آنچه که بیشتر مردم در مورد عشق اشتباه می کنند

عشق اشتباهی افراد

عاشق‌ کسی شدن که آدم زندگی ما نیست دلایلی دارد. اگر با چشمانی باز به این دلایل نگاه کنیم، چیزهای زیادی درباره عشق و خودمان دستگیرمان می‌شود.

  • نکاتی در مورد عشق اشتباهی افراد ممکن است ندانید!

    عشق اشتباهی افراد موضوعی بسیار مهم است که ممکن است بیشتر افراد آن را در زندگی تجربه کرده باشند.

    • بسیاری از مردم بر این باورند که عشق یک حالت عاطفی قدرتمند است که غیرارادی است، بر افکار ما تسلط دارد و ما را پر از شوق و اشتیاق می کند، اما این احساس بندرت در دراز مدت دوام می آورد.
    • افرادی که به اشتباه انتظار دارند این احساسات طولانی مدت باقی بمانند ، ممکن است شک کنند که آیا آنها هنوز عاشق یکدیگر هستند و یا روابط سالم دیگری را ترک می کنند
    • اینکه عشق را احساسی اصیل ، صمیمی و گرم بدانیم، منجر به اعمالی می شود که از شریک خود سود ببریم و از آن حمایت کنیم و این موضوع بسیار مهم است.

      برای تعیین وقت از رواندرمانگران درزمینه ی زوج درمانی با شماره های زیر تماس بگیرید.

      ۰۲۱۲۲۶۳۶۸۵۸ –  ۰۲۱۲۲۶۲۲۰۰۶

      لطفا بخوانید: مقابله با پرخوابی

    ررررررررررر 1024x683 -  آنچه که بیشتر مردم در مورد عشق اشتباه می کنند
    عشق اشتباهی افراد

    وقتی مردم در مورد عشق صحبت می کنند ، منظور آنها غالباً نوع شدید احساسی غیر ارادی است که با آن نام روبرو می شوند.

    این یک مدل از عشق است که در فیلم ها می بینید ، در آهنگ های پاپ می شنوید و در رمان های عاشقانه می خوانید. نوعی است که باعث می شود قلب شما تندتر بزند و فکر شما را به خود مشغول کند. شما می توانید ساعت ها با معشوق خود صحبت کنید و هرگز متوجه گذشت زمان نشوید.

    این نوعی عشق است که بعضی از روانشناسان آن را “آهک” می نامند و همه ما می آموزیم که از زندگی انتظار داشته باشیم و به ما گفته می شود که هرگز به چیز کمتری اکتفا نکنیم.

    در این مرحله از “عاشق شدن” چیز شیرینی وجود دارد ، اما به عنوان یک مدل کامل برای دوست داشتن که رشد می کند و پایدار می ماند ، زیاده روی می کند.

    لطفا بخوانید: ترس از صمیمیت چطور خود را نشان میدهد؟

    بیشتر داستان های عاشقانه این واقعیت را ذکر نمی کنند که تقریباً همه می دانند یا به زودی خواهند آموخت: این احساسات شدید دائمی نیستند. نکته خوب این است که آنها به سختی به عشق و علاقه ی خود آسیب می زنند.

    وقتی برای اولین بار با شریک زندگی خود آشنا می شوید ، همه چیز جدید و مهیج است. هر دوی شما سعی می کنید یکدیگر را تحت تأثیر قرار داده و جذب کنید. اما به مرور تغییر می کند.

    بیشتر شما متوجه نقص هایی می شوید که قبلاً ندیده بودید ، تا اینکه سرانجام فهمیدید که شوالیه در زره های درخشان با آن عصای باشکوه فقط پسر محلی روستایی است و شاهزاده خانم زیبا در آن بالکن بلند فقط دختر کشاورز است.

    البته وقتی متوجه این موضوع میشوید که از آن ضربه بخورید و آسیب ببینید. مردم معمولاً وقتی این اتفاق می افتد ناامید می شوند. هیجان خود را از دست می دهند. شریک زندگی شما ممکن است هنوز همان شخص باشد ، اما احساسات او متفاوت از آنچه که احساس می کنید، می باشد.

    لطفا بخوانید: چطور در زمان حال زندگی کنیم؟

    1111111111111 -  آنچه که بیشتر مردم در مورد عشق اشتباه می کنند
    عشق اشتباهی افراد

    در نتیجه ، مردم می توانند فکر کنند که آیا اشتباهی رخ داده است؟ شاید دلیل این که آنها مانند گذشته احساس نمی کنند این است که رابطه رو به بهبود نیست. چشم ها سرگردان می شوند و جدایی ها صورت می گیرد.

    وابستگی به احساسات خاص – چسبیدن به آنها – به اندازه فرار از آنها سمی است. احساسات به ما کمک می کند تا در مورد آنچه اتفاق می افتد مطلع شویم ، اما برای انجام این کار باید تغییر کنید.

    لطفا بخوانید: 7 علامت مهم حمله پانیک با دکتر آرش رستمی

    احساسات به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که چه چیزی وجود دارد و چگونه گذشته شما به زمان حال انعکاس می یابد.

    این به نوبه خود به شما امکان می دهد در مورد چگونگی رفتار در اینجا و اکنون که نوع زندگی شما را شکل می دهد، بیشتر بدانید. هنگامی که عشق کاملاً به عنوان یک احساس تعریف می شود ، هر “سیگنال” درون احساسات ما یک تهدید است و به نظر می رسد عشق از بین می رود.

    ما ظاهراً نیاز به دویدن یا چسبیدن داریم ، اما در واقع زندگی از ما می خواهد که متوجه شویم و یاد بگیریم. گرچه عشق رمانتیک غالباً از علاقه شروع می شود ، اما می تواند به چیزی اصیل تر و صمیمی تبدیل شود و حتی معنادارتر و در نتیجه رضایت بخش تر.

    با این حال ، این فقط با گذشت زمان ، پس از “مرحله ماه عسل” ، هنگامی اتفاق می افتد که دو شریک زندگی با همه عیب ها ، لکه ها و نقص های خود شروع به دیدن همدیگر می کنند.

    برای رسیدن به این مرحله ، باید در تعریف خود از عشق تجدید نظر کنید. در حالی که ما اغلب عشق را احساسی گرم می پنداریم ، بهتر است که عشق را کاری بدانیم که شما انجام می دهید و به آنچه برای گرامی داشتن انتخاب می شود، مرتبط باشد.

    به عنوان مثال ، ممکن است با شریک زندگی خود مشاجره کنید و در نهایت فریاد بزنید ، یا حتی از خانه خارج شوید. احتمالاً منصفانه است که بگوییم در این لحظه ، احساس عشق به سختی یافت می شود. اعمال عشق اما همیشه برای شما قابل دسترسی است. شما همیشه می توانید انتخاب کنید که با عشق رفتار کنید.

    در این حالت ، این ممکن است به معنای احساس عصبانیت و ناامیدی باشد ، در حالی که می توانید هنوز با مهربانی با شریک زندگی خود تماس بگیرید و می توانید به آنها بگویید که “ناراحت هستید ، اما هنوز هم می خواهید برای غلبه بر این مسئله با هم صحبت کنید.”

    22222222222222 -  آنچه که بیشتر مردم در مورد عشق اشتباه می کنند
    عشق اشتباهی افراد

    این کار ساده ای نیست و گاهی ممکن است غیرممکن به نظر برسد. مهم در این مرحله دانستن این است که دوست داشتن برای شما چه معنی دارد و چگونه می توانید آن را با رفتار خود نشان دهید. این ممکن است به معنای باز کردن درب برای شریک زندگی شما باشد.

    یا این ممکن است به معنای گوش دادن به آنها بعد از یک روز طولانی و استرس زا باشد و یا این ممکن است به معنای تعیین محدودیت های سالم باشد ، زیرا اگر به خود علاقه ندارید ، نمی توانید واقعاً به دیگری محبت داشته باشید.

    عشق اشکال مختلفی دارد و شما می توانید آن را با اعمال خود بروز دهید.

    در درون انتخاب عشق و عمل عاشقانه ، می توانید متوجه شوید چه چیزی به شما کمک می کند، نزدیک تر باشید و چه چیزی نه. چه چیزی زندگی را بالا می برد و چه چیزهایی آن را بالا نمی برد.

    احساسات دوست داشتنی می توانند همان کاری را که باید انجام دهند. مثلا به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه بهتر باشید و به روشی سالم به شخص دیگری وابسته باشید.

    وقتی انتخاب ها و اعمال عشق به خودی خود هدفمند باشد ، ممکن است از آنچه می یابید تعجب کنید. این یک مقدار متناقض است، اما ممکن است دریابید که احساسات عاشقانه در واقع بیشتر وقتی رخ می دهد که شریک زندگی خود را دوست داشته باشید و او هم شما را دوست داشته باشد، نه به دلیل آنچه می توانید بدست آورید بلکه به خاطر آنچه می توانید به او بدهید.

    برای تعیین وقت از رواندرمانگران درزمینه ی زوج درمانی با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ۰۲۱۲۲۶۳۶۸۵۸ –  ۰۲۱۲۲۶۲۲۰۰۶

    • بیشتر بخوانید:

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.