بهترین قرص تاخیری فوری برای درمان زود انزالی چیست؟ نحوه مصرف انواع عوارض

  • قرص تاخیری

    زود انزالی و قرص تاخیری

    زود انزالی مردان یکی از شایع ترین مشکلات جنسی است که باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله خیانت، سردی رابطه طرفین، خیانت و طلاق می شود. برخی افراد بطور خودسرانه اقدام به مصرف قرص تاخیری می کنند که با ادامه مصرف آنها، فرد دچار عوارض بسیاری می شود. برای درمان اختلالات جنسی از جمله زود انزالی بهتر است ابتدا به متخصص سکس تراپی مراجعه کنید. قرص تاخیری از جمله پر مصرف ترین داروهای مورد تقاضا در داروخانه ها هستند. شاید این قرص ها در کوتاه مدت مشکل زود انزالی را حل کند اما در دراز مدت عوارض بسیار بدی بر جای می گذارد و می توان به جای قرص از تکنیک های دیگری استفاده کرد. برای آگاهی از انواع روشهای درمان زودانزالی در ادامه این مقاله با بوجیکا همراه باشید.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی
    زود انزالی و مشکلات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858- 09212773724

    images 1 225x210 - بهترین قرص تاخیری فوری برای درمان زود انزالی چیست؟ نحوه مصرف انواع عوارض
    درمان زود انزالی

    قرص تاخیری برای درمان زود انزالی

    زود انزالی همیشه به عنوان یکی از مشکلات مردان در رابطه جنسی بوده و برای درمان آن روشهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها نیز کارامد می باشند اما یکی از روشهایی که امروزه بسیار رایج است استفاده از قرص تاخیری است که به وفور در داروخانه ها یافت می شود. بطور کلی استفاده از دارو برای درمان زود انزالی توصیه نمی شود و به جای آن می توان از روشهای بی خطری مانند کاندوم تاخیری، ژل تاخیری و اسپری تاخیری استفاده کرد. این روشها تقریبا بدون عوارض جانبی هستند که می توانند جایگزین دارو شوند.

    علت‌های زود انزالی در مردان چیست؟

    همان‌طور که می‌دانید انزال زودرس یک اختلال عملکرد جنسی است که حدود 30 درصد از مردان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این موضوع برای آن‌ها بسیار ناخوشایند است و می‌تواند در کیفیت روابط جنسی آن تأثیر زیادی داشته باشد. انزال زودرس به حالتی گفته می‌شود که در آن انزال حتی قبل از دخول واژینال یا در کمتر از 2 دقیقه از شروع رابطه جنسی به ارگاسم برسد. در این حالت فرد قادر به مدیریت رابطه جنسی نیست.

    دلایل انزال زودرس بسیار پیچیده است و در هر فردی متفاوت است و می‌تواند علت‌های بسیاری داشته باشد. این اختلال می‌تواند دلایل ذاتی یا اکتسابی داشته باشد، بیشترین علت‌هایی روانی که برای اختلال زود انزالی ذکر می‌شود، اختلالات عصبی، بیماری‌های گذشته یا اختلالات عاطفی است. عدم اعتمادبه‌نفس، استرس و مسائل روانی روزمره، احساس گناه و افسردگی و مشکلات عاطفی و روحی با همسر و شریک جنسی از مهم‌ترین عللی هستند که برای این موضوع در نظر گرفته می‌شود.

    البته شرایط جسمانی و برخی از بیماری‌ها نیز می‌تواند باعث انزال زودرس در مردان شود. بالا و پایین رفتن غیرعادی هورمون‌ها و التهاب مجاری ادرار و پروستات از مسائل زمینه‌ای در رابطه جنسی هستند. انزال زودرس با استفاده از روش‌های روان‌درمانی، ورزش‌ها (مثلاً عضلات کگل)، قابل ‌درمان است. البته در قدم اول باید علت مشکل شناسایی و سپس برای درمان ریشه‌ای آن اقدام شود.

    افزایش مدت انزال در مردان |درمان زود انزالی |افزایش زمان نعوظ 

    انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه ها

     

    انواع قرص‌های تأخیری به چند دسته تقسیم می‌شود؟

    انواع قرص‌های تأخیری معمولاً به دو دسته تقسیم می‌شوند:

    • مهارکننده‌های انتخابی باز جذب سروتونین (SSRIs)
    • بی‌حس ‌کننده های موضعی. SSRI ها، مانند داپوکستین،

    این قرص‌ها در اصل برای درمان افسردگی طراحی ‌شده‌اند، اما با افزایش سطح سروتونین در مغز برای به تأخیر انداختن انزال عمل می‌کنند.  داروهای بی‌حس‌ کننده موضعی، مانند کرم‌های لیدوکائین یا پریلوکائین، مستقیماً روی آلت تناسلی برای کاهش حساسیت و افزایش عملکرد جنسی استفاده می‌شوند. دسته دیگری از قرص‌های تأخیری با عملکردی در بازار وجود دارد که ارگاسم جنسی را به تأخیر می‌اندازد. در نتیجه طول مدت رابطه جنسی و کیفیت آن را نیز بهبود می‌بخشد.

    استفاده از قرص‌های ضدافسردگی

    گروهی از داروهای ضدافسردگی گاهی وجود دارند که برخی اوقات از آن‌ها برای درمان انزال زودرس (PE) استفاده می‌شود، حتی اگر این موضوع به‌طور رسمی برای استفاده به این منظور تائید نشده باشند. این داروها عبارت‌اند از سیتالوپرام، فلوکستین، پاروکستین و سرترالین. آن‌ها می‌توانند به تأخیر در انزال و رفع مشکلات مربوط به آن کمک کنند و کیفیت و مدت فعالیت جنسی را بهبود ببخشند.

    مهم‌ترین داروهای ضدافسردگی که برای درمان PE به‌کار برده می‌شود، عبارت‌اند از:

    • سیتالوپرام (سلکسا)
    • فلوکستین (پروزا)
    • پاروکستین (پاکسیل)
    • سرترالین
    • داپوکستین

    البته مصرف این قرص‌ها به‌عنوان درمان زود انزالی دارای عوارضی است که در اینجا به برخی آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    • حالت تهوع
    • اسهال
    • سردرد
    • سرگیجه
    • خشکی دهان
    • مشکلات خواب
    • کاهش میل جنسی
    • به‌ندرت مشکلات نعوظ

    ذکر این نکته ضروری است که همه داروها، از جمله قرص‌های تأخیری، می‌توانند عوارض جانبی برای افراد در برداشته باشند که می‌تواند برای هر فردی خفیف یا جدی باشد. البته این لیست در بر دارنده تمام عوارض نیست و ممکن است مشکلات بیشتر و جدی‌تری برای فرد مصرف‌ کننده به وجود بیاید. شما باید در مورد هر کدام از این داروها با پزشک خود صحبت کنید و اطلاعات لازم درباره عوارض جانبی و مزایای احتمالی هر دارو را کسب کنید. مهم است که به یاد داشته باشید اثربخشی آن‌ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است و تا حد زیادی به بدن و سلامتی جسمانی هر فرد بستگی دارد. بهترین راه‌حل این است که از مصرف خودسرانه آن‌ها پرهیز کرده و حتماً با پزشک مشورت کنید.

    زود انزالی چیست و چند دقیقه است؟ 11روش درمان

    قرص تاخیری سیلد نافیل یا ویاگرا

    ویاگرا یا قرص آبی با نام تجادی سیلدنافیل از اولین داروهایی بود که برای درمان اختلالات نعوظ در مردان وارد بازار شد. ویاگرا باعث گشاد شدن عروق و افزایش حجم خون در رگها می شود و از این طریق باعث افزایش حجم آلت تناسلی می شود. منظور از نعوظ یعنی افزایش حجم آلت تناسلی می باشد.

    در ابتدا از ویاگرا برای درمان بیماریهای قلبی استفاده می شد اما امروزه اکثر مردان برای درمان ناتوانی جنسی شان از این قرص های آبی رنگ لوزی شکل استفاده می کنند. بیشتر مردان، اعتماد به نفس جنسی شان را مدیون این قرص ها هستند.

    زمانی که ویاگرا به عنوان داروی گشاد کننده عروق قلبی وارد بازار شد، اثر چندانی بر روی بیماریهای قلبی و جلوگیری از سکته قلبی نداشت، اما بعد از مدتی متوجه شدند که این دارو باعث افزایش نعوظ در مردان مسن می شود. یعنی همان چیزی که مردان سالها به دنبالش بودند. در سال 1998 ویاگرا توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای درمان اختلال نعوظ در مردان مورد تائید قرار گرفت.

    images 4 1 - بهترین قرص تاخیری فوری برای درمان زود انزالی چیست؟ نحوه مصرف انواع عوارض
    ویاگرا درمان زود انزالی

    ویاگرا برای چه افرادی موثر است؟

    بسیاری از مردان وقتی پا به سن می گذارند، دچار اختلالات نعوظ می شوند و نمی توانند مانند گذشته و روزگار جوانی رابطه جنسی خوبی با همسرشان داشته باشند.

    این افراد به مرور دچار کاهش اعتماد به نفس و عزت نفس می شوند و در بسیاری از آنها باعث ایجاد اثرات منفی در رابطه با همسرشان از جمله جدایی، افسردگی و سرخوردگی و اضطراب می شوند.

    ویاگرا در دوزهای 25، 50 و 100 میلی گرم در بازار وجود دارد و همان طور که قبلا گفته شد از طریق گشاد کردن عروق آلت تناسلی باعث پر خون شدن و درمان اختلال نعوظ در مردان می شود. نکته اساسی اینجاست که بر خلاف تصور عموم، قرص های ویاگرا هیچ تاثیری در افزایش میل جنسی مردان ندارد و بدون تحریک جنسی، این دارو تاثیری ندارد. بنابراین ویاگرا باید چند ساعت قبل از نزدیکی استفاده شود.

    ویاگرا نسبت به داروهای دیگر سریع الاثر است و بدون برانگیختگی جنسی اثر نمی کند. بعد ازاستفاده از ویاگرا اگر تحریک جنسی صورت گرفت، نعوظ می تواند 3 تا 4 ساعت طول بکشد. اگرنعوظ بیشتر از 5 ساعت طول بکشد خطرناک است و باید با پزشک مشورت شود.

    افزایش میل جنسی زنان چگونه امکان پذیر است؟ 

    عوارض جانبی ویاگرا 

    ویاگرا هم مانند داروهای دیگر عوارض زیادی دارد اما خفیف و کوتاه مدت هستند. از شایع ترین عوارض ویاگرا می توان به سر درد، احساس نبض در سر، مشکلات بینایی، مشکلات گوارشی، سوزش سر دل، سر گیجه و تهوع اشاره کرد. بعضی منابع به مشکلات شنوایی و کم شنوایی در اثر استفاده از ویاگرا اشاره کرده اند. افراد بالای 60 سال و با مشکلات فشار خون، دیابت، کلسترول بالا بیشتر در معرض این عوارض هستند.

    نحوه مصرف ویاگرا

    ویاگرا با دوز 25 یا 50 حدود یک ساعت قبل از شروع رابطه جنسی مصرف می شود و نباید دوز بیش از 100 در هر بار استفاده شود. این دارو فقط یک بار در روز مصرف می شود. ویاگرا نباید به صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف شود.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی
    زود انزالی و مشکلات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858- 09212773724

    قرص تأخیری آوانافیل

    آوانافیل در حال حاضر تنها با نام تجاری داروی استندرا در دسترس است. آوانافیل (Stendra) یک داروی خوراکی و یک مهارکننده PDE5 است. شما آن را حدود 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف می‌کنید. آن را بیش از یک‌بار در روز مصرف نکنید.

    اگر نیترات را برای درمان بیماری قلبی نیز مصرف می‌کنید، از هیچ مهارکننده PDE5 استفاده نکنید. نمونه‌هایی از نیترات‌ها عبارت‌اند از ایزوسورباید مونونیترات (Monoket) و نیتروگلیسیرین (Nitrostat). مصرف نیترات با آوانافیل می‌تواند باعث کاهش شدید فشارخون و حتی مرگ شود.

     عوارض جانبی رایج آوانافیل

    • سردرد
    • برافروختگی، یا قرمزی و گرم شدن صورت شما
    • گرفتگی یا آبریزش بینی
    • کمردرد
    • گلودرد

    نکات مثبت آوانافیل

     این دارو به‌ عنوان یک مهارکننده PDE5، در یکی از رایج‌ترین درمان‌های ED طبقه‌بندی می‌شود.

    • آوانافیل یک داروی مورد تائید FDA است.
    • در 15 تا 30 دقیقه مؤثر است.
    • این دارو حداقل عوارض جانبی دارد.

    نکات منفی آوانافیل

    به دلیل هزینه زیاد آن ممکن است برای برخی از افراد امکان خرید آن وجود نداشته باشد. می‌تواند فعل‌ و انفعالات بسیار شدیدی با نیترات‌ها داشته باشد.

    قرص دایان مکث

    اگر به دنبال یک قرص تأخیری گیاهی هستید قرص دایان مکث بهترین انتخاب است. این قرص علاوه بر تأخیر در انزال یک سفت کننده بدون عوارض محسوب می‌شود. ترکیباتی که در ساخت این دارو به‌کار برده شده است، باعث افزایش مدت‌ زمان نعوظ است. همان‌طور که اشاره شد این دارو گیاهی است و تأثیرات منفی آن نسبت به داورهای شیمیایی بسیار کمتر است و در نتیجه احتمال یبوست و انقباضات شکمی در اثر مصرف آن پایین می‌آید. برای تأثیرگذاری بهتر این دارو باید دو ساعت قبل از رابطه جنسی آن را مصرف کنید.

    قرص ارکتو

    یکی دیگر از محصولاتی که جهت تأخیر انزال بسیار مفید است قرص ارکتو است که تأخیری قوی، حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم سیلدنافیل است و کارکرد آن بهبود اختلالات نعوظ در مردان است. مکانیسم تأثیر در این قرص به این صورت است که با افزایش جریان خون در آلت تناسلی به حفظ نعوظ در مدان کمک می‌کند و انزال را به تأخیر می‌اندازد.

    طریقه مصرف قرص ارکتو

    زمان مصرف قرص ارکتو تأثیر زیادی در اثربخشی آن دارد و بهترین زمان استفاده از آن ‌یک ساعت قبل از رابطه جنسی است. البته این زمان تقریبی است و می‌توان از ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت قبل از انجام رابطه جنسی نیز آن را مصرف کرد. بعد از گذشت 4 ساعت این قرص تأثیر خود را از دست خواهد داد و مصرف آن بی‌فایده خواهد بود. مصرف قرص ارکتو بیش از یک عدد توصیه نمی‌شود؛ زیرا ممکن است دارای عوارضی برای فرد باشد مگر این که پزشک آن را تجویز کرده باشد. سردرد، سوءهاضمه، سرگیجه، اسهال، تب، تنگی نفس، اختلال در بینایی و… از عوارضی شایع در مصرف قرص ارکتو است. البته این عوارض در همه افراد یکسان نیست.

    رابطه جنسی در زمان پریود (ماهانه) | درمان پریود

    قرص پروانه‌ای

    این قرص بهترین داروی تأخیری فوری در بازار است که بسیار سریع عمل می‌کند. این دارو بسیار قوی است و برای افرادی که دچار انزال شدید هستند بسیار مناسب است. ترکیب اصلی قرص پروانه‌ای حاوی سیلدنافیل و ترامادول است. مصرف قرص پروانه مدت ‌زمان انزال را به مدت ۵۰ دقیقه به تأخیر می‌اندازد. دارو کارکرد دیگری نیز دارد و به‌عنوان افزایش میل جنسی، سفت کننده و حجم دهنده اندام جنسی نیز استفاده می‌شود.

    قرص تاخیری وگادول

    وگادول که نام تجاری ترامادول در هندوستان است از ترکیب 50 میلی گرم ترامادول و 100 میلی گرم سیلدنافیل بدست می آید.

    عوارض جانبی وگادول

    وگادول هر چند باعث درمان اختلال نعوظ در مردان می شود اما در دراز مدت استفاده از ان باعث مشکلات شنوایی، بینایی، افزایش فشار چشم، سکته قلبی ناگهانی و سکته مغزی می شود.

    قرص تاخیری وردنافیل یا لویترا

    لویترا از دیگر داروهای درمان اختلالات نعوظ در مردان است که مکانیسم اثر آن مانند ویاگرا می باشد و عوارض جانبی آن هم مانند ویاگرا است با این تفاوت که با گریپ فروت تداخل دارد و موجب افزایش جذب آن در بدن و در نتیجه افزایش عوارض جانبی آن می شود.

    عوارض جانبی وردنافیل

    لویترا برای بیمارانی که ناراحتی قلبی دارند و افراد فشار خونی منع مصرف دارد. چون مصرف لویترا با داروهای فشار خون باعث افزایش اثر این داروها می شود و در نتیجه اثر کاهندگی فشار خون بیشتر می شود. همچنین مصرف همزمان آن با داروهای ضد ویروس باعث افزایش غلظت و عوارض واردنافیل می شود.

    قرص تاخیری سیالیس یا تادافیل

    سیالیس یا تادافیل از مشتقات ویاگرا است که در سالهای بعد وارد بازار شد و فرق آن با ویاگرا و لویترا (واردنافیل) در زمان شروع اثر دارو، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی شان است. طول عمر سیالیس نسبت به دو داروی دیگر در بدن بیشتر است و حدود 24 ساعت در بدن فعال است اما دو داروی دیگر یعنی ویاگرا و لویترا حدود 3 تا 4 ساعت در بدن باقی می ماند. سیالیس هم مانند ویاگرا از طریق افزایش گشاد شدن عروق و افزایش حجم خون در آلت تناسلی باعث نعوذ در آقایان می شود و در غیاب تحریکات جنسی موثر نخواهد بود. سیالیس نسبت به ویاگرا و لویترا، سریع الاثرتر است و برخلاف آن دو اگر همراه با غذا مصرف شود اثرش کم نمی شود. در صورتی که اگر ویاگرا و لویترا همراه با غذا مصرف شوند اثرشان کاهش می یابد.

    images 2 1 - بهترین قرص تاخیری فوری برای درمان زود انزالی چیست؟ نحوه مصرف انواع عوارض
    سیالیس درمان زود انزالی

    عوارض جانبی سیالیس

    اثرات جانبی سیالیس هم مانند دو داروی دیگر است و علاوه بر عوارض گوارشی و بینایی، می توان کمر درد و دردهای عضلانی، قرمزی پوساتف آبریزش بینی و تورم هم به آن اضافه کرد.

    از دیگر عوارض سیالیس می توان به پریاپیسم اشاره کرد که همان نعوظ مانا است. یعنی نعوظی که بیش از 4 تا 5 ساعت طول بکشد و بسیار دردناک است.

    کاهش شنوایی یا شنیدن صدای زنگ در گوش هم از دیگر عوارض سیالیس است.

    سیالیس ممکن است با بسیاری از داروهای دیگر از جمله ویتامین ها و داروهایی مثل نیتروگلیسرین، پرازوسین و آملودیپین و غیره تداخل داشته باشد. بنابراین مصرف هم زمان این داروها با سیالیس منع تجویز دارد. همچنین سیالیس با آنتی بیوتیک هایی مثل ریفامپین، اریترومایسین و کلاریترومایسین تداخل دارد و موجب پریاپیسم دردناک می شوند. مصرف داروهای انتی اسید معده مانند رانیتیدین، مانع جذب سیالیس در بدن می شود.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی
    زود انزالی و مشکلات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858- 09212773724

    قرص تاخیری پاروکستین یا paxil

    پاروکستین یکی از انواع SSRI ها می باشد که در درمان زودانزالی استفاده می شود اما عوارض جانبی مانند سردرد، کاهش ضربان قلب، تهوع و ناتوانی در کنترل حرکات چشم می باشد.

    آیا روش جایگزین برای قرص‌های تأخیری وجود دارد؟

    صحبت‌های مختلفی در مورد مصرف قرص‌های تأخیر وجود دارد، اما توصیه ما این است که از آن به‌عنوان آخرین راه‌حل استفاده شود؛ زیرا مکانیسم اثر قرص‌ها برای انزال زودرس بسیار پیچیده است و شاید نتوان با قاطعیت در مورد مصرف آن‌ها نظر داد؛ زیرا علل این اختلال به‌قدری پیچیده است که مصرف داروها فقط پس از مشورت با پزشک باید صورت بگیرد. علاوه بر این، قرص‌های تأخیری درمان قطعی زود انزالی نیستند و فقط به‌طور موقت کارایی دارند. مصرف این قرص‌ها به شما کمک می‌کند تا از یک رابطه جنسی خوب لذت ببرید، اما در دراز مدت به رفع مشکل شما کمکی نمی‌کند و بهترین راه درمان آن و مراجعه به مشاوره و پزشک است.

    مشاوره با یک سکس تراپیست به شما کمک می‌کند که بتوانید به علت مشکل خود دست پیدا کنید. حتی ممکن است که شما نیاز به معاینه دکتر اورولوژیست داشته باشید و اگر مشکل شما به علت‌های فیزیکی و آناتومی ربط داشته باشد با معاینه می‌توان به راه‌حل و درمان قطعی دست‌ یافت. برای دستیابی به اثرات دائمی، باید روش‌های دیگری مانند تمرینات عضلانی کگل را اجرا کنید. روان ‌درمانی متمرکز بر کشف علل عاطفی زود انزالی و اصلاح واکنش‌های بدن می‌تواند مفید باشد. اگر فقط یک شریک جنسی دائمی داشته باشید، مطمئناً مشکل انزال زودرس آسان‌تر است – در بسیاری از موارد، این اختلال با کسب تجربه، یادگیری واکنش‌های خود و ایجاد رابطه متقابل بر اساس احساس امنیت و ثبات از بین می‌رود.

    ترس از دخول | ترس از رابطه جنسی | راههای مقابله با ترس از دخول

    در زمان خرید قرص‌های تأخیری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    خرید خودسرانه و بدون آگاهی در مورد هیچ دارویی توصیه نمی‌شود. در زمان خرید قرص‌های تأخیری باید به برخی از نکات توجه کنید:

    • محصول در درمان انزال زودرس چقدر قابل‌ اعتماد است؟
    • آیا نظرات عموماً برای محصول مثبت هستند و نظرات منفی عمدتاً بر خدمات مشتری متمرکز است؟
    • آیا استفاده منظم از محصول برای گرفتن بهترین نتیجه آسان است؟
    • آیا دریافت دوزهای منظم از محصول بر هزینه‌های پزشکی مقرون‌به‌صرفه است؟
    • آیا تحقیقات استفاده از این محصولات برای درمان انزال زودرس تائید می‌کند؟

    نحوه عملکرد قرص‌های زود انزالی

    یکی از مواردی که باعث انزال زودرس می‌شود، اختلال عملکرد سروتونین در سیستم عصبی مرکزی است. سروتونین یک انتقال‌ دهنده عصبی است که می‌توان آن را به‌عنوان یک پیام‌رسان شیمیایی عمل کند. سروتونین سیگنال‌های بین سلول‌های عصبی درگی فرآیندهای بدن شما از جمله خلق‌وخو و چرخه خواب شما ارسال می‌کند.

    سروتونین در کنار یک انتقال‌د هنده عصبی دیگر، دوپامین، کار می‌کند که بسیاری از عملکردهای مشابه را انجام می‌دهد. سروتونین و دوپامین در سراسر بدن شما نقش دارند و پاسخ‌های فیزیکی و پاداش از جمله انزال را کنترل می‌کنند.

    سرترالین می‌تواند به رفع اختلالات در این مسیرهای دوپامین و کاهش سرعت انزال شما کمک کند.

    در یک مطالعه در سال 2021، محققان دریافتند که سرترالین به انزال زودرس کمک می‌کند، مصرف‌ کنندگان سرترالین به‌صورت روزانه عملکرد بهتری را داشتند.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی
    زود انزالی و مشکلات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858- 09212773724

    images 1 - بهترین قرص تاخیری فوری برای درمان زود انزالی چیست؟ نحوه مصرف انواع عوارض
    درمان زودانزالی

     

    عوارض مصرف قرص های تاخیری در درمان زود انزالی

    به طور کلی اگرچه داروهایی که در بالا به انها اشاره شد درکوتاه مدت بتواند در درمان زود انزالی اثرگذار باشند، اما مصرف انها در طولانی مدت می تواند عوارض بسیاری به همراه داشته باشد که یکی از آنها بازگشت زودانزالی با شدت بیشتر است. همچنین اختلال پریاپیسم، اختلال در دید، کاهش شنوایی و مشکلات گوارشی از دیگر عوارض شایع این بیماری است.

    داروهای بسیاری برای درمان زود انزالی در داروخانه ها موجود می باشد اما باید بدانید که هیچکدام از اینها به طور صددرصد مشکل زود انزالی را برطرف نمی کنند و عوارض آنها اجتناب ناپذیر است. از این رو توصیه می شود برای درمان اختلالات جنسی و مشکل زود انزالی از روشهایی مثل مراجعه به روانشناس و تمرینات فکری و ذهنی، ورزش و یا درمان زود انزالی با رفلکسولوژی استفاده کنید.

    sertraline and weight gain what you need to know 750x430 - بهترین قرص تاخیری فوری برای درمان زود انزالی چیست؟ نحوه مصرف انواع عوارض
    درمان های غیر دارویی درمان زودانزالی

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی
    زود انزالی و مشکلات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858- 09212773724

    مطالب پیشنهادی:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.