روانشناس در سعادت آباد | روانشناس و روانپزشک در سعادت آباد تهران

روانشناسان عملی به طیف گسترده ای از افراد کمک می کنند و می توانند بسیاری از مشکلات را درمان کنند.

  • روانشناس در سعادت آباد

    روانشناس در سعادت آباد

     

    روانشناسان عملی به طیف گسترده ای از افراد کمک می کنند و می توانند بسیاری از مشکلات را درمان کنند. برخی افراد ممکن است با یک روانشناس صحبت کنند زیرا مدت طولانی احساس افسردگی ، عصبانیت یا اضطراب می کنند. یا آنها می توانند برای یک بیماری مزمن که در زندگی آنها یا سلامت جسمی تداخل دارد ، کمک کنند. برخی دیگر ممکن است مشکلات ناچیزی را برای مرور خود داشته باشند ، مانند احساس از دست دادن شغل یا ناراحت شدن از مرگ یک عضو خانواده. روانشناسان می توانند به افراد یاد بگیرند که با شرایط استرس زا کنار بیایند، بر اعتیاد غلبه کنند، بیماریهای مزمن خود را مدیریت کنند و موانعی را که مانع رسیدن آنها به اهدافشان می شود، پشت سر بگذارند.

    برخی از انواع متداول درمان عبارتند از: شناختی ، رفتاری ، شناختی-رفتاری ، بین فردی ، انسان گرایانه ، روانگردان یا ترکیبی از چند سبک درمانی. درمان می تواند برای یک فرد ، زوج ها ، خانواده یا گروه دیگر باشد. برخی روانشناسان برای استفاده از هیپنوتیزم آموزش می بینند ، که تحقیقات نشان داده است برای طیف گسترده ای از شرایط از جمله درد ، اضطراب و اختلالات خلقی مؤثر است. در بعضی شرایط ، درمان و دارو ترکیبی از درمان است که به بهترین وجه عمل می کند.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی در زمینه های روانشناسی در غرب تهران و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان  با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858 – 02126767945 – 09212773724

    ai psychologist 1068x601 300x169 - روانشناس در سعادت آباد | روانشناس و روانپزشک در سعادت آباد تهران
    روانشناس در سعادت آباد

    یک روانشناس در سعادت آباد چه کاری انجام می دهد؟

    یک روانشناس به طور معمول موارد زیر را انجام می دهد:

    • انجام مطالعات علمی برای بررسی رفتار و عملکرد مغز (روانشناس عصبی)
    • جمع آوری اطلاعات از طریق مشاهدات ، مصاحبه ها ، نظرسنجی ها ، آزمون ها و روش های دیگر
    • الگوهایی را پیدا کنید که به آنها در درک و پیش بینی رفتار کمک خواهد کرد
    • از دانش خود برای افزایش درک افراد و گروهها استفاده کنید
    • با پرداختن به مسائل روانشناختی ، برنامه هایی را برای بهبودی مدارس و مکان های کاری را ارائه می دهد.
    • برای کمک به افراد در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتارها، با افراد ، زوج ها و خانواده ها کار میکنید.
    • اختلالات روانی ، رفتاری یا عاطفی را شناسایی و تشخیص دهید
    • برنامه های درمانی را تهیه و انجام دهید
    • برای کمک به معالجه بیماران با پزشکان یا مددکاران اجتماعی همکاری میکند.
    • روانشناسان به دنبال درک و توضیح افکار، احساسات و رفتار هستند. بسته به موضوع مطالعه، روانشناسان از تکنیک هایی مانند مشاهده ، ارزیابی و آزمایش استفاده می کنند تا نظریه هایی درباره اعتقادات و احساساتی که بر عملکرد فرد تأثیر می گذارد را کشف کنند.

    روانشناسان اغلب اطلاعات را جمع آوری می کنند و رفتار را از طریق آزمایش های کنترل شده آزمایشگاهی ، روانکاوی یا روان درمانی ارزیابی می کنند. آنها همچنین ممکن است تست های شخصیت ، عملکرد ، استعداد یا هوش را انجام دهند. آنها به دنبال الگوهای رفتاری یا روابط علت و معلولی بین وقایع هستند و هنگام آزمایش نظریه ها در تحقیقات خود یا معالجه بیماران از این اطلاعات استفاده می کنند.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی در زمینه های روانشناسی در غرب تهران و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان  با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858 – 02126767945 – 09212773724

    روانشناس کیست؟

    روانشناس کسی است که با مشاهده ، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط ، فرآیندهای ذهنی و رفتارهای انسانی را مطالعه می کند. برخی روانشناسان مستقل کار می کنند ، تحقیق می کنند یا فقط با بیماران یا مراجعان ها کار می کنند. برخی دیگر به عنوان بخشی از تیم مراقبت های بهداشتی مشغول به کار هستند و با پزشکان ، مددکاران اجتماعی و دیگران برای معالجه بیماری و ارتقاء سلامت عمومی همکاری می کنند.

    It is important to see a Psychologist 300x200 - روانشناس در سعادت آباد | روانشناس و روانپزشک در سعادت آباد تهران
    روانشناس در سعادت آباد

    آیا شما مناسب هستید که یک روانشناس باشید؟

    روانشناسان شخصیت های متمایزی دارند. آنها تمایل دارند که افراد محقق باشند ، به این معنی که آنها درونگرا و کنجکاوی هستند. آنها کنجکاو ، تحلیلی و منطقی هستند. برخی از آنها نیز اجتماعی هستند ، به این معنی که آنها مهربان ، سخاوتمند ، مشارکتی ، صبور ، دلسوز ، مفید ، همدل ، با حوصله و صمیمی هستند.

    لطفا بخوانید: روانشناس 

    محل کار یک روانشناس چگونه است؟

    برخی روانشناسان به تنهایی کار می کنند که ممکن است شامل تحقیقات مستقل یا مشاوره فردی بیماران باشد. برخی دیگر به عنوان بخشی از تیم مراقبت های بهداشتی مشغول به کار هستند و با پزشکان ، مددکاران اجتماعی و دیگران برای معالجه بیماری و ارتقاء سلامت عمومی همکاری می کنند. بسیاری از روانشناسان بالینی و مشاوره دفاتر مخصوص به خود را دارند و می توانند برنامه های خاص خود را تعیین کنند. سایر محلهای کار معمولی شامل کلینیکها ، بیمارستانها ، مراکز توانبخشی و مراکز بهداشت روان و اجتماعی است. بیشتر روانشناسان پژوهشی در دانشکده ها و دانشگاه ها، سازمان های دولتی یا سازمان های تحقیقاتی خصوصی فعالیت می کنند.

    تفاوت بین یک درمانگر و یک روانشناس 

    شما حق دارید یک ارائه دهنده خدمات روانی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. بسیاری از افراد هنگام صحبت در مورد مسائل روانی و شخصیتی خود احساس ناراحتی می کنند که کاملاً قابل درک است. یافتن روانشناس مناسب ، گذراندن وقت خارج از روز کاری برای ملاقات با یک مشاور، نشستن در یک اتاق انتظار پر از غریبه، اینها همه دلایلی است که مردم هنگام مراقبت از سلامت روان، به آن فکر می کنند.

    many hours week psychologist work 21c49e2486c5a270 300x169 - روانشناس در سعادت آباد | روانشناس و روانپزشک در سعادت آباد تهران
    روانشناس در سعادت آباد

    درمان های متداول توسط درمانگران و روانشناسان عبارتند از:

    • مشکلات مدیریت خشم
    • اختلالات
    • درمان افسردگی
    • مدیریت استرس
    • وسواس فکری
    • سکس درمانی
      شرکت در درمان حرفه ای (با یک روانشناس دارای مجوز) به شما کمک می کند تا دردهای مرتبط با موضوعات فوق و سایر مشکلات از جمله افسردگی ، اضطراب و استرس را کاهش دهید. یافتن یک درمانگر مناسب برای شروع یادگیری نحوه مدیریت افکار و احساسات برای تغییر زندگی بسیار مهم است.

    یک درمانگر خوب ، مراحل درمانی را به صورت مرحله به مرحله و روش درمانی مورد نظر خود را توضیح می دهد. هنگامی که شروع به جستجوی درمانگرها می کنید ، توجه داشته باشید که روش هایی را که درمانگرانتخابی شما در آن مهارت دارد را انتخاب کنید. شما می توانید با توجه به حضور آنلاین آنها در قالب وب سایت ها و بررسی های اجتماعی در هنگام مراجعه به اینترنت، برای یافتن یک درمانگر در سعادت اباد، اطلاعات بیشتری در مورد ارائه دهنده خدمات درمانی روانی کسب کنید.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی در زمینه های روانشناسی در غرب تهران و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان  با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858 – 02126767945 – 09212773724

    به اعتماد به نفس خود کمک کنید

    اگر یک درمانگر حرفه ای دارای مجوز هستید، می توانید طیف گسترده ای از خدمات روانشناسی را ارائه کنید. ممکن است در جایی که تکنیک ها یا تئوری های مختلفی را با هم ترکیب می کنید  یااز یک رویکرد یکپارچه استفاده کنید. یک روانشناس نیز می تواند این کار را انجام دهد. جستجوی روانشناس با تجربه و حرفه ای می تواند زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. دانستن اقدامات درست در هنگام انتخاب یک درمانگر یا مشاور حرفه ای دارای مجوز بسیار مهم است.

    psychologist woman leaning on chair 1 1200x740 300x185 - روانشناس در سعادت آباد | روانشناس و روانپزشک در سعادت آباد تهران
    روانشناس در سعادت آباد

    روانشناسان

    روانشناسان دارای مدرک روانشناسی هستند و غالباً تحصیلات پیشرفته را در همان زمینه از جمله دکترا دریافت کرده اند. سطح مطالعه آنها همچنین ممکن است تحقیقاتی را در مورد موضوعات مورد علاقه خود، همراه با همکارانشان یا به عنوان دانشکده امکانات آموزش عالی انجام دهند. وظیفه آنها تشخیص بیماران و مراجعین و تعیین معالجات براساس مشاهدات آنها است.

    آنها نقش مهمی در ارائه پشتیبانی و راهنمایی دارند و می توانند به بیماران کمک کنند تا در مسائل مهم تصمیم بگیرند، آنچه را که می گذرد درک کنند و احساسات خود را برای تعیین بهتر مراحل بعدی روشن کنند. آنها معمولاً هنگام برخورد با مشکلات بیمار ، معمولاً با روانپزشک، به عنوان بخشی از یک تیم کار می کنند. در حالی که آنها نمی توانند دارو را تجویز کنند ولی روانپزشک می تواند، بنابراین این حرفه ها یکدیگر را به خوبی در درمان تکمیل می کنند.

    درمانگران

    از طرف دیگر، درمانگران می توانند تعداد حرفه های مختلفی از جمله کار اجتماعی را در بر گیرند. اصطلاح درمانگر اغلب در شمول مددکاران اجتماعی و انواع مشاوران به کار رفته است. به همین دلیل، آنها ممکن است دارای مدرک تحصیلی در رشته های مختلف از جمله دکترا باشند یا کارشناسی ارشد. در حالیکه ممکن است راهنمایی و پشتیبانی ارائه دهند، عملکرد پزشک متخصص با توجه به تخصص و سطح صلاحیت آنها متفاوت است. بگذارید انواع مختلف درمانگران را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

    انواع درمانگران

    لازم به ذکر است که بسیاری از درمانگران وجود دارند که همه آنها جنبه های مختلف سلامت روان را در بر می گیرد. برای یافتن یک درمانگر مناسب، بهتر است بدانید که چه روش هایی مناسب برای وضعیت شخصی شما هستند. در هنگام یافتن درمانگر مناسب، از پرسیدن سؤالات خاص نترسید. در مورد روشهای درمانی ارجح خود تحقیق کنید. ممکن است یاد بگیرید که به عنوان عضوی از یک گروه درمانی در مقابل شرکت در جلسات گفتگوی درمانی یک به یک ، عملکرد بهتری دارید.

    cervello studio Depositphotos 300x190 - روانشناس در سعادت آباد | روانشناس و روانپزشک در سعادت آباد تهران
    روانشناس در سعادت آباد

    برای استفاده از خدمات روانشناسی در زمینه های روانشناسی در غرب تهران و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان  با شماره های زیر تماس بگیرید

    02122636858 – 02126767945 – 09212773724

    مطالب پیشنهادی:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.