وسایل حمل‌ونقل هم محدودیت دارن. همچنین اکثر مهاجران سفر را بسیار پرهزینه میدونن. آنها معمولاً به دلیل قدیمی بودن وسیله نقلیه خودشون با مشکلاتی هم مواجه میشن.

    دسترسی به خدمات پزشکی

    همه باید به امکانات پزشکی دسترسی داشته باشن. مهاجران از میزان کمتری از پوشش بیمه درمانی و همچنین خدمات ضعیف برخوردار میشن. خیلی‌ها به دلیل تبعیض نمیتونن توی برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی اولیه شرکت کنن و این خودش دلیل خوبیه تا افراد با یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن به صورت آنلاین جلسه بگذارن و حداقل از نظر روحی و روانی خودشون رو محکم و مقاوم نگه دارن.

    مسکن

    یافتن خانه‌ای مقرون به صرفه، ایمن و مناسب در یک کشور خارجی برای هر مهاجری چالش‌برانگیزه. اکثر مهاجران بیکار هستن و توانایی پرداخت اجاره خانه را ندارن. پیدا کردن خانه در کشور دیگه برای یه فرد مهاجر خیلی سخته و باید امنیت بیشتری را برای خانه خودشون فراهم بیارن.

    اگه میخواین از یک رواندرمانگر متخصص در داخل ایران کمک بگیرید و درمان متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    How Online Counseling Can Help You Manage Quarantine Mood Swings 02 1536x1047 1 scaled - مشاور و روانشناس ایرانی در لندن
    مشاور و روانشناس ایرانی در لندن

    نبود فرصت های شغلی

    مهاجران در کسب مشاغل هم با تبعیض روبرو هستن. خیلی از مهاجران با وجود توانایی، از پست‌ها و پروژه‌های مهم کنار گذاشته میشن یا به آنها حقوق نسبتاً کمتری پیشنهاد میشه و در برخی موارد، تحقیر یا مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرن و همین خودش مخصوصا برای کسایی که توی ایران موقعیت شغلی مناسبی داشتن خیلی ناراحت کننده‌س و ممکنه منجر به افسردگی مهاجرا بشه و شاید بتونن با مراجعه به مشاور و روانشناس ایرانی در لندن تا حدودی روحیات خودشون رو برای کنار اومدن با چالش‌ها مقاوم‌تر کنن.

    مشکلات زبان

    خیلی مهمه که بتونید با شخص مقابل توی یه کشور غریب ارتباط برقرار کنین. چون اگه نتونین باهاشون صحبت کنبن مسلما همدیگه رو درک نخواهید کرد و اینطوری توی فرایند دوست‌یابی یا محیط کار دچار مشکل بشین بنابراین خیلی مهمه که قبل از اقدام به مهاجرت با یه وکیل مهاجرت یا یه روانشناس در ارتباط باشین تا هم راه و روش صحیح  مهاجرت به لندن رو یاد بگیرن و هم از نظر روحی و روانی آماده مقابله با انواع چالش‌های پیش روتون رو داشته باشین.

    یک مشاور و روانشناس ایرانی در لندن چه خدماتی می‌تواند ارائه دهد؟

    طیف وسیعی از مشکلات برای مهاجران ایرانی در لندن وجود دارن که به کمک یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن قابل حل هستن. حتما میدونین که روانشناسان هر کدوم توی حوزه‌های خاصی تخصص دارن و هر فردی میتونه برای درمان بیماری روحی خودش و یا حل مشکلش به روانشناس متخصص در حیطه بیماری و مشکل خودش مثل درمان استرس و اضطراب، مشکل در تربیت کودکان، یا مشکلات مربوط به خانواده و زوجین و … مراجعه کنه.

    پس با این تفاسیر حتما متوجه شدید که شما میتونین برای دریافت خدماتی چون مشاوره، زوج درمانی، خانواده درمانی، تربیت رشد، روان درمانی، روانکاوری و مشاوره از یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن  کمک بگیرین.

    روانکاوی و روان تحلیلگری

    روانکاوی که به عنوان «گفتار درمانی» هم شناخته میشه، نوعی درمان مبتنی بر نظریه‌های زیگموند فروید است که اغلب از او به عنوان «پدر روانکاوی» یاد میشه. فروید استفاده از روانکاوی را برای بیمارانی که به درمان‌های روان‌شناختی یا پزشکی موجود در زمان او پاسخ نمی‌دادند، استفاده میکرد.

    به گفته فروید انواع خاصی از مشکلات ناشی از افکار، احساسات و رفتارهایی هستش که عمیقاً در ضمیر ناخودآگاه افراد مدفون شدن. بنابراین، زمان حال هر فردی توسط گذشته اون شکل میگیره، بنابراین اقدامات فعلی یک فرد ریشه در تجربیات اولیه دوران کودکی اون داره.

    روانکاوها به مراجعه کننده کمک میکنن تا از ذهن ناخودآگاه خودشون برای بازیابی احساسات سرکوب شده و تجربیات عمیق و گاهی فراموش شده خودشون استفاده کنن. چرا که اکثر بیماران با درک بهتر ضمیر ناخودآگاه خودشون، نسبت به محرک‌های درونی که افکار و رفتارهای آنها را هدایت میکنن، بینش و آگاهی به دست میارن.  با انجام این کار بیماران میتونن در جهت تغییر رفتارهای منفی و مخرب خودشون یه کارایی بکنن.

    زوج درمانی

    یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن میتونه به زوج‌هایی که در کشور انگلستان شهر لندن دچار مشکل شدن کمک کنه. زوج درمانی  در واقع نوعی روان‌درمانیه که میتونه در بهبود روابط زوجین موثر عمل کنه. زوج‌درمانی میتونه طیف گسترده‌ای از مسائل مربوط به رابطه، از جمله درگیری‌های مکرر، قطع ارتباط، رابطه عاشقانه، مسائل مربوط به رابطه جنسی، یا مشکلات ناشی از استرس‌های بیرونی را برطرف کند. زوج درمانی میتونه در هر مرحله از رابطه شما، صرف نظر از وضعیت تاهل، سن، نژاد، ایمان یا گرایش جنسی به شما کمک کنه. برخی از اشکال این درمان شامل مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج و خانواده درمانیه.

    اگه میخواین از یک رواندرمانگر متخصص در داخل ایران کمک بگیرید و درمان متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    patient counseling with psychologist vector illustration1  - مشاور و روانشناس ایرانی در لندن
    مشاور و روانشناس ایرانی در لندن

    خانواده درمانی

    گاها پیش میاد که در خانواده مهاجران لندن بنا به دلایلی چون تغییر محیط زندگی و متفاوت بودن سنین اعضای خانواده مشکلاتی بین والدین و فرزندان یا بین فرزندان پیش میاد که با کمک یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن میشه این مشکلات رو تا حدودی بهبود بخشید. در واقع میشه گفت خانواده درمانی نوعی مشاوره روانشناختیه که میتونه به اعضای خانواده در بهبود ارتباطات و حل تعارضات کمک کنه.

    اهمیت مراجعه به روانشناس ایرانی در لندن چیست؟

    درسته که اکثر مهاجران از راه و رسم صحیح و با برنامه قبلی اقدام به مهاجرت می‌کنن و شاید بیشتر اونها با زبان انگلیسی آشنایی دارن و میتونن با یه روانشناس انگلیسی زبان مشاوره و راهنمایی داشته باشن ولی برخی افراد اینگونه نیستن و به یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن احتیاج پیدا میکنن. ولی طبیعتا در صورت آشنایی با زبان انگلیسی هم اگه با یه روانشناس ایرانی ملاقات داشته باشین راحتتر و سریعتر میتونین به آرامش و رضایت از زندگی برسین.

    ما به شما چند مورد از دلایلی که موفقیت شما در درمان و یا تصمیم‌گیری صحیح در شرایط مختلف  را در صورت مراجعه به روانشناس ایرانی تضمین میکنه عنوان میکنیم:

    یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن به دلیل آشنایی با فرهنگ شما، قطعا درک بهتری از شرایط شما داره و بهتر میتونه توی رفع مشکلتون کمکتون کنه. این روانشناس به طور حتم احساس همدلی بیشتری با شما خواهد داشت چون که با مشکلات جامعه ایران و ایرانی آشنایی کامل داره و راهنمایی‌های بهتری رو میتونه ارائه بده. یه مشاور و روانشناس ایرانی در لندن می‌تونه در موارد زیر به مراجعه کننده‌ها کمک کنه:

    • کمک به مراجعه کننده‌ها برای وفق پیدا کردن با شرایط و ساختن روابط جدید
    • کمک به افراد برای پذیرش فرهنگ جدید و گم نکردن هویتشون
    • کاهش میزان استرس و اضطراب افراد که ناشی از قرارگیری در محیط و شرایط جدید است.
    • کمک به افراد برای حفظ سلامت و کاهش میزان فشارهای ناشی از مهاجرت
    • کاهش میزان وسواس فکری و عملی به وجود آمده از اضطراب

    الان که دو سال از زندگی من توی لندن میگذره تونستم با خیلی از چالش‌هایی که توی این مسیر پیچ و خم پیش روم بودن بجنگم و شرایط رو برای خودم طوری فراهم کنم که از زندگی لذت ببرم نه که همش دچار استرس و اضطراب باشم و من این حس رو از طریق روانشناس عزیزم توی کلینیک بوجیکا به دست آوردم.

    5 750x430 1 750x430 - مشاور و روانشناس ایرانی در لندن

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.