4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا

  •  

    لیست روانشناسان و مشاوران کلینیک روانشناسی بوجیکا 

    photo ۲۰۲۰ ۰۶ ۱۴ ۰۹ ۵۸ ۴54۰ 300x214 - 4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا

    دکتر آرش رستمی

    رواندرمانگر و روانکاو

    WhatsApp Image 2021 07 12 at 1.08.24 PM 300x249 - 4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا

    مانیا رضاییان

    رواندرمانگر و روانکاو

    index 300x225 - 4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا

    دکتر حمیده نقیبی

    رواندرمانگر و روانکاو

     

    یکسالی میشد که به خاطر کار همسرم به کانادا و شهر تورنتو مهاجرت کرده بودیم، از وقتی اومدیم اینجا با مشکلات زیادی رو به رو شدیم، هم من و هم دخترم به دلیل عدم آشنایی کافی با فرهنگ مردمان این کشور، هم دوری از خانواده و خویشاوندانمون توی ایران و هم ضعف توی برقراری ارتباط با اهالی اینجا به دلیل عدم آشنایی کافی با زبان این کشور دچار افسردگی و اضطراب شده بودیم.

    احساس میکردم دخترم به خاطر اینکه با زبان اینجا کاملا ناآشناست توی برقراری ارتباط با بچه‌ها توی مهد مشکل داره و من خیلی میترسیدم که این اتفاقات توی آینده دخترم تاثیر منفی بزاره به همین دلیل به طور جدی به دنبال مشاوره و روانشناس ایرانی در تورنتو بودم که یکی از دوستانم توی ایران کلینیک بوجیکا رو بهم معرفی کرد. خوشبختانه من و دخترم تحت درمان و مشاوره‌های یه روانشناس کاملا ایرانی هستیم و خدا رو شکر به خاطر تکنولوژی‌های امروز میتونیم مشاوره آنلاین با مشاورمون توی ایران داشته باشیم. خوشبختانه وضعیت جفتمون رو به بهبودیه و داریم با شرایط اینجا کاملا اخت میشیم.

    اگر شما هم به دنبال یه مشاور یا روانشناس ایرانی در تورنتو هستین بهتره این مقاله رو تا آخر مطالعه کنین چون میخواییم بهتون بگیم که چطور میتونین توی تورنتو با یه مشاور یا روانشناس ایرانی ارتباط برقرار کنین.

    مشاور یا روانشناس ایرانی در تورنتو به مهاجران ایرانی اجازه میده مشکلات خودشون رو با یک مشاور حرفه‌ای در میون بگذارند و به دنبال راه حل باشن. تورنتو به دلیل وجود مهاجران زیاد از اکثر نقاط جهان یکی از چندفرهنگی‌ترین مناطق شهری توی جهانه که هر ساله ده‌ها هزار نفر از تازه واردان از سراسر جهان این شهر رو به عنوان خانه جدید خودشون انتخاب میکنن. فرهنگ‌ها و جوامع متنوع اونها به ایجاد هویت تورنتو به عنوان یک شهر جهانی پر جنب و جوش کمک کرده. تورنتو بزرگ‌ترین شهر کانادا و پیشرو جهان در زمینه‌هایی مانند تجارت، امور مالی، فناوری، سرگرمی و فرهنگ هست.

    اکثر مردم تورنتو انگلیسی صحبت میکنن، اما هنوز هم بیش از 160 زبان توی این شهر صحبت میشه. تورنتو مرکز خیلی از دانشگاه‌های با رتبه برتر جهانه، از جمله دانشگاه‌های این شهر میشه دانشگاه تورنتو و دانشگاه یورک رو اسم برد.

    ایرانی‌های زیادی امروزه توی تورنتو زندگی میکنن و اکثرشون هم از اعضای موفق این جامعه به حساب میان و خیلی از اونها رده‌های خوبی توی کسب و کارهای این کشور کسب کردن.  خیلی از ایرانیا تورنتو رو به این دلیل برای زندگی انتخاب میکنن چون این شهر از کانادا بالاترین کیفیت زندگی رو داره و میتونن با خیال راحت زندگی ایده‌آل خودشون رو توی این شهر بسازن.

    با وجود همه امکانات راحتی و پیشرفت توی این کشور باز هم مهاجرت مشکلاتی رو برای افرادی که مقیم این کشور نیستند فراهم میآره. هر ایرانی خارج از کشور به خصوص توی شهر بزرگی مثل تورنتو ممکنه با هر آسیب روحی و روانی مواجه بشه. اینکه دور از خانه و خانواده باشی و بدونی که کیلومترها ازشون دوری و اگر اتفاقی برای هر کدوم از شمایی که چه در کانادا و چه ایران هستین بیفته سخت میشه به داد هم برسین استرس مهاجرت رو دوچندان میکنه، بیشتر به همین دلیله که رابطه با یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو احساس میشه تا بتونه به شما در کنار آمدن با استرس‌هاتون کمک کنه.

    حتما بخوانید : روانشناس خوب | روانشناس خوب در تهران با مناسبترین قیمت

    کلا مهاجرت کار ساده‌ای نیست و کسایی که توی این راه قدم میگذارن در زمره افراد شجاع و پردل‌وجرات طبقه‌بندی میشن. فشارهای مهاجران قبل و بعد از مهاجرت، خطر ابتلا به بیماری‌های روانی مثل افسردگی را افزایش میده. تجربه غم و اندوه، اضطراب، تنهایی و استرس بالا تقریباً برای همه مهاجران ایرانی در تورنتو معمول هست، و داشتن ارتباط با یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو الزامیه تا مهاجران بتونن راحتتر و سریعتر خودشون رو با شرایط جدید وفق بدن.

    اکثرا، افراد وقتی مهاجرت میکنن وضعیت اجتماعی، شغلی و اقتصادی فعلی خودشون را متناسب با انتظارات خودشون نمیدونن و نگران تغییر محیط و شرایط هستن. این عدم تطابق بین آنچه ما “هستیم” و آنچه ما انتظار “بودن” اون رو داشتیم و داریم استرس‌زاست. بنابراین میشه گفت استرس این مهاجران حتی قبل از اینکه به مهاجرت فکر کنن شروع میشه، برای اینکه بتونین این استرس ها و فشارهای روانی رو کم کنین بهتره با یه مشاوره و روانشناس ایرانی در تورنتو در ارتباط باشین.

    حتما بخوانید : 7 نکته مهم در مورد تفاوت روانشناس بالینی و مشاور

    چنین وضعیتی توی مهاجر معمولاً منجر به بی‌ثباتی عاطفی و رفتاری میشه و گاهی به تصمیمات اشتباه منجر میشه. حتی ممکنه سازگاری مهاجران با شرایط جدید به حداقل برسه. مردم مستاصل و درمانده میشن و در نهایت راه‌حلی که به نظرشون میرسه ترک جامعه جدید و فرار یا بازگشت هستش.

    اگه میخواین از یک رواندرمانگر متخصص در داخل ایران کمک بگیرید و درمان متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

     

    56968ba61a00002d00ab075b scaled - 4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا

    مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو

    با وجود همه مشکلاتی که هر ایرانی مهاجر با آن روبرو بوده، احتمال آسیب روانی به فرد به عوامل دیگه‌ای چون سن، جنسیت، گذشته، نوع مهاجرت، شرایط اقتصادی ایران و عوامل دیگه هم بستگی داره. مهاجرای ایرانی توی کانادا و شهرهای بزرگی مثل تورنتو هم از این مشکل‌ها در امان نیستن و ممکنه به شدت اون رو تجربه کنن.

    مثلا اگر شما با یه مدرک و تحصیلات عالیه به این کشور مهاجرت کرده باشین مسلما کار توی شغلی که کمتر از سطح تحصیلات و دانش شما باشه میتونه باعث مشکلات روانی بشه. همه اینا وقتی رخ میده که خیلی از مهاجران ایرانی به کانادا به دلیل خجالت، فقدان خدمات بهداشت روانی که نیازهای زبانی و فرهنگی اونها رو برآورده میکنه و ترس از اخراج، از درمان خودداری میکنن.

    حتما بخوانید : 10 آسیب خود زشت انگاری | تست ، تشخیص و درمان آن

    به همین دلیل صحبت با یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو میتونه تمام مشکلات روانی شما رو حل کنه. شما میتونین به راحتی با یک روانشناس ایرانی در تورنتو به زبان مادری خودتون صحبت کنین و نترسین که نتونین مشکل خودتون رو با اون در میان بگذارین. این روانشناس‌ها شنونده‌های خوبی هستن و تا زمانی که به اونا نیاز داشته باشین با شما همراه خواهند بود.

    توانایی مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو در حل مشکلات میتونه شما رو از مشکلات و سختی روانی مهاجرت دور کنه و ذهن شما رو برای ساختن زندگی جدید در این شهر آماده کنه.

    اگه میخواین از یک رواندرمانگر متخصص در داخل ایران کمک بگیرید و درمان متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    چه چیزی را در یک مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا جستجو کنیم؟

    برای اینکه بدونین از یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو چی میخوایین اول باید ویژگی‌های یک روانشناس خوب را مرور کنین تا با آگاهی از اونا بتونین یک روانشناس ایرانی عالی در تورنتو پیدا کنین. با این کار به زودی میتونین به این سوال انتقادی پاسخ دهید که یک روانپزشک ایرانی در تورنتو چه میکنه؟

    شما میتونین از طریق وب سایت‌هایی مثل بوجیکا با بهترین روانشناسای ایرانی ارتباط داشته باشین. یا با تحقیق در مورد مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو از طریق این وب‌سایت توی کمترین زمان به فرد مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشین اینطوری میتونین در زمان و هزینه هم صرفه‌جویی کنین.

    حتما بخوانید : بی اشتهایی عصبی در زنان

    Image Psychotherapy shutterstock 368806835 1 1024x1024 1 750x430 - 4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا

    ویژگی‌های یک مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا چیست؟

    یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو بایستی از سطح بالایی از مهارت‌های ارتباطی برخوردار باشه، این مهارت باعث میشه کسایی که به این مشاورها مراجعه میکنن به سرعت احساس امنیت کنن. پس از ایجاد احساس امنیت، روان درمانی و مشاوره در فضایی آرام و دوستانه راه درستش رو پیش میره.

    مثل خیلی از علوم انسانی، در دنیای امروزی میشه توی روانشناسی هم که از علم مدرن آگاه هست، مولد و خلاق بود. یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو باید بتونه از علم روز و روش‌های درمانی که همواره در سطح بین المللی ارائه شدن استفاده کنه، داشتن این نوع خلاقیت‌ها و اطلاعات ظاهر علمی خوبی به روانشناس میده.

    داشتن دانش آکادمیک تنها بخشی از کسب دانش توی روانشناساست. بخش دیگری که حتی از قسمت اول هم اهمیتش بیشتره، شرکت توی کنفرانس‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی خاص و مطالعه موارد خاص و روش‌های درمانی روانشناس‌های دیگه‌ست.

    حتما بخوانید : روانشناس کودک کارش چیه و چه کمکی می کنه؟

    یک روانشناس خوب باید همدلی داشته باشه که مراجعه کننده خودش رو درک کنه و حس تنفر در اون ایجاد نکنه. چون برای اکثر افرادی که از بیماری و مشکلات سلامت روان رنج میبرن، مراجعه به متخصص برای حل مشکلاتشون واقعا سخته.

    یکی دیگه از ویژگی‌های خوبه یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو قدرتشه که به مراجعه کننده انگیزه میده و باعث میشه یک فرد عاصی، پرخاشگر، برونگرا، ناامید یا غمگین جلسات مشاوره خودش رو به صورت جدی پیگیری کند و درمانش رو جدی بگیره.

    معمولا مشاورا آخرین کسایی هستن که در محل کار خسته میشن. مشاوران در محیط کار به عنوان افراد سالم شناخته میشن پس باید افراد سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر برای این رشته انتخاب بشن. برخورد مستمر با انواع مشکلات روحی و روانی و به خطر انداختن سلامتی خود، روح بزرگ، قلبی مهربان و اراده عظیم نیاز داره.

    آیا مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا وجود دارد؟

    بله، روانشناسان ایرانی در زمینه مختلف افسردگی، روانشناسی کودک و … در مراکز مشاوره و دفاتر مشاوره خصوصی خود مشغول به کار هستن. گروه دیگری از روانشناسای ایرانی در محل کار دیگری برای افزایش کارایی و بهبود کیفیت عملکرد مهارجران فعالیت میکنن. این گروه همچنین توی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها برای کمک به بیماران برای مقابله با بیماری و مشکلات خودشون کار میکنن.

    مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو حتی در مدارس، امکانات اصلاح رفتار، دفاتر خصوصی، تبلیغات، روابط با مشتری و محصولات، مخابرات، مراکز نظامی، سرگرمی و ورزشی هم کار میکنن.

    حتما بخوانید : بهترین کلینیک روانشناسی تهران | مرکز مشاوره روانشناسی بوجیکا

    اگه میخواین از یک رواندرمانگر متخصص در داخل ایران کمک بگیرید و درمان متفاوتی داشته باشید با متخصصان ما تماس بگیرید

    هنر ما حال خوب شماست 

    ۶۸۵۸ ۲۲۶۳ ۰۲۱  –  ۲۰۰۶ ۲۲۶۲ ۰۲۱

    لزوم برقراری ارتباط با یک مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا در چیست؟

    روانشناسان در زمینه درمان با سایر متخصصان تفاوت اساسی دارن. یعنی متقاضیا باید با روانشناسا احساس راحتی بکنن تا از دانش و تجربیات اونا بهره‌مند بشن. توصیه اصلی در همه جای دنیا اینه که با یک مشاور و روانشناسی که حالات، فضای زندگی و فرهنگ شما را درک میکنه مشورت کنین. یعنی اگه شما بتونین یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو پیدا کنین بهتره.

    هرچند روانشناسی به یک منطقه و فرهنگ خاص محدود نمیشه و شاید هیچ تفاوتی بین مشاوره در تورنتو، کانادا و تهران وجود نداشته باشه. ولی گاهی توی مشاوره‌های روانشناس خارجی و ایرانی، فرهنگ و بومی بودن اهمیت پیدا میکنه. خیلی از مسائل پیش روی مردم یک کشور مربوط به فرهنگ و سنته که یک خارجی از اون غافله. به همین دلیله که یافتن مشکل شما برای این مشاور خارجی یکمی دشواره. ولی طبیعتا نزدیکی فرهنگ روانشناس به فرهنگ شخص مقابل میتونه در درک احساسات متقابل و نیز درمان موثر واقع بشه. به همین دلیله که یافتن مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو برای کسی که در این شهر زندگی میکنه خیلی مهمه.

    یک مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو فرآیندهای ذهنی و رفتارهای انسان را با مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط تحلیل میکنه. برخی از روانشناسا به طور مستقل کار میکنن، بعضیا تحقیقات انجام میدن و بعضیاشون هم فقط با بیماران یا مراجعان سروکار دارن. چندین روانشناس ایرانی توی تورنتو به عنوان بخشی از یک تیم مراقبت‌های بهداشتی با پزشکان و مددکاران اجتماعی برای درمان بیماری و ارتقای سلامت عمومی همکاری میکنن.

    مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو به دنبال درک و تبیین افکار، احساسات و رفتارها هست. بسته به موضوع مطالعه یا درمان، روانشناسا از تکنیک هایی مانند مشاهده، ارزیابی و آزمایش برای ایجاد نظریه‌هایی در مورد باورها و احساساتی که بر عملکرد فرد تأثیر میگذاره، استفاده میکنن. روانشناسای ایرانی اغلب از طریق آزمایشات آزمایشگاهی کنترل شده، روانکاوی یا روان درمانی، اطلاعات جمع‌آوری و رفتار مراجعه کننده‌ها رو ارزیابی می‌کنن. اونا همچنین ممکنه تست های شخصیت، عملکرد، استعداد یا هوش رو  هم انجام بدن.

    مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو به دنبال الگوهای رفتاری یا روابط علت و معلولی بین رویدادها میگرده و از این اطلاعات هنگام آزمایش نظریه‌ها توی تحقیقات خودش یا درمان بیماراش استفاده میکنه.

    در نهایت اینکه امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی دوری و مسافت مانعی برای درمان و برقراری ارتباط یک ایرانی در خارج از کشور با یک مشاور و روانشناس ایرانی ایجاد نمیکنه، چیزی که اهمیت داره اینه که تصمیم به درمان خیلی مهمتر از موضع‌گیری در برابر درمانه و هر روانشناسی در هر کجای دنیا ممکنه بتونه یه چیز خیلی مفید و مناسب در زندگی شخصی به ما یاد بده.

    حتما بخوانید : مشاوره خوب چطوریه ؟؟ روانشناس ، روانکاو و زوج درمانگر خوب کجا بریم؟

    کیلینیک بوجیکا هم امکان برقراری مشاوره آنلاین با ایرانیای خارج از کشور داره، حتی میتونه به شما کمک کنه که بتونید با یه مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو لینک بشید و مشکلتون رو باهاش درمیون بزارید. من و دخترم به لطف بوجیکا کاملا با مسائل تورنتو کنار اومدیم و حالمون خیلی بهتر از روزای اولیه که به این کشور مهاجرت کردیم.

    5 750x430 - 4 مشاور و روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا
    نوبت روانشناس

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.