مرکز مشاوره تلفنی هزینه مناسب و تجربه متفاوت درمان

مرکز مشاوره بوجیکا، با کادری مجرب از مشاوران حرفه ای و آموزش دیده، آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره تلفنی به بیماران عزیز می باشد. چنانچه فرصت مراجعه به مرکز را ندارید، بهتر است همین الان تلفن را بر دارید و برای گرفتن وقت مشاوره تلفنی با بوجیکا تماس بگیرید.

  • مرکز مشاوره تلفنی

    مرکز مشاوره تلفنی

    مرکز مشاوره تلفنی، مرکزی است که به جای خدمات مسقیم و حضوری مشاوره، این کار را از راه دور و با استفاده از تلفن انجام می دهد. با تماس با این مراکز می توانید با مشاور صحبت کنید و جلسه را به صورت تلفنی برگزار کنید. برای آشنایی بیشتر با مشاوره تلفنی در ادامه همراه ما باشید.

    call center - مرکز مشاوره تلفنی هزینه مناسب و تجربه متفاوت درمان
    مرکز مشاوره تلفنی

    امروزه با توجه به افزایش چشمگیر جمعیت، همه فرصت آن  را ندارند که به روانشناس برای مشاوره های روانی مراجعه کنند. در حالی که تعداد افرادی که به این مشاوره ها نیازمندند، روز به روز در حال افزایش است. از طرف دیگر با آشنا شدن مردم با پدیده ی مشاوره و مزیت های زیاد آن، تعداد مراجعات به مراکز مشاوره هم زیاد شده و همین امر سبب گشته وقت مشاوران بیش از پیش پر باشد و نتوانند آنقدری که باید و شاید در دسترس همه ی بیماران خود باشند.(مرکز مشاوره تلفنی)

    در این شرایط، مشاوره از راه دور انتخاب خوبی به نظر می رسد. امروزه خدمات مشاوره تلفنی گسترش زیادی داشته است. دیگر الزامی وجود ندارد که برای دریافت مشاوره روانی به مطب پزشک مراجعه کنید، بلکه می توان این جلسات را از راه دور هم برگزار کرد.(البته بهتر است بدانید هیچ مشاوره از راه دوری لطف مشاوره حضوری را ندارد. چنانچه برایتان مقدور است به جای مشاوره تلفنی بهتر است حضورا به مرکز مشاوره مراجعه کنید.)

    جهت استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز با شماره های زیر تماس بگیرید.
    021-22636858 – 09212773724

    مشاوره تلفنی دو حالت کلی دارد:

    الف- تماس با مشاور جهت ارزیابی اولیه

    در این شکل از مشاوره تلفنی شما به جای دریافت مشاوره کامل بیشتر برای آشنایی دو طرفه با مرکز مشاوره تماس میگیرید و با مشاور مکالمه می کنید. طی این مکالمه ی نسبتا کوتاه(10 الی 20 دقیقه ای) بیمار و مشاور بیشتر با هم آشنا می شوند و تصویری کلی از هم می گیرند. طی این مکالمه هم بیمار می تواند تشخیص دهد که آیا این مشاور برایش مناسب است یا خیر، و هم خود مشاور می تواند اطلاعات پیش زمینه ای برای قبل از جلسه ی حضوری از بیمار داشته باشد. در سیستمی صحیح این مکالمه می تواند کمک بسیاری به روند اولین جلسه ی مشاوره حضوری بکند.

    ب- مشاوره ی کاملا تلفنی

    این نوع از مشاوره تلفنی که بیشتر از قبلی به عنوان یک مشاوره تلفنی کامل شناخته می شود، هدفش ارزیابی دوطرفه ی بیمار و درمانگر نیست. طی این نوع از مشاوره تلفنی، بیمار تمام روند درمان و مشاوره را از پشت تلفن دریافت می کند. روند درمانی آن با مشاوره حضوری تفاوتی ندارد. به این معنی که پزشک مانند جلسات حضوری برای بیمار پرونده ای تشکیل می دهد و طی جلسات منظم تلفنی با او صحبت می کند.

    روند مکالمات طولانی دقیقا مانند جلسات حضوری است. بیمار احساسات و افکار خود را در مواجهه با مشکلی که با آن رو به رو است از طریق تلفن با مشاور در میان می گذارد، و مشاور هم پس از شنیدن حرف هایش، راهنمایی ها لازم و در صورت احتیاج تمرینات مورد نیاز را به او می دهد. (مرکز مشاوره تلفنی)

    به این نوع از مشاوره، مشاوره از راه دور هم می گویند. و تلفن امروزه تنها راه ارتباطی برای مشاوره از راه دور نیست، بلکه می توان این کار را به صورت آنلاین هم انجام داد.

    مرکز مشاوره بوجیکا، با کادری مجرب از مشاوران حرفه ای و آموزش دیده، آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره تلفنی به بیماران عزیز می باشد. چنانچه فرصت مراجعه به مرکز را ندارید، بهتر است همین الان تلفن را بر دارید و برای گرفتن وقت مشاوره تلفنی با بوجیکا تماس بگیرید. شما هم اکنون می توانید از اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.

    مشاوره های تلفنی عموما در حوزه های مشخصی کار می کنند. حوزه ی خانواده بیشترین سهم از مشاوره های تلفنی را به خود اختصاص داده است. طبیعی هم هست، چرا که مشاوره های فردی معمولا پیچیده تر از آن هستند که بتوان از راه دور به آنها رسیدگی کرد، و نیازمند جلسات حضوری اند تا درمانگر بتواند با ایجاد فضایی آرامبخش و ایمن، خیال بیمار را آسوده کند تا بتواند راحت تر برونریزی احساسی داشته باشد. (مرکز مشاوره تلفنی)

    مشاوره های تلفنی بیشتر خدمات مشاوره زوجین، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره طلاق و مشاوره زناشویی را در برمیگیرد.

    برای آشنایی بیشتر با این حوزه های درمانی بهتر است در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

    مشاوره زوجین

    ممکن است به نظر  برسد مشاوره زوجین  چیزی است که ما فقط در صورتی که رابطه مان ناکام بود باید به آن علاقه مند شویم؛ اما در واقع، مشاوره زوجین بزرگترین ابزاری است که می تواند از ناکامی یک رابطه جلوگیری کند.

    مشاوره زوجین یک فضای امن ایجاد می کند که دو طرف در آن به بحث در مورد مسائل می پردازند که، که اگر زوج به تنهایی بخواهند به آنها بپردازند می تواند موجب ایجاد سوءتفاهم وجر و بحث شود. هنگامی که احساس می کنیم همسرمان آنچنان که باید به حرفهایمان گوش نمی دهد، در مقابل کمتر هم تمایل داریم حرف او را بشنویم. در هنگام مشاوره زوجین هر دوطرف می توانند به شکلی ایمن هرچه را که می خواهند به هم بگویند و احساس راحتی کنند، و نتیجه ی این اتفاق بهبودی شرایط بین زوجین خواهد بود.

    مشاور زوجین به عنوان یک شاهد و فرد سوم که جلسه (چه حضوری چه تلفنی) را اداره می کند به هر دو طرف اجازه می دهد به راحتی تمام حرف هایشان را بزنند. زوج می توانند همه چیز را از نقطه نظر دیگری ببینند، و مشاور هرگز طرف یکی از آنها را نمی گیرند. مشاوره زوجین یک روند درمانی ایمن و دیپلماتیک است. مشاور می تواند جلو زیاده گویی های هر دو طرف را به یک اندازه بگیرد تا بفهمند که طرف مقابل چه شرایطی را تجربه می کند.

    قبل از تصمیم برای انجام مشاوره زوجین یک ترس رایج وجود دارد و آن، این است که زوجین فکر می کنند که مشاور ممکن است طرف شخص دیگر رابطه را بگیرد و حق را پایمال کند. در مشاوره زوجین هرگز چنین اتفاقی نمی افتد. مشاور تنها یک مسئولیت دارد؛ و آن در قبال خود رابطه است، نه هیچیک از افراد درگیر آن.

    IMG09362253 - مرکز مشاوره تلفنی هزینه مناسب و تجربه متفاوت درمان
    مرکز مشاوره تلفنی
    جهت استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز با شماره های زیر تماس بگیرید.
    021-22636858 – 09212773724

    مشاوره طلاق

    اگر زوجی به هر دلیلی تصمیم به طلاق دارند، بهترین کاری که در وهله ی نخست می توانند انجام دهند انجام یک مشاوره طلاق است. اگر تصمیم به طلاق دارید و می خواهید  مشاوره طلاق را انجام دهید، اما مطمئن نیستید برای آن به یک مرکز مراجعه کنید، یا به هر حال همسرتان مایل نیست زحمت رفتن به مرکز درمانی را به خود بدهد،  می توانید از خدمات مشاوره طلاق تلفنی استفاده کنید.

    وظیفه ی مشاور طلاق در وهله ی اول شنیدن حرف ها و دلایل طرفین برای تصمیم طلاق است. پس از شنیدن و تحلیل آن دلایل، بررسی می کند تا ببیند آیا دلیل کافی برای طلاق وجود دارد یا خیر. اگر دلایل به اندازه کافی منطقی و قانع کننده نباشند، یا مشکلات به گونه ای باشند که راه حلشان نه طلاق، بلکه کار دیگری است، مشاور آن را به زوجین گوش زد می کند.

    اما اگر زوج تصمیم قطعی برای طلاق دارند یا دلایلشان به اندازه کافی جدی است، مشاور طلاق تلاش می کند تا روند مشکلات احساسی بعد از طلاق را برای آنها آسان سازی کند. (مرکز مشاوره تلفنی)

    مشاوره تلفنی ازدواج

    مشاوره تلفنی ازدواج در حقیقت همان مشاوره ی زوجین است. روند آن به این صورت است که مشاور با شنیدن حرف های طرفین، ابتدا به آنها اجازه می دهد در فضایی عاری از قضاوت و ایمن حرفهایشان را به شکل کامل بزنند و سپس راهنمایی های لازم برای رفع مشکلات زناشویی را به آنها ارائه می دهد.(مرکز مشاوره تلفنی)

    مشاوره جنسی تلفنی

    همانطور که از اسمش مشخص است، مشاوره جنسی به معضلات جنسی ای می پردازد که در رابطه اختلال ایجاد کرده اند و مشاور با راهنمایی در مورد درمان ها و تمرینات جسمی و روحی تلاش می کند به زوج کمک کند مشکلات جنسی رابطه شان را حل کنند.(مرکز مشاوره تلفنی)

    هزینه ی مشاور تلفنی روانشناسی

    هزینه ی مشاوره تلفنی روانشناسی مسلما با هزینه ی جلسات حضوری تفاوت دارد، اما هزینه ی آن قطعا به زمان جلسه بستگی مستقیم دارد و به نرخ شخصی خود مشاور بستگی غیر مستقیم.(مرکز مشاوره تلفنی)

    جهت استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز با شماره های زیر تماس بگیرید.

    021-22636858 – 09212773724

     

    بیشتر بدانید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    Source
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.