روانپزشک تهران | بهترین مرکز روانشناسی در شمال و غرب تهران

مرکز روانپزشکی بوجیکا، با کادری مجرب از روان درمانگران ماهر و حرفه ای، واقع در منطقه ی قلهک، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید بهترین روانپزشک در تهران را در آن پیدا کنید.

  • روانپزشک تهران

    روانپزشک تهران کم نیست. اما آن چیزی که ممکن است کمتر به آن برخورد کنید، یک روانپزشک خوب است. روانپزشک خوب ویژگی های مشخصی دارد. با معیارهای مشخصی می توانید یک روانپزشک خوب را از یک روانپزشک بد تشخیص دهید.

    download - روانپزشک تهران | بهترین مرکز روانشناسی در شمال و غرب تهران
    روانپزشک تهران
    مرکز مشاوره روانی بوجیکا، با کادری مجرب از روان درمانگران ماهر و حرفه ای، با دو شعبه در منطقه ی قلهک و سعادت آباد، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید بهترین روانپزشک در تهران را در آن پیدا کنید. شما هم اکنون می توانید برای تماس با بوجیکا جهت تعیین نوبت مشاوره اینجا را کلیک کنید.

    برای آشنایی بیشتر با روانپزشکی و با معیارهای شناخت بهترین روانپزشک در تهران در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

    بهترین روانپزشک  تهران

    به نظر سوال آسانی می رسد: چگونه یک روانپزشک خوب پیدا کنیم؟

    روانپزشکان اختلالات روحیه ای، فکری و رفتاری را درمان می کنند. آنها به ارزیابی و درمان هر گونه اختلالات روانی یا بیماری روانی می پردازند. اختلالات و بیماری هایی که در حوزه ی درمان روانپزشکی قرار می گیرند  عبارتند از افسردگی، اضطراب، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، اختلالات طیف اوتیسم، اختلال وسواس فکری، اختلالات خوردن، اختلال استرس پسا تروماتیک ، سوء مصرف مواد و اختلالات شخصیت.

    download 1 - روانپزشک تهران | بهترین مرکز روانشناسی در شمال و غرب تهران
    روانپزشک تهران

    روانپزشکان در مطب خود ابزارهایی برای کمک به بیماران در جهت مقابله با اختلالاتی که ممکن است زندگی آنها را مختل کرده باشد، از جمله دارو و تکنیک های روان درمانی، در اختیار دارند. این پزشکان معمولا چهار سال در کالج درس خوانده اند، چهار سال در مدرسه پزشکی گذرانده اند، و سال ها به عنوان انترن کارآموزی کرده اند. روانپزشکانی که به خوبی آموزش دیده اند، می توانند با ارائه دادن راه حل های حمایتی در زمان های بحرانی، یا تنها با یک کمک ساده به مردم برای مقابله با عوامل استرس زای زندگی روزمره که همگی ما درگیرشان هستیم، تاثیر بزرگی بر زندگی افراد و خانواده هایشان داشته باشند.

    همه کس به روانپزشک نیاز ندارد، اما مشکلات سلامت و روان از جملع مشکلات بسیار رایج است. نزدیک به یک پنجم جمعیت بزرگسال در جهان با بیماری های روانی دست و پنجه نرم می کنند. گرچه گستره ی بیماری ها و شدت آنها به طور چشمگیری متفاوت است، اما اگر در معرض چنین عارضه هایی هستید، یک روانپزشک می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. 19.2 میلیون بزرگسال در سال 2016 با هر نوع بیماری روحی روانی که داشتند به روانپزشک مراجعه کردند.

     

    وقتی که به دنبال یک روانپزشک هستید، در اول بسیار مهم است که بدانید می خواهید چه نتیجه ای از جلساتتان بگیرید و نیازهایتان چیست.

    یکی از نکته های کلیدی که مردم باید بدانند و متاسفانه درک نمی کنند این است که برخی از روانپزشکان مردم را برای انجام درمان می بینند و برخی از آنها اینکار را نمی کنند. به این معنی که در بسیاری از موارد، بیماران تنها برای دریافت نسخه ی دارو به روانپزشک مراجعه می کنند، در حالی که روان درمانی یا مشاوره را از یک منبع دیگر، مانند یک روانشناس، یک مدد کار اجتماعی یا یک متخصص دیگر، دریافت می کنند. بر خلاف روانشناسانی که معمولا صلاحیت تجویز دارو ندارند و معمولا نمی توانند نسخه بنویسند، روانپزشکان این امکان را دارند. این متخصصان اغلب با یک مشاور روانی دیگر همکاری می کنند که خدمات تعاملی مانند درمان رفتاری- شناختی و دیگر درمانهای مشاوره محور را به فرد ارائه می دهند.

    CDC Releases Guidelines for Doctors Designed to Reduce Opioid Prescribing Join Together News Service from the Partnership for Drug Free Kids - روانپزشک تهران | بهترین مرکز روانشناسی در شمال و غرب تهران
    روانپزشک تهران

    جهت استفاده ار خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

    09212773724-02126636858

    با در نظر گرفتن این نکته، این سوال پیش می آید که اگر همه ی آن چیزی که به آن نیاز دارید تنها یک نسخه ی دارویی باشد و سایر عناصر درمانی توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی که اجازه ی نسخه نویسی ندارد تامین می شود، آیا یک پزشک مراقبت های اولیه نمی تواند نسخه ی مورد نیاز شما را بنویسد؟ بسیاری از پزشکان مراقبت های اولیه می توانند این نقش برای شما را ایفا کنند و معمولا هم این کار را انجام می دهند، اما در موارد پیچیده تر و یا مواردی که داروهای متعدد تجویز شده اند و یا اثرات جانبی مشکل آفرین است، بهتر است از کمک یک روانپزشک بهره بگیرد.

    اگر وقت آن رسیده است که به دنبال یک روانپزشک باشید، بسیار مفید خواهد بود که درک کنید چه نتیجه ای می خواهید از درمان با یک روانپزشک بگیرید.. آیا هدف شما درمان افسردگی است؟ یا به دنبال یک نظر ثانوی برای  تشخیص اختلالاتی، مانند اختلال دوقطبی هستید؟ ممکن است درمورد اینکه واقعا چه چیزی می خواهید سوال خاصی در ذهنتان  داشته باشید. درک هدفی که به دنبال آن هستید می تواند در انتخاب درمان مناسب به شما کمک کند.

    پزشک عمومی نقطه ی شروع بسیار خوبی برای  برای کمک گرفتن در مورد مسائل روانی است که درگیر آنها هستید. پزشکان و درمانگرانی که هرکدام تخصص ویژه ای دارند معمولا بیماران را به هم معرفی می کنند تا بهترین درمان به فرد ارائه شود. اکثر پزشکان شبکه های ارتبطی مشترکی دارند که می توانند شما را به آن وصل کنند.

    علاوه بر اینکه از پزشک شخصی خود می خواهید شما را راهنمایی کند، از دوستان و خانواده نیز سؤال کنید. پیدا کردن  یک روانپزشک در ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد، اما توصیه های افراد می تواند به شما در ایجاد اعتماد به نفس بیشتر در اولین قرار ملاقات کمک کند. بسیاری از آنچه که روانپزشکان انجام می دهند جزو مسائل خصوصی است. سعی کنید روانپزشکی را انتخاب کنید که توصیه های خوبی در مورد او و شیوه های برخوردش با بیماران شنیده اید. مهم این است که در وهله ی اول بتوانید با روانپزشک خود راحت باشید.

    dt 140813 psychiatrist therapy patient 800x600 - روانپزشک تهران | بهترین مرکز روانشناسی در شمال و غرب تهران
    روانپزشک تهران

    علی رغم اهمییت درمان روانپزشکی، متاسفانه روانپزشکان زیادی در هر شهر وجود ندارند. به همین دلیل پیدا کردن یک روانپزشک که وقت آزاد داشته باشد چندان برای مردم راحت نیست. البته این به محلی که در آن زندگی می کنید نیز بستگی دارد.

    یک نکته ی مهم: همواره سعی کنید مرکز روانپزشکی را انتخاب کنید که دسترسی به آن برایتان آسان باشد. چرا که احتمالا باید جلسات زیادی برای درمان به آنجا مراجعه کنید. پس بهتر است دسترسی به آن برایتان دشوار و طاقت فرسا نباشد.

    برای کمک به بهبود روند اولین جلسه ی ملاقات و هرچه نتیجه بخش تر بودن آن، بهتر است همه ی سوابق پزشکی و دارویی تان را پیش روانپزشک ببرید. اعم از داروهای بدون نسخه و مکمل هایی که مصرف میکنید. این به آن خاطر است که روانپزشک دقیقا بداند از چه دارو هایی استفاده می کنید تا داروهایی که احتمالا برایتان تجویز می کند در مصرف داروهای کنونی تداخل ایجاد نکنند. و علاوه بر آن بداند علائمی که با آنها درگیر هستید ناشی از عوارض داروهایی که مصرف می کنید نیست. علاوه بر سوابق دارویی، توصیه می شود برای جلب حمایت بیشتر یکی از نزدیکانتان را نیز با خود به جلسه ببرید. این کار اصلا الزامی نیست اما برخی بیماران ترجیح می دهند آن را انجام دهند.

    بهترین روانپزشک تهران کسی از است که می تواند بر اساس سوابق دارو یی و سلامت، همچنین با بررسی شرایط روحی روانی، ارزیابی صحیحی از وضعیت کنونی شما داشته باشد و روش های مناسب درمانی را برایتان برنامه ریزی کند. اما تعریف بهترین برای هرکس متفاوت است. بهترین روانپزشک، مانند روانشناس، کسی است که در حضور او احساس راحتی می کنید.

    روانپزشک خوب درشمال و غرب تهران

    غرب و شرق مهم نسیت، مهم دسترسی آسان به روانپزشکی است که او را انتخاب می کنید. اگر حس می کنید ملاقات با روانپزشک منتخبتان ارزشش را دارد، تا آن سر شهر هم با شوق برای جلسه ی درمانی می روید.

    (مرکز مشاوره بوجیکا به دلیل واقع شدن در نزدیکی مترو قلهک و سعادت آباد، دسترسی آسانی برای مراجعین دارد)

    جهت استفاده ار خدمات روانشناسی و روانپزشکی مرکز مشاوره بوجیکا در زمینه کودک، خانواده، زوج درمانی و سایر اختلالات روانشناسی و تعیین نوبت رزرو از متخصصین مرکز می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

    09212773724-02126636858

    منبع مقاله

    بیشتر بدانید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    Source
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.