آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی

آموزش رابطه جنسی(زناشویی)

  • آموزش رابطه جنسی

    آموزش رابطه جنسی | چگونه رابطه جنسی لذت بخش داشته باشیم؟

    همه میدانند که رابطه جنسی مهمترین بخش همه‌ی ازدواج هاست. پس چنانچه یکی یا هر دوی زوجین میل و رغبت خود را در رابطه جنسی ازدست دادند چه می‌شود؟ بررسی‌ها مشخص کرده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه میشود (بعد از مسایل مالی، مشکلات در روابط جنسی دومین علت برای طلاق شناخته شده است)

    چگونه می توان کانون سرد خانواده را که به دلیل چالش‌های جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ چگونه میتوان مردان را در رابطه جنسی به بالاترین حد لذت جنسی رساند؟

    در رابطه زناشویی نقطه‌های تحریک پذیر مردان کجاست؟ چگونه بایست با همسرتان رفتار اثربخش جنسی داشته باشید؟

    هدف از این مقاله ایجاد روابط صمیمانه بین زوج و استحکام روابط زناشویی بین همسران است و  از منظر مرد و زن شیوه درست روابط زناشویی را وارسی می‌کنیم. 


    یک پیشنهاد ویژه

    مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی بوجیکا کادر روانپزشکی و روانشناسی مجربی دارد که شما میتوانید از خومات این متخصصین استفاد ه کنید.

    همین حالا اقدام کنید


     

     

    za4 2802 300x225 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    رابطه جنسی

    با همسر خود درباره رابطه جنسی و خواسته هایتان از این رابطه صحبت کنید

    چنانچه شما کسی هستید که از خواسته‌های خود سخن نمی‌گویید وقتش رسیده که به صحبت کردن درباره ارتباط زناشویی بپردازید. ممکن است این مسأله به یک معضل بزرگ در زندگی تان تبدیل گردد و یا سبب شود شما هیچ لذتی از رابطه با همسرتان نبرید.

    بنابراین با ملاحظه اصول، صحبت کردن درباره ارتباط جنسی را آغاز کنید. چنانچه چیزی برای شما ناخوشایند است درباره آن حرف بزنید. شما میتوانید پیشنهادات عالی برای لذت بردن دو طرفه اعمال کنید. چنانچه چیزی ناراحت تان میکند بازگو کنید.

    اگر از آن دسته افرادی هستید که میلی به ابراز رنجش و نارضایتی به همسرشان ندارند، این یک اشتباه بزرگ است. صحبت کردن درباره ارتباط جنسی میتواند منجر به صمیمیت بیشتر میان شما شود.

    faces that are happy 300x193 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی

    مثبت باشید

    لذت بردن از رابطه زناشویی حق شماست پس برای آن اقدام کنید. خواسته هایتان  را با آرامش و در زمان مناسب به همسرتان بگویید. همسر شما قادر به خواندن ذهن شما نیست بنابراین بهتر است هر آنچه درخواست دارید را با او در میان بگذارید. چنانچه حس کردید حرف‌های شما هیچ اثری در او ندارد تلاش کنید جدی‌تر گفتگو کنید ولی با گفتن درست و مثبت بطور قطع تاثیر گذار خواهید بود و او هم برای لذت بردن شما سعی خواهد کرد.

     

    وسواس و زورگویی از جذابیت شما میکاهد

     

    به هیچ وجه اجازه ندهید قوانین و رفتارهای خشک و وسواسی ارتباط شما و همسرتان را بر هم بزند.ضمنا نه فقط وسواس بلکه زورگویی و دستور دادن از جذابیت شما می‌کاهد.

    images 5 1 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش زناشویی

    گذشت کنید و با احترام رفتار کنید

    همواره امکان دارد آنچه می‌خواهید بطور مطلوب انجام نشود. احتمال دارد حتی احساس ناامنی کنید ولی باز هم با احترام با شریک زندگی خود صحبت کنید و ادب را رعایت نمایید. چنانچه همسرتان از شما بی احترامی ببیند قادر نیست در ارتباط جنسی ذهنش را آزاد بگذارد. ارتباط دو طرفه نباید دیکتاتوری باشد و اتاق خواب جای زورگویی نیست.

     

    Man Flirting No Talk 300x200 300x200 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    رابطه جنسی

     


    یک پیشنهاد ویژه

    مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی بوجیکا کادر روانپزشکی و روانشناسی مجربی دارد که شما میتوانید از خومات این متخصصین استفاد ه کنید.

    همین حالا اقدام کنید

     


     

    بهبود رابطه جنسی

    بخش زیادی از اشخاص دررابطه جنسی بر تحریک فیزیکی تمرکز دارند ولی واقعیت این است که حواس دیگری هستند که  برای بالا بردن میل جنسی بسیار تاثیرگذار هستند.

    تحریک حسی سبب میشود که از طیف وسیعی از عواطف در طول ارتباط جنسی لذت ببرید. خیلی از افراد از تاثیر خاص این تکنیک‌ها آگاهی ندارند.

     

    تحریک حسی چیست؟

    این احساسات از طریق مزه، بو و بینایی ایجاد میشوند که برای هر فرد تفاوت دارد و میتوانید درمرحله پیش نوازی به منظور داشتن رابطه‌ای مناسب‌تر از آنها بهره جویی کنید. 

     

    تحریک حسی با لمس کردن

    لمس کردن یکی از با اهمیت‌ترین حس هایی است که میتواند منجر به تحریک مناسب و ارگاسم شود. ساده‌ترین روش در این تکنیک لمس کردن و ماساژ دادن است.

    ماساژ به هردوی شما یاری میکند تا از خستگی کار هر روزه رهایی یابید و از یکدیگر لذت ببرید. برای آغاز ماساژ جنسی، شما با دقت و سلیقه خود میتوانید محیط اطراف را بوسیله استفاده ازنور چراغ خواب و موزیک آرام آماده نمایید. بعداز آماده شدن شرایط بدون معطلی ماساژ جنسی همسر را آغاز نمایید.

    mujer acostada en la cama rascandose un pie 300x169 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    همین حالا اقدام کنید

    چند تکنیک ماساژ جنسی:

    – برای آغاز ماساژ اول صورت او را نوازش کنید تا اضطراب و خستگی او برطرف شود. 
    – ماساژ گردن و شانه و پشت به دفع دردهای عضلانی کمک میکند. 
    – ماساژ سراسر بدن از فرق سر تا انگشت پا بسیار تحریک کننده است. 
    – شما میتوانید بعضی جاهای بدنش را به نرمی و با ملایمت و بعضی جاهای دیگر را محکم و با فشار ماساژ دهید. 
    – بسیاری از زوجها که پس از کار هر روزه خسته بوده و میلی به انجام ارتباط جنسی ندارند بوسیله ماساژ جنسی ، بخوبی تحریک و آماده انجام ارتباط جنسی میشوند از طرف دیگر ماساژ جنسی رابطه و اعتماد میان شما را افزونتر میسازد. 
    – در هنگام ماساژ جنسی بایست به عکس العمل کلامی و جسمی همسرتان توجه کرده و با توجه به میزان رضایت و نیاز او به ماساژ سایر قسمتهای بدنش ادامه دهید. 
    – همیشه بدن همسر خود را باعشق و حساسیت لمس کنید و بیاد داشته باشید که یک ماساژموفق منحصرا با لمس عاشقانه انجام میشود. 

     

    تنوع، مزه‌ی زندگیست

     

    شاید رابطه جنسی شما گرفتار یکنواختی شده است. حتی مهیج‌ترین افرد هم  در رابطه جنسی  خود دچار دلزدگی و یکنواختی می شوند. پس وقتش رسیده که اندکی تنوع وارد این ارتباط کنید. به منظور پرهیز از یکنواختی جنسی، باید اندکی خلاق باشید.
    –  مکانی جدید  انتخاب کنید: همواره یک گوشه خاص برای معاشقه  و رابطه جنسی خود انتخابنکنید
    – لباس زبر‌های مناسب و جذاب بخرید.
    –  عطر خوشبو بزنید
    –  مسائل بهداشتی را رعایت کنید: آرایش و زدودن موهای زاید خیلی مهم است و نشانه اهمیت دادن به همسرتان می‌باشد.
    – معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم میشود چه خوب است برای تنوع گاهی زنان پیش قدم شود.
    – در روابط زناشویی رفتار تحریک آمیز داشته باشید: عشوه و ناز زنانه  پیش از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد میشود. در رابطه جنسی تحریک منحصراً به نوع فیزیکی محدود نمی‌شود و نوع روانی نیز دارد که بایست به صورت همزمان استفاده شود حرفهای عاشقانه که زوجین هنگام معاشقه رد و بدل میکنند بسیار مهم است. مرد اگر قادر باشند  زن را به خوبی تحریک کند زن  نیز در ادامه هر آنچه مرد بخواهد انجام میدهد. این مسئله برای زنان نیز صادق است.
    –  در رابطه جنسی زمان دخول بهترین وقت برای سخنان محبت‌آمیز است: در این لحظه از شریک زندگی خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود باعث بهبود رابطه جنسی و استحکام زندگی میشود
    قبل از آغاز رابطه جنسی بهتر است با همسرتان هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود،زیرا این امر سبب آرامش طرفین و تحریک بیشتر میشود. 
    – مرد تا زمانی که از ارگاسم کامل زن مطمئن نشده باید از رضا خود جلوگیری کند: دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کنند است. وقتی اول زن ارضاء شود گرایش جنسی مرد بیشتر می شود و می‌تواند براحتی خود را به حداکثر لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان بدنی می‌بیند و تصور بر آن دارد که همسرش به او در این لحظه توجه کمی دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود. بهترین روش ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

     

    آموزش انواع پوزیشن های رابطه جنسی

     

    1- پوزیشن قاشقی 

    در این پوزیشن زن به پهلو دراز کشیده و مرد پشت سر او و به پهلو قرار گرفته و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی زن مینماید و همچنین می تواند با دست خود کلیتوریس زن را ماساژ دهد، در این روش زن تحریک زیادی را تجربه می نماید و مرد می تواند با کنترل خود مانع انزال زودتر شود.
    Wiki spoons sp 300x225 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    پوزیشن قاشقی

    2- پوزیشن T شکل 

    در این پوزیشن زن به پشت دراز کشیده و زانوها را به داخل جمع کرده و مرد عمود بر زن به پهلوی راست دراز کشیده و از زیر زانوی زن آلت خود را وارد مجرای تناسلی میکند، این روش برای مردانی که زود انزالی دارند بسیار مناسب است همپنین زن تحریک زیادی را تجربه می کند. 
    Scissors sex positions 300x250 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی

    3- پوزیشن معمولی یا رو در رو 

    در روش زن به پشت دراز کشیده و پاها را باز کرده و مرد روی زن و بین پاهای او قرار می گیرد و عمل دخول را انجام می دهد، این روش  مرد تحریک زیادی را تجربه می کند اما برای مردان یا زنانی که زود ارضا میشوند مناسب نیست.
    9 sex positions that039ll make you feel the love 300x191 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی

     4- پوزیشن پهلو به پهلو 

    در این پوزیشن زن و مرد روبروی هم قرار میگیرند، زن کمی  پای بالایی را بلند کرده و مرد دخول را انجام می دهد.
    sex position spoon 0 300x180 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی

    5- پوزیشن سگی 

    در این پوزیشن زن در حالت چهار دست و پا قرار می گیرد و مرد از پشت آلت خود را در واژن زن وارد می کند، در این روش مرد و زن هر دو تحریک زیادی را تجربه می کنند. 
    UNSET 300x167 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    موزش رابطه جنسیی

    6- پوزیشن سوارکاری 

    در این پوزیشن مرد به پشت دراز کشیده و زن روی مرد قرار گرفته و آلت مرد را وارد واژن خود میکند و به آرامی بالا و پایین میرود، این روش تحریک به عهده زن می باشد و برای مردانی که زود انزال میشوند بسیار مناسب است زیرا زمانی که نزدیک ارضا شدند از زن میخواهند تحریک را متوقف کند و زمانی که آرام شدند دوباره تحریک را از سر بگیرد. 
    043590 cowgirl 300x300 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی

     

    7- پوزیشن سوارکاری معکوس

    همانند روش بالا ولی زن پشت به مرد قرار می گیرد در این روش چون نقطه جی در زن با حشفه مرد هنگام دخول در تماس بیشتری با هم قرار میگیرد، زن و مرد هر دو تحریک زیادی تجربه می کنند و به دلیل مدت زمان بیشتری که مرد تا رسیدن به ارضا تجربه میکند لذت بیشتری از رابطه میبرد و این پوزیشن در زمان بارداری نیز بسیار مناسب است.
    55 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی

     

    در پایان پس از انجام ارتباط جنسی بهتر است  از همسرتان قدردانی کنید

     

    چنانچه همه چیز به دلخواه شما پیش نرفت، صادق ومهربان باشید. زوج‌های زیادی بوده اند که  نارضایتی یکی ازطرفین  از رابطه جنسی سبب جدایی آن‌ها شده است. بدانید طلاق یا برقراری ارتباط جنسی با اشخاصی جز همسر تان (خیانت به همسر)، راه حل‌ شایسته‌ای نیست.

    شاید عشقبازی با کسی غیر از همسرتان بطور موقت مشکلتان را حل کند، ولی در مدت طولانی مشکلات بیشتری برایتان ایجاد میکند و باعث آسیب جدی به زندگیتان میشود. 

    طلاق هم راهکار خوبی به شمار نمی‌رود. چنانچه به جای یافتن راهکار و رفع مشکل ، از آن فرار کنید، احتمال دارد همسر دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ  نباشد، بنابراین از خود بپرسید این کار را تا کی ادامه خواهید داد؟

    پیش از اینکه اقدام به جدایی از همسرتان کنید، ببینید آیا همسر تان از این موضوع خبر دارد؟ و میداند که شما از رابطه جنسی با او ناراضی هستید؟

    images 11 - آموزش رابطه جنسی | پوزیشن های رابطه جنسی
    آموزش رابطه جنسی
     

    کار را به دعوا نکشانید:

    همیشه او را مقصر ندانید، انتقاد نکنید، در آرامش و زمان مناسب با او در زمینه مشکلات تان گفتگو کنید. به او بگویید که برای دوام و پایداری زندگیتان باید اقدام کنید و برای این امر باید با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایید و  مشکلات  خود را با او در میان بگذارید. به همسرتان فرصت بدهید و درانتظار نتیجه‌ی آن باشید


    یک پیشنهاد ویژه

    مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی بوجیکا کادر روانپزشکی و روانشناسی مجربی دارد که شما میتوانید از خومات این متخصصین استفاد ه کنید.

    همین حالا اقدام کنید

    مطالب پیشنهادی:

    انواع خیانت

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    مقالات مرتبط

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.