رابطه جنسی قبل از ازدواج

رابطه جنسی قبل از ازدواج

رابطه جنسی قبل از ازدواج

  • رابطه جنسی قبل از ازدواج

    رابطه جنسی قبل از ازدواج


    “رابطه جنسی قبل از زناشویی” به معنای روابط جنسی قبل از ازدواج است، خواه ازدواج با آن شریک جنسی یا هر کس دیگری. اگرچه آزار جنسی کودکان از نظر فنی رابطه جنسی قبل از ازدواج است اما در این مطلب پوشش داده نمی شود.

    میل جنسی زنان و مردان - رابطه جنسی قبل از ازدواج
    رابطه جنسی قبل از ازدواج

    روابط جنسی قبل از ازدواج: توضیح عملکردها و کارکردهای خانواده

    زمینه:

    رفتارهای جنسی نوجوانان و جوانان به دلیل شیوع بالای ویروس نقص ایمنی انسان – سندرم نقص ایمنی اکتسابی (HIV / AIDS) ، عفونت های مقاربتی (STI) و حاملگی های ناخواسته به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های بهداشتی جامعه طبقه بندی می شوند. خانواده محیط مهمی است که با طیف وسیعی از رفتارهای اجتماعی و عاطفی کودکان همراه است. این مطالعه با هدف تبیین عملکرد خانواده ها در تعامل جوانان در روابط جنسی انجام شده است.

    جوانانی که فعالیت جنسی قبل از ازدواج را آغاز می کنند، بیشتر در معرض رابطه جنسی ناامن هستند. اولین رابطه جنسی زود هنگام، آنها را در معرض خطر ابتلا یا انتقال عفونتهای مقاربتی، از جمله HIV قرار می دهد. و آنها را در برابر بارداری ناخواسته و پیامدهای آن بسیار آسیب پذیر می کند. این مطالعه به منظور ارزیابی عملکردهای جنسی قبل از ازدواج و پیش بینی کننده آن در بین جوانان درون مدرسه ای در شمال غربی اتیوپی انجام شد

    حتما بخوانید: قانون جذب چیست؟

    سکس چیست؟

    SERC رابطه جنسی را به عنوان فعالیتی تعریف می کند که در آن یک، دو یا چند نفر از کلمات یا لمس استفاده می کنند تا خود و یا دیگری را برانگیزند.

    هر فرد قادر است تعریف کند که یک عمل جنسی برای آنها چه معنایی دارد. رابطه جنسی ممکن است شامل لمس دستگاه تناسلی باشد، اما تنها این طور نیست. رابطه جنسی برای برخی از افراد ممکن است به معنای نوازش کردن لباس یا ارسال پیامک جنسی باشد. ضروری است که هر شخص درگیر در فعالیت های جنسی قبل از وقوع هرگونه تماس جنسی یا صحبت های جنسی رضایت خود را از افراد دیگر درگیر کند.

    دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است دو یا چند نفر بخواهند با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند. SERC دوست دارد درباره لذت در مرکز فعالیت های جنسی صحبت کند. اگرچه دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است افراد بخواهند با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند ، مهم است که همه افراد درگیر در تعامل احساس خوبی داشته باشند و رضایت حضور داشته باشد.

    انواع رابطه جنسی

    رابطه جنسی می تواند به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف باشد. وقتی بیشتر افراد در مورد “داشتن رابطه جنسی” صحبت می کنند، معمولاً به رابطه جنسی (یا رابطه جنسی نافذ) اشاره می کنند.

    همچنین ممکن است بدون داشتن رابطه جنسی “جنسی” باشد. چیزهایی مانند بوسیدن، لمس کردن، مالش و نوازش همه چیزهایی هستند که می توانند احساس خوبی به شما دهند. آگاهی از همه گزینه ها می تواند به شما در انتخاب آگاهانه ای که برای شما مناسب است کمک کند.

    بهترین درمان زودانزالی سستی کمر برای دیر ارضا شدن min - رابطه جنسی قبل از ازدواج
    رابطه جنسی قبل از ازدواج

    برای تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    ۰۲۱۲۲۶۳۶۸۵۸ -۰۹۲۱۲۷۷۳۷۲۴

    دلایل واقعی رابطه جنسی قبل از ازدواج

    امروزه تعداد بیشتری از افراد قبل از ازدواج از نظر جنسی فعال هستند.

    • نظارت والدین کاهش یافته استاگر هر دو والدین تمام وقت کار می کنند و ممکن است جوانان از این فرصت برای فعالیت جنسی استفاده کنند، پس از مدرسه کمتر بر نوجوانان نظارت می شود. افزایش ثبت نام در آموزش عالی بدان معنی است که بسیاری از زنان جوان جدا از خانواده خود زندگی می کنند. این کاملاً در تضاد با جوامع محدودکننده جنسیت است، جایی که زنان جوان و مجرد به شدت تحت حمایت خانواده هایشان قرار می گیرند.
    • بلوغ جنسی زودرس زنان و سن بعدی ازدواج : در گذشته، زنان تا سن 16 سالگی از نظر باروری بالغ نمی شدند. اولین ازدواج ها امروز نیز انجام می شود اما بیشتر زنان ازدواج را به سنی نزدیک 29 سالگی موکول می کنند. بنابراین بین بلوغ و ازدواج فاصله بسیار طولانی 10-20 سال وجود دارد که در آن پرهیز کامل جنسی بعید است.
    • زنان بیشتر در نیروی کار: از آنجا که زنان بیشتری وارد مشاغل و شغل های با حقوق می شوند، از طریق تحصیلات سطح سوم وقت بیشتری را برای آماده سازی نیروی کار صرف می کنند. بنابراین تعداد زنان جوان مجرد و ازدواج نکرده در حال افزایش است. بیشتر این زنان از نظر جنسی فعال هستند.
    • برابری جنسیتی بیشتر در مشاغل: زنان قبلاً از نظر اقتصادی بسیار بیشتر به پدر و شوهر وابسته بودند. همانطور که نویسندگان فمینیست مانند هلن گورلی براون اشاره کردند ، با استقلال اقتصادی بیشتر و زنان سرپرست خانوار بیشتر، زنان در کنترل زندگی جنسی خود آزادتر هستند. این به معنای رابطه جنسی قبل از ازدواج و افزایش تک فرزندی است.
    • زنان رقابت پذیرتر و بیشتر به دنبال احساس هستند: زنان معاصر در زمینه های مختلف، از ورزش گرفته تا آموزش، سیاست و مشاغل، رقابت بیشتری دارند. رقابت پذیری با مشخصات هورمونی محرک جنسی بالا در هر دو جنس ارتباط دارد. همانطور که با افزایش مشروبات الکلی در مشروبات الکلی و رانندگی خطرناک نشان داده می شود، مشخصات مخاطرات زنان با مردان در حال همگرایی است.
    • بازار همسر

    تعداد زیادی از زنان مجرد از نظر جنسی فعال هستند، به این معنی است که مردان برای داشتن زندگی جنسی فعال نیازی به ازدواج ندارند. اگر مردی بدون هیچ تعهد طولانی مدت ممکن است با زنان جذاب مختلف همبستر شود، کمتر احتمال دارد که پیشنهاد ازدواج با هرکدام از آنها را بدهد.

     

    مطالب پیشنهادی:

    برای تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید

    ۰۲۱۲۲۶۳۶۸۵۸ -۰۹۲۱۲۷۷۳۷۲۴

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.