مشاوره خانواده تلفنی | بهترین مرکز زوج و خانوداده در شمال تهران

مشاوره خانواده تلفنی :مرکز مشاوره بوجیکا، با کادری مجرب از پزشکانی متخصص و حرفه ای ، آماده ی ارائه ی خدمات مشاروره تخصصی خانوده به متقاضیان عزیز می باشد. تجربه های زیاد بوجیکا در مشاوره خانواده های گوناگون، باعث می شود تجربه ی برخورد با مواردی مشابه مورد شما را داشته باشد. هم اکنون برای تماس با بوجیکا می توانید اینجا را کلیک کنید.

  • مشاوره خانواده تلفنی

    مشاوره خانواده تلفنی راهی برای دریافت درمان مشاوره خانواده از راه دور است. مشاوره خانواده ثابت کرده است که از درمان های موثر و مفید برای حفظ سلامت خانواده به خصوص در دنیای مدرن امروزی است که بنیاد خانواده به خودی خود، تضعیف شده است.

    چنانچه دررابطه زناشویی و خانوادگیتان با همسرتان دچار مشکلات و دشواری هایی شده اید بهتر است درمان مشاوره خانواده را در نظر داشته باشید. این مشاوره که زیر مجموعه ی مشاوره های روانی محسوب می شود نتایج چشمگیری در رفع موانع زندگی جمعی خانوادگی دارد.

    مرکز مشاوره بوجیکا، با کادری مجرب از پزشکانی متخصص و حرفه ای ، آماده ی ارائه ی خدمات مشاروره تخصصی خانوده به متقاضیان عزیز می باشد. تجربه های زیاد بوجیکا در مشاوره خانواده های گوناگون، باعث می شود تجربه ی برخورد با مواردی مشابه مورد شما را داشته باشد. هم اکنون برای تماس با بوجیکا می توانید اینجا را کلیک کنید.

    تفاوت مشاوره خانوادگی تلفنی با روند معمول آن این است که به جای مراجعه ی حضوری، مشاور از راه دور و از طریق تلفن، جلسات را، آن هم به شکل مرتب، برگزار می کند.روند مشاوره از این طریق اساسا تفاوتی باشیوه ی حضوری ندارد، و پزشک اگاه به سابقه ی خانواده و مطلع از پیشرفت های انجام شده است و شما را در روند مشاوره به طور کامل همراهی خواهد کرد.

     این روش مشاوره بیشتر مناسب زوج ها و خانواده هایی است که وقت کافی ندارند تا به جلسات متعدد مشاوره حضوری بروند. و یا خانواده هایی که در شهرستان هستند و می خواهند مثلا با مشاوری در تهران همکاری کنند. اما طبعا امکان رفت و آمد های متعدد برایشان وجود ندارد.

    در ادامه بهتر است بیشتر با مقوله ی مشاوره خانواده آشنا شویم. با ما همراه باشید.

    نکاتی که باید در مورد مشاوره خانواده بدانید 

    چه انتظاراتی باید از مشاور خانواده داشته باشید

    حمایت دوستان نزدیک و اعضای خانواده هنگامی که یک نوجوان در مسیر بهبود از یک اختلال روانی می باشد ، ضروری است. در همین حال، بیماری روانی و روند بهبودی می تواند منازعه و سردرگمی را در میان خانواده ها ایجاد کند. مشاوره خانواده راهی را فراهم می آورد که از طریق آن اعضای خانواده می توانند در مورد وضعیت یکی از عزیزانشان بیشتر بدانند.

    علاوه بر این، آنها می توانند در مورد نقش خود در حمایت از نوجوانان و بازگرداندن سیستم خانواده درس هایی را یاد بگیرند. بنابراین، مشاوره خانواده می تواند علاوه بر سودآوری که برای درمان کلی نوجوانانی که تحت درمان سلامت و روان قرار دارند، بسیار مفید باشد.

    تحقیقات ثابت کرده، مشاوره خانواده از درمان های کلیدی است

    07 - مشاوره خانواده تلفنی | بهترین مرکز زوج و خانوداده در شمال تهران
    مشاوره خانواده تلفنی

    دانشمندان بارها قدرت مشاوره خانواده را نشان داده اند. تحقیقات نشان داده اند که مشاوره خانواده می تواند یک درمان مؤثر برای جوانان مبتلا به اضطراب، افسردگی، بیش فعالی، سوء مصرف مواد و سایر شرایط سلامت روانی باشد.

    انواع مختلفی از مشاوره خانواده وجود دارد. درمان خانوادگی استراتژیک به مشکلات خاصی می پردازد. مشاوره خانواده ی ساختاری، خانواده را به عنوان یک نظام از روابط، رفتارها و الگوها در نظر میگیرد. هر دو رویکرد درمان استراتژیک و ساختاری در رده سیستم های مشاوره خانواده بر اساس نظریه سیستم خانواده روانپزشک، مورای بوئن قرار می گیرند. در گروه درمان خانواده چندگانه، خانواده های مختلفی با هم به جلسه می آیند و با راهنمایی مشاور از یکدیگر یاد می گیرند.

    جهت استفاده ار خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

    09212773724-02126636858

    سوالات رایج درمورد مشاوره خانواده

    یک درمانگر نوجوانان می تواند خانواده را در پیدا کردن یک مشاور خانواده مناسب پشتیبانی کند. یک مرکز مشاوره خانواده خوب همچنین می تواند مفید باشد.

    اعضای خانواده که تصمیم به انجام مشاوره خانواده دارند، ممکن است سوالات و نگرانی هایی مربوط به روند مشاوره داشته باشند. در ادامه، به چند مورد که در هنگام شروع مشاوره خانواده باید انتظار آن را داشته باشید اشاره می شود.

    عدم اطمینان به مشاوره

    قبل از کار با یک مشاوره خانواده، اعضای خانواده ممکن است عصبی و مقاوم باشند. با این حال، مشاوره خانواده – درست مثل مشاوره فردی و مشاوره زوجین – زمانی تاثیر گذار است که هر فرد به این فرآیند متعهد باشد. به منظور حمایت از همه، بهتر است همه در ابتدا از روند عملکرد مشاوره خانواده مطمئن باشند.

    به ویژه هنگامی که این مفهوم را برای کودکان جوانتر توضیح می دهید، والدین ممکن است در مقایسه ی متخصصان بهداشت روان با مشاوران خانواده تفاوت قائل شوند. در حالی که پزشکان به ما اطمینان می دهند که بدن و جسم ما سالم باقی می ماند، مشاوران روانی به ما کمک می کنند تا در نحوه ای که فکر و رفتار می کنیم سالم بمانیم.

    برای کمک به خانواده برای درک اینکه روند مشاوره خانواده می تواند مفید باشد، والدین می توانند از شرایط سخت، درگیری ها و چالش های احساسی که خانواده می توانند با راهنمایی های یک مشاور ماهر به خوبی از کنار آنها بگذرند، مثال بیاورند. مهم است که تأکید کنید کل خانواده می تواند از مشاوره خانواده سود ببرند.(مشاوره خانواده تلفنی )

    آشنایی زمان بر مشاور با اعضای خانواده

    مشارکت نوجوان در درمان روان درمانی می تواند بر کل خانواده تاثیر بگذارد. علاوه بر این، روابط پرتنش در خانواده یا سیستم های خانوادگی ناصحیح می تواند علائم نوجوان را بدتر کند. در طول مشاوره خانواده، یک متخصص روان درمانی به اعضای خانواده کمک خواهد کرد که با هم کار کنند تا از سلامت روحی هر فرد اطمینان حاصل کند.(مشاوره خانواده تلفنی )

    بنابراین، اعضای خانواده باید انتظار آن را داشته باشند که زمان زیادی می برد تا مشاور برای اینکه بتواند بهشان کمک کند، همه ی اعضای خانواده را به خوبی بشناسد. علاوه بر این، درمانگر هرچه سریعتر باید بتواند روند درمانی را به جایی برساند که علاوه بر آگاهی از سابقه ی خانوادگی، بر روی چالش هایی که خانواده با آنها درگیر هستند تمرکز کند. بنابراین، مشاور خانواده به احتمال زیاد از منابع رایج تنش و یا درگیری در خانواده، هر گونه سابقه آسیب و سوء استفاده در میان اعضای خانواده و سایر اطلاعات شخصی که می تواند در تعیین اهداف درمانی خانواده کمک کند، برای شناخت اهداف درمانی خانواده استفاده می کند.

     

    مشاوره تلفنی با موبایل رایگان

    برخی مراکز و مشاوران خانواده، این خدمات را انجام می دهند. یعنی برای تبلیغات هم که شده مشاوره خانوادگی تلفنی را رایگان انجام می دهند. این به معنی نامناسب بودن آن مشوران نیست، اما رایگان بودن کیفیت کارشان را هم تضمین نمی کند.(مشاوره خانواده تلفنی )

    مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده تهران

    مراکز مشاوره خانواده زیادی در شهر تهران وجود دارند. اما به یاد داشته باشید معیارهای مشخصی را برای انتخاب یک مرکز مشاوره خانواده در نظر داشته باشید. اولا سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که دسترسی به آنجا برای شما آسان باشد. چرا که مشاوره خانواده به جلسات متعدد نیاز دارد و این به معنی رفت و آمد های مداوم ست. پس بهتر است مسیر رفت آمد به آنجا طوری نباشد که هر دفعه از رفتن به مرکز اذیت شوید.

    علاوه بر آن مهمترین نکته در انتخاب یک مرکز مشاوره خانواده مناسب برای شما، بهتر است درمانگر یا مشاوری را انتخاب کنید که بیشتر از دیگران با او راحت هستید و می توانید احساسات خود را به سادگی در مقابلش بروز دهید.(مشاوره خانواده تلفنی )

    مشاوره خانواده آنلاین

    نوع دیگری از مشاوره خانواده ار راه دور، انجام آن به صورت آنلاین است. امروزه با فراگیر شدن پدیده ی اینترنت پر سرعت، این امکان به سادگی فراهم شده و می توان سیستم های آنلاین را جایگزین تلفن کرد.

    مشاور خانواده تلگرام

    زیر مجموعه ی مشاوره خانواده انلاین می توان به پدیده ی مشاوره خانواده تلگرام اشاره کرد، که در آن مشاور از امکانات پیام رسان تلگرام برای برقراری ارتباط با خانواده تحت مشاوره اش استفاده می کند.

    جهت استفاده ار خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

    09212773724-02126636858

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.