اولین رابطه جنسی | رابطه جنسی خوب | نکات مهم در مورد اولین رابطه جنسی

اولین رابطه جنسی

اولین رابطه جنسی

  • اولین رابطه جنسی

    رابطه جنسی چیست؟

    خب، بستگی دارد! بیشتر اوقات ما درمورد کاری که انجام می دهیم صحبت می کنیم – بدون در نظر گرفتن زن یا مرد بودن.
    رابطه جنسی می تواند شامل بسیاری از کارهایی باشد که می توانید انجام دهید – یا توسط خودتان یا با افراد دیگر. فعالیتهای جنسی می تواند شامل همه چیز باشد ، از بوسیدن گرفته تا مقاربت – از دست گرفتن و بغل کردن گرفته تا لمس کردن شخص دیگر. فعالیت های جنسی همچنین می تواند کارهایی باشد که با خودتان انجام می دهید – مانند خودارضایی

    رابطه جنسی با خطرات و همچنین لذت ها همراه است ، بنابراین ایده خوبی است که در مورد خطرات و کارهایی که راحت انجام می دهید یا انجام نمی دهید فکر کنید. در مورد انتخاب هایی که انجام می دهید فکر کنید. اگر کل ایده های فعالیت جنسی باعث می شود احساس ناراحتی کنید ، همین حالا به احساسات خود گوش فرا دهید.

    thMDF7LBDK 300x205 - اولین رابطه جنسی | رابطه جنسی خوب | نکات مهم در مورد اولین رابطه جنسی
    اولین رابطه جنسی

    5 قدم برای داشتن اولین رابطه جنسی خوب.

    شما تصمیم گرفتید برای اولین بار آن قدم را بردارید و برای اولین بار رابطه جنسی برقرار کنید؟
    ما می دانیم که ایده “از دست دادن آن” می تواند باعث عصب کشی شود ، اما این نمی تواند به معنی احساس لذت نبردن از رابطه جنسی باشد. ما چند نکته برتر برای کمک به شما برای اولین بار درست و سلامت و لذت بخش ارائه می دهیم.

    1. آماده باشید!

    این ممکن است کمی مسخره به نظر برسد اما واقعاً مهمترین نکته است. اماده ای؟
    رابطه جنسی – فراتر از اینکه یک فعالیت کاملاً طبیعی و بدنی باشد – عاطفی نیز هست. اعصاب می توانند شما یا شریک زندگی تان را به دست گیرند ، و احساس کاملاً غرق شدن کاملاً طبیعی است. اگر عصبی هستید ، یک دقیقه به این فکر کنید که آیا این همان چیزی است که شما الان می خواهید ، احساس می کنید تحت فشار قرار نمی گیرید ، و این با کسی است که به او اعتماد دارید.
    ممکن است انتظارات زیادی راجع به رابطه جنسی احساس کنید ، اما صادق باشید – غالباً در مرحله اول بعضی موارد با ایده آل شما مطابقت ندارد.  در حالی که احساس آمادگی عاطفی بسیار ضروری است ، آماده شدن با حمایت باعث شگفتی هایی می شوید تا ذهن خود را راحت کرده و لذت خود را افزایش دهید.

    لطفا مطالعه کنید: مشاوره کودک
    ID 10075211 300x200 - اولین رابطه جنسی | رابطه جنسی خوب | نکات مهم در مورد اولین رابطه جنسی
    اولین رابطه جنسی

    2. رضایت داشته باشید.

    هیچ چیز لذتبخش تری از اطمینان هر دو شریک زندگی در رابطه جنسی وجود ندارد.
    با شریک زندگی خود صحبت کنید ، به آنها بگویید که چه احساسی دارید ، چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست. درست است که نظر خود را تغییر دهید ، و اگر در هر لحظه یکی از شما احساس ناراحتی می کند ، دست بکشید و وقتی که هر دو آماده هستید ، دوباره امتحان کنید. به یاد داشته باشید ، اگر یک شریک مست باشد یا احساس فشار می کند ، این هم “رضایت” محسوب نمی شود. بهترین کار ارتباط برقرار کردن است. از یکدیگر بپرسید که در طول مسیر چه احساسی دارید و این آسان است که لیست راه های لذت بردن از رابطه جنسی را یادداشت کنید.

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانشناسی جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید
    02122636858 – 02126767945 – 09212773724

    3. در مورد انواع مختلف رابطه جنسی آگاهی داشته باشید

    فقط سکس رابطه جنسی است ، درست است؟ خوب نه ، رابطه جنسی می تواند برای افراد مختلف به معنای چیزهای مختلف باشد و چند روش مختلف وجود دارد که می توانید رابطه جنسی داشته باشید.به عنوان مثال رابطه جنسی دهانی هنگامی است که شما از دهان خود برای رابطه داشتن با شخص دیگر و ارضای او استفاده می کنید. سکس واژینال به رابطه جنسی که به دخول به واژن منجر می شود، اشاره دارد و رابطه جنسی مقعدی به هنگام دخول به مقعد اشاره دارد. اگرچه ، معمولاً وقتی افراد درباره “اولین بار رابطه جنسی” صحبت می کنند ، اشاره به داشتن رابطه جنسی واژن یا مقعد است.

    در حالی که مکانیک اینها ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما در مجموع نتیجه تفاوت چندانی با هم ندارند. با این حال ، شما اولین بار را انتخاب می کنید ، توجه داشته باشید که کاندوم تنها راهی برای محافظت 100٪ در برابر HIV ، STI و بارداری ناخواسته است.

    the first time 0 300x169 - اولین رابطه جنسی | رابطه جنسی خوب | نکات مهم در مورد اولین رابطه جنسی
    اولین رابطه جنسی

    4. پیش درامد ،مقدمه سازی!

    در اولین فرصت ممکن است وقت زیادی را صرف نگران شدن از “نتیجه نهایی” کنید. در حالی که این طبیعی است ، صرف هرچه بیشتر وقت برای پیش زمینه می تواند واقعاً به شما و شریک زندگی تان کمک کند که از رابطه جنسی لذت ببرید و خطر ناخوشایند بودن آن را برای اولین بار کاهش دهید! مقدمه سازی هر چیزی است که به شما کمک می کند تا قبل از اینکه دخول داشته باشید ، شما و شریک زندگی خود را به درستی “تحریک” کنید. تا حد امکان شریک زندگی خود را ببوسید ، احساس کنید و تحریک کنید تا احساس راحتی کنید و برای مرحله بعدی آماده باشید.

    5- با یکدیگر صحبت کنید

    رابطه جنسی باید سرگرم کننده باشد! یکی از راه های اطمینان از این اتفاق ، برقراری ارتباط با شریک زندگی خود است. ممکن است برخی از موارد خوب نباشند – بنابراین ممکن است بخواهید که آنها کند شوند یا متوقف شوند. ممکن است موارد دیگر شگفت انگیز به نظر برسند و ممکن است دوست داشته باشید شریک زندگی تان به انجام کارهایی ادامه دهد! اما آنها چگونه این ها را خواهند فهمید مگر اینکه شما به طریقی با آنها ارتباط برقرار کنید؟

    از سرنخ های بدنی استفاده کنید – به آرامی ناله کنید ، به آنها لبخند آگاهی یا زمزمه در گوششان بدهید. یا فقط می توانید تایید کنید. در بیشتر مواقع شریک زندگی شما این واقعیت که به نوعی شما را تحریک می کنند ، دوست دارند و این باعث می شود آنها بیشتر مشتاق شوند. بنابراین به آنها بگویید که شما چه احساسی دارید و از آنها بخواهید که همین کار را انجام دهند. چه اگر اولین بار است که شما رابطه جنسی دارید یا صدمین بار هر بار ممکن است چیز دیگری بخواهید ، بنابراین صحبت کردن بهترین راه برای رسیدن به جواب این مسئله است!

    thBXTNHW1Q 300x170 - اولین رابطه جنسی | رابطه جنسی خوب | نکات مهم در مورد اولین رابطه جنسی
    اولین رابطه جنسی

    برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانشناسی جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان مرکز مشاوره بوجیکا با شماره های زیر تماس بگیرید
    02122636858 – 02126767945 – 09212773724

    مطالب پیشنهادی:

    اینترنت برای کودکان 

    انواع خیانت 

    مشاوره آنلاین روانشناسی 

    سکس تراپی 

    مرکز مشاوره روانشناسی 

    https://www.avert.org/news/5-steps-having-good-sex-your-first-time

    http://bettertoknow.yk.ca/whatissex.php

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.